שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


זוהי תכנית ליום הזיכרון, אז כל הרוסטר מכבד את החיילים הנופלים בעשר צלצולים של הפעמון.
&nbsp
שיין וסטפני יוצאים לזירה ומדברים על הפיצול. הניו דיי יוצאים ואומרים שהם רוצים להפיץ את כוח החיוביות, אבל יכול להיות שהם יתפרקו כתוצאה מהדראפט. הם מגיעים למסקנה ששיין וסטפני עדיין יריבים, ומאתגרים אותם לקרב ריקוד. שיין וסטפני רוקדים. הוודווילנז מגעים להילחם מול הניו דיי. בסופו של דבר, הקלאב יוצאים ותוקפים את הניו דיי, וככה הקרב נגמר. הוודווילנז תוקפים את ביג אי ואז הקלאב נותנים לו מג'יק קילר. לאחר מכן הם אמרו שכולם צריכים לראות שהם יכולים גם בלי סטיילס, ושהם פה.
&nbsp
אפולו קרוז וביג שואו מדברים על להרביץ לשיימוס. ביג שואו נותן לקרוז עצות.
&nbsp
האוסוז ניצחו את בריזנגו אחרי הסחת דעת מצד גולדן טרות' (שפירשנו) ורול אפ מג'יי לפאנדאנגו. לאחר מכן גולדן טרות' תקפו את בריזנגו.
&nbsp
רומן ריינס יוצא אל הזירה ומדבר על פירוק השילד. הוא מסביר שהוא האיש. רולינס מגיע, ונראה כאילו הוא עומד לדבר אבל הוא משחק עם הקהל. הוא אומר שעושים דברים בדרך שלו.
&nbsp
רוסב מכסח את זאק ריידר. לאחר מכן הוא יורד על הקהל, וטייטוס או'ניל מגיע לרדת עליו ולתקוף אותו. רוסב בורח.
&nbsp
השיינינג סטארס שוב מדברים על פורטו ריקו.
&nbsp
אנזו וקאס יורדים על הדאדליז, ואז מנצחים אותם אחרי רוקט לאנצ'ר על דיוון.
&nbsp
ג'ון סינה חוזר. הוא מדבר על יום הזיכרון ואז אומר שכל האנשים מהעידן החדש חייבים לעבור דרכו. AJ סטיילס יוצא. סטיילס אומר שהוא חיכה לזה הרבה זמן. הוא וסינה משני עולמות שונים, אבל הוא מכבד אותו. הם לוחצים ידיים והקלאב מגיעים. הם יורדים על סינה וסטיילס... ואז AJ עושה טרן על סינה! הקלאב מכסחים את סינה.
&nbsp
מראים תגובות של מתאבקים על מה ששארלוט עשתה לריק פלייר. סטפני מקמהן התעמתה איתה וקראה לה חתיכת מפונקת. דיינה ברוק ניצחה את נטליה אחרי עזרה משארלוט. הן תוקפות אותה עד שבקי לינץ' רצה לעזור. בקי תילחם מול שארלוט בסמאקדאון.
&nbsp
דולף זיגלר אומר שיש לו 1,005 אחיזות. הקרב הטכני מול קורבין מסתיים אחרי שנייה כי זיגלר בועט לו במפשעה. הוא יורד על קורבין.
&nbsp
מאריס ומיז נותנים פרומו (מיז שם לב יותר לתואר).
&nbsp
לדין אמברוז יש בעיה עם קנדים (כן, גם עם סמי זאיין). מצד שני, ג'ריקו (שהמציא את המאני אין דה בנק) מתווכח עם דל ריו (שזכה באחד כזה). דין אמברוז, סזארו וסמי זאיין ניצחו את כריס ג'ריקו, אלברטו דל ריו וקווין אוונס.
 

Rami V

New member
דעות זריזות שלי


אתחיל ואומר שאם זו מידת העניין שהם מצליחים לגרום לתוכניות שלהם כשיש רוסטר שלם ו-3 שעות שבועיות (כרגע סמאקדאון לא ממש רלבנטית), מה גורם להם לחשוב שיהיו מעניינים יותר עם 5 שעות שבועיות וחצי רוסטר בכל פעם?
תוכנית שלא קרה בה כלום. כשסינה נכנס חשבתי שיהיה לו פיוד עם בארון קורבין, אבל בסוף AJ. יכול להיות נחמד, אבל לא באמת חושב שהיה צורך בהיל טרן שלו. הקלאב האלה ממש לא מעניינים אותי ולמה הם גנבו לקליק/nWo את הסימן עם האצבעות?
קטע מוזר מאוד שסטפני ירדה על שארלוט ככה. בכל זאת, לפני חודש היית הילית, פתאום עכשיו את כזאת מזועזעת?
מישהו גם הבין את המהות של הרעיון של אפולו קרוז? כאילו, ביג שו המליץ לו להיזהר משיימוס (למה?) ובזה זה נגמר?
תוכנית סתמית, מזל שיש אפשרות להריץ עם תמונה, מקווה שיוסיפו את האופציה הזו גם לנטוורק מתישהו בקרוב.
 

Aberforth

New member
ושוב, מספר התגובות שיש פה ממחיש את עניין המעריצים בתוכנית.

בימים האחרונים יצא לי לחשוב על זה, והדברים שקורים מאחורי הקלעים של WWE הם הרבה יותר מעניינים מאלה שמתרחשים בזירה עצמה. חושב אפילו לפתח את זה לפינה או מדור.
 
למעלה