שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים מרכזיים


AJ סטיילס מגיע לזירה ואומר שהחברות שלו עם הקלאב לא קשורה לשום תכנית. ריינס יוצא ושניהם אומרים שיהיו בזירה במיין איבנט. AJ אומר שהוא ינצח ביום ראשון. ריינס אומר שזה לא יהיה קרב היאבקות אלא אקסטרים רולז, וסטיילס יגלה שהמשפחה שלו חזקה יותר מהקלאב. האוסוז והקלאב מגיעים, וריינס נותן מכה לסטיילס שמעיפה אותו מהזירה.
&nbsp
סמי זאיין וסזארו נלחמו, כשאוונס ומיז פירשנו. קטטה בין אוונס ומיז הגיעה גם לזירה ועצרה את הקרב, עד ששיין יוצא וקובע שילחמו עכשיו בקרב זוגות. סטפני יוצאת ואומרת שקרב הזוגות יהיה אוונס וזאיין מול מיז וסזארו. לאוונס אסור לעזוב אחרת הוא לא יהיה בקרב ביום ראשון. זאיין מנצח את מיז עם הלובה קיק, ולאחר מכן אוונס נותן לו סופרקיק.
&nbsp
השיינינג סטארס (פרימו ואפיקו) יוצאים ומדברים על פוארטו ריקו. הם מכסחים שני ג'וברים ומזמינים את כולם לבוא לפוארטו ריקו, הכוכב של הקריביים.
&nbsp
דין אמברוז קורא לכריס ג'ריקו לבוא. ג'ריקו מצפה שיפצה אותו על החלוק שהוא הרס. אמברוז מחליט לאתגר אותו לקרב בית משוגעים: כלוב עם אלת חוטי תיל, כותונת משוגעים, סחבה, עציץ ומקל קנדו.
&nbsp
דיינה ברוק ניצחה את בקי לינץ'. אמה פצועה בגב.
&nbsp
דארן יאנג ממשיך להתאמן אצל מר באקלנד.
&nbsp
בריזנגו (בריז ופנדאנגו) ניצחו את גולדן טרות' אחרי שטרות' פגע בטעות בגולדאסט. לאחר הקרב, בריזנגו ירדו על גולדאסט וטרות', שהסכימו שהם צריכים להמשיך להילחם.
&nbsp
הניו דיי יוצאים לזירה ורוצים לראות את התקופה שהוודווילנז רוצים להחזיר. הם מביאים "מכונת זמן" (מקרר ריק ומקלדת מהבית של ההורים של ביג אי). הם מפעילים אותה ואז קופי חוזר להיות ג'מייקני. הם מפעילים אותה שוב ויורדים על הוודווילנז. הוודווילנז תוקפים אותם אחר כך.
&nbsp
האוסוז ניצחו את הקלאב. לאחר הקרב, הייתה קטטה עם ריינס וסטיילס, וריינס תקף את סטיילס עם הכיסא. לאחר שריינס המשיך לתקוף את הקלאב, סטיילס פגע בו עם הכיסא ונתן סטיילס קלאש על הכיסא.
&nbsp
הדאדלי בויז דרשו לכסח מישהו מהעידן החדש, והמקמהנים נתנו להם את ביג קאס. ביג קאס ניצח את דיוון דאדלי.
&nbsp
אלברטו דל ריו ניצח את קאליסטו. במהלך הקרב רוסב תקף את סין קארה מאחורי הקלעים ואחר כך נעל אקולייד על קאליסטו.
&nbsp
דולף זיגלר וברון קורבין ילחמו בקרב ללא פסילות בקיקאוף שואו.
&nbsp
שיין וסטפני מנהלים את חתימת החוזה בין שארלוט (התכנית בצפון קרולינה) ונטליה. נטליה אומרת שחבל שזאת לא שארלוט שהיא העריכה, זאת שניצחה אותה בגמר הטורניר לאליפות הנשים של NXT. שארלוט אומרת שהיא אלה ולאט לאט המעריצים מתחילים לשנוא אותה. בחוזה כתוב שאם פלייר כן יתערב, שארלוט תוותר על התואר שלה. אם היא מסרבת לחתום, היא מוותרת על התואר שלה. לאחר החתימה, פלייר מתעצבן על המקמהנים ומאתגר את שיין. סטפני נותנת לו סטירה. שארלוט תוקפת אותה ונטליה נועלת שארפשוטר, כששארלוט נכנעת.
 

igor2811

New member
דעה עם


על דבר 1 בלבד רק לי נמאס מפלייר בזירה הוא קיבל את ההכרה שלו פעם בהיכל התהילה. הוא רק מבזה את עצמו . פלייר הגיע הזמן לשבת בבית.
 

TL PUNK

New member
היה סבבה

לדעתי היה אחלה של ראו , היו כמה סגמנטים פחות טובים אבל הרוב היה מעניין .
מחכה לקוצר רוח לקרב של אמברוז וגריקו..נראה מעניין
וכמובן גם לקרב המרובע והמיין איוונט , נראה שיש קארד לא רע לאקסטרים רולז .

הקרב דביוט של פרימו ואפיקו היה משעמם..מקווה שימצאו משהו לעשות איתם
 

LiorAizler

New member
המלצה על סגמנט

הסגמנט של ניו דיי עם המכונת זמן היה ענק!
אומנם הוא היה יחסית קצר והיה אפשר לקחת אותו יותר רחוק ויותר זמן אבל הוא לדעתי ממש מקורי ומצחיק.
&nbsp
בכלל.. כל מה שנותנים להם לעשות לאחרונה וכל היד חופשית הזו מבחינה יצירתית ממש מצליח ונהדר לדעתי.
&nbsp
אחד הדברים הטובים ביותר בקארד היום
 
למעלה