מתאבק מעורך ב-WWE ביקשר שהחברה תשחרר אותו מהחוה שלו

Father Abraham

New member
מתאבק מעורך ב-WWE ביקשר שהחברה תשחרר אותו מהחוה שלו

קודי רודס ביקש מ-WWE שישחררו אותו באופן מיידי מהחוזה שלו בחברה.

זו ההודעה שלו בעמוד הטוויטר הפרטי שלו.

The past ten years have been quite the trek, but as of earlier today I have asked for my release from WWE. I’ll speak further on the matter shortly. Thank you to all the pro-wrestling/sports entertainment fans worldwide. Thank you
 

סלים וארזה

New member
מנהל
צודק
היה בגימיק מטומטם של סטארדאסט. גימיק שונה לגמרי מדאשינג קודי רודס או מה שהיה קודם. בקרבות האחרונים היה מיד לואו קארד ולרוב הפסיד. הוא פשוט לא הצליח להתקדם לשום מקום בגלל הסיטואציה.
חבל, יכול היה לעשות הרבה יותר, בייחוד עם הכשרון שלו. הבעיה היא ש-WWE מגבילים את המתאבקים שלהם למספר מצומצם של מהלכים כדי לשמור על ייחוד של כל מתאבק. זה גורם לכך שרוב הקרבות בינוניים כשהמתאבקים משתמשים באותו סט מהלכים בכל קרב שלהם. הגימיק של סטארדאסט העלים גם את מעט המהלכים שהיו לקודי רודס ועוד יותר את הכריזמה.
 

dannygoosh

New member
מאוד מאכזב

לקודי יש המון פוטנציאל להתקדם והרבה כשרון. גם כשתקעו אותו בגימיקים שנועדו להיכשל - הוא הצליח לשחק את התפקיד בצורה הטובה ביותר. כולם היו בטוחים שהגימיק של סטארדאסט הוא סתם "גימיק מעבר" לקראת איזה היל טרן או פוש, אבל הוא תקוע עם הטמטום הזה כבר שנה ונראה שפשוט התכוונו להשאיר אותו שם.
&nbsp
מאוד חבל אם הוא יעזוב, אבל אני ממש לא יכול להאשים אותו.
 

itaikadosi

New member
קודי רודס שוחרר סופית, כמו כן גם אדם רוז
גל הפיטורים ממשיך..
 

Aberforth

New member
זה רק מראה שגם ייחוס משפחתי לא עוזר בארגון הזה.

כל מה שצריך לעשות כדי להצליח שם זה לסתום את הפה, להיראות טוב ומדי פעם ללקק לבוס.
 
למעלה