לוצ'ה אנדרגראונד עונה 2 פרק 18 - כניסתו של מונדו

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 2 פרק 18 - כניסתו של מונדו

 

Diunim

New member
דיווח


סגמנט מצולם: פנטגון נראה בריא בדוג'ו שלו, אבל כשהוא עומד ללכת ואמפירו עוצר אותו. פנטגון אומר שהוא מוכן, אבל ואמפירו אומר שלא ומעקם לו את הזרוע. פנטגון אומר שהוא לא מפחד, אבל ואמפירו מסביר שהוא עדיין לא יכול להילחם מול מטנזה, עדיין.
&nbsp
ג'ואי ראיין ניצח את מאסקאריטה סאגראדה (ע' פיימוס בי וביוטיפול ברנדה): ג'ואי תקף את סאגראדה עוד כשפיימוס בי הציג אותו. פיימוס בי מציע כרטיסי ביקור לג'ואי ולשופט. אחרי שלוש דקות, ג'ואי נותן טורנדו DDT ומנצח בקלות. פיימוס בי מעוצבן כי סאגראדה פשוט לא מנצח איתו.
&nbsp
סגמנט מצולם: קטע וידיאו שמקדם את טאיה כאישה חזקה ויפה.
&nbsp
סגמנט מצולם: קינג קווארנו נמצא בבקתת הציידים שלו, ואומר שמיל מווארטס ישב יותר מדי זמן על כס המלכות שלו כמלך הג'ונגל. אבל זה היה הג'ונגל שלו. מיל נמצא בארון הקבורה לידו. הוא הוסיף את הגופה של מיל לאוסף שלו.
&nbsp
תואר גיפט אוף דה גודס: קייג' ניצח את צ'אבו גאררו: אחרי שבע דקות של קרב, קייג' נתן את הדריל קלו וניצח. לאחר הקרב, קייג' לקח את המיקרופון ואמר שהוא מתכוון לקבל את הקרב מול מטנזה בעוד שבוע! קייג' אומר שהוא יצא אלוף, כי הוא לא מפלצת אלא מכונה.
&nbsp
סגמנט מצולם: טאיה מראה ל-PJ בלאק ולג'ק אוונס את ההפתעה שג'וני הכין להם. הוא תקף את פיניקס. אוונס אומר שפיניקס היה אמור לקבל איתם קרב על תארי השלשות. מונדו מגיע ואומר שהוא יהיה השותף המחליף. כולם שמים ידיים, ואז ג'וני בועט בפיניקס.
&nbsp
סגמנט מצולם: ג'ואי ראיין נמצא במשרד של דאריו ומחטט לו במגירות. כשרייז/קורטז קסטרו מגיע, הוא מסביר שדאריו ו"הנינג'ה הלוהטת שלו" לא נמצאים. הם מחפשים ראיות וג'ואי מוצא במגירה ערימת שטרות. זה לא מוכיח כלום, אבל ג'ואי לוקח את זה כבונוס. האור נדלק- וזה מיסטר סיסקו. רייז מסביר שג'ואי איבד את עדשות המגע שלו. סיסקו פגוע שהם שודדים את דאריו ולא הזמינו אותו, ומאיים להלשין. ג'ואי מכוון אליו אקדח ורייז שם את סיסקו במעצר.
&nbsp
תארי השלשות: ג'וני מונדו, PJ בלאק וג'ק אוונס (ע' טאיה) ניצחו את ריי מיסטריו ג'וניור, פרינס פומה ואל דראגון אצטקה ג'וניור: טאיה מתקנת את מליסה ומודיעה לה שפיניקס לא יגיע ושג'וני מחליף אותו. לקראת הסוף, טאיה מנסה להכניס כיסא ומסיחה את דעתו של השופט כשדרגון מצמיד את ג'וני עם סאנסט פליפ. אוונס נכנס ומכה את דרגון עם כיסא, והופך את ההצמדה, וככה הקרב מסתיים אחרי אחת עשרה וחצי דקות.
 

Diunim

New member
אז דעות

מעניין אם פנטגון יחזור בעוד שבוע... חוץ מזה, איך הוא בריא?
&nbsp
עם ג'ואי אפשר לתקוע את סאגראדה כמה שרוצים. זה היה מצחיק.
&nbsp
מיל נמצא בארון הקבורה אצל קווארנו. וקתרינה? לא יודעים.
&nbsp
הקטע עם צ'אבו סתם ניסה למשוך זמן... חבל. קרב סביר עם קייג', אבל אני ממש מחכה למפלצת מול מכונה.
&nbsp
מעניין איך פיניקס ינקום במונדו.
&nbsp
סיסקו עצור, מה נעשה? מה שהצחיק אותי היה שהוא נפגע כי לא הזמינו אותו לשוד...
&nbsp
אז אלופים חדשים, אחרי ארבעה שבועות של הצוות הקודם. היה קרב ענק, הופתעתי בהתחלה כשפומה יצא, ועכשיו יש לנו שלושה אלופים שחצנים במיוחד. יפה.
 
למעלה