קצת על התקופה האחרונה ב-WWE בטאג טים

סלים וארזה

New member
מנהל
קצת על התקופה האחרונה ב-WWE בטאג טים קודם כל אני שמח שאשכרה יש מחלקת זוגות ב-WWE. היתה תקופה שהמחלקה הזו היתה ריקה. הליג אוף ניישנס התפרקו ובעצם יש לנו כרגע רק סטייבל או טאג טים אחד בפרופיל גבוה - ניו דיי.

עוד כשהגיע בפעם הראשונה לרוסטר הראשי, ראיתי שלקסביאר וודס יש יכולת מיקרופון טובה, אבל לא ציפיתי שגם לביג אי (לנגסטון) ולקופי קינגסטון יש יכולת כזו. בייחוד האחרון תמיד היה בעיקר מתאבק של ספוטים ללא כריזמה יוצאת דופן מחוץ לזירה. שמח לראות שהשילוב של השלושה נותן אחלה סיגמנטים ויש כימיה מצויינת בין כולם. ניו דיי רוקס. אפשר לראות בשבועות האחרונים איך ניו דיי מצליחים להוציא אובר את ביג קאס.

אבל הבעיה היא שפרט לניו דיי, אין ממש זוגות אחרים כרגע שיודעים לאלתר ולבדר. הוודויליאנס נמצאים בגימיק מטומטם ממש כפי שמייק אוסום הפך ל-THAT 70 GUY ונקבר. הדאדלים לא נראים יותר מדי רציניים בקדנציה הנוכחית, הוייאטס התאדו להם ואין ממש זוג או סטייבל הילי רציני. אנזו וקאס הם זוג פייסי עם קאץ' פרייזס, אבל אני מקווה שיש להם יותר יכולת למשוך מאשר ה-SAWFT ואי אפשר ללמד את זה. באמת, כי כרגע העניין בהם הוא שהם חדשים ולא מעבר. הלוצ'ה דראגונס חייבים להישאר פייסים כי הם אנדרדוגים,

אנדרסון וגאלוס הם גם זוג ג'נרי שלא ממש מושך עניין כזוג. הציוות שלהם עם סטיילס נותן להם אופי מסויים, אך לא מעבר. טיילר בריז ופאנדנגו נמצאים בפיוד בלואו קארד מול גולדאסט וטרות'.

אז מה האופציות?
1. היל טרן של האוסוז נראה הגיוני כשגם ככה רומן ריינס מקבל שריקות בוז. לאוסוז יש רקורד וקרדיביליות להילחם מול הניו דיי או כל זוג פייס אחר.

2. לתת פוש לאאוטקאסטס. כרגע הם סוג של שק חבטות כמו שהיו 3MB ואין מה לעשות איתם. תנו להם לעזור זה לזה ויש לכם פוש.

3. פרימו ואפיקו שבינתיים אי אפשר לדעת מה קורה איתם.

4. ליצור טאג טים חדש. נניח ג'ריקו ודל ריו שלכל אחד רזומה מרשים בפני עצמו. או מיז וביג שואו שישחזרו ציוות מהעבר וירעננו את הדמויות שלהם.

5. פיוד מול זוג פייסי. כן, זה יעורר טיפה את הקהל שיחצה בין שני הצדדים.

מה דעתכם?
 
אופציה נוספת
להמתין מעט ולחכות לרגע בו אמריקן אלפא והרבייבל יעלו מNXT. מדובר בשני טאג טימס ששמים כל אחת מהדוגמאות שציינת (ועוד רבות אחרות שלא) בכיס הקטן.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
אני לא יודע
דיברו על האסנשן שברוסטר הראשי יעשו ניסים ונפלאות. עוד מעט הם יאכלסו את הפינה "איפה הם היום".
 
נקודה נכונה, ועם זאת אני מאמין שמדובר במקרה שונה
גייבל ספציפית עשוי להיות מגה סטאר לדעתי. כמובן שהם תמיד יכולים לתת להם גימיק טיפשי כמו WGTT2 (כאילו, ליטרלי WGTT2) שיקבור את זה, אבל במקרה שלו אני באמת חושב שיש להם מעט מאוד מקום לפשל.
 

kendog keds

New member
תתחיל בזה שבכלל יש כ"כ הרבה זוגות, זה כבר טוב יותר
מהמצב שהיה בערך מ-2004...
היה עכשיו טורניר של 8 זוגות, כמעט כולם לגיטימיים לגמרי, שאפילו לא היה על האליפות אלא להכריע מי יהיה נגד האלופים, ועל זה תוסיף את אפיקו ופרימו שהגיעו עכשיו (ואוטוטו כנראה יהפכו לג'וברים אבל זה סיפור אחר) ואנדרסון וגאלוס שלא היו חלק מהטורניר, זה מלא זוגות וזה מראה על אסטרטגיה של הכותבים הראשיים/מקמהן/טריפל/מי שזה לא יהיה, להשקיע ולצבוע יותר את מחלקת הזוגות, וזה הרבה יותר טוב מאשר זוגות אקראיים שלא מסתדרים ביניהם, זוגות אקראיים שזוכים בתואר בקרב הראשון שלהם יחד ומתפצלים מיד אחרי ההפסד וכו'.
כמו שהרימו את מחלקת הנשים ועכשיו היא משהו חשוב (מי היה מאמין לפני שנתיים-שלוש??), נקווה שזה הכיוון גם עם הזוגות
&nbsp
 

dannygoosh

New member
אני אעדיף ציוות של שני מתאבקים
ש"תקועים" כרגע בלי פוש ובלי עניין, כמו שאמרת, מיז וביג שואו, גם ג'ריקו וביג שואו זכור לי כצמד משעשע.
&nbsp
טרות' וטיילר בריז נשמע לי מתאים, כי אף אחד מהם לא מעניין בנפרד. צריכים להחזיר את טרות' לגימיק הליטל ג'ימי.
&nbsp
בכל מקרה, אני עם קנדוג, נראה שיש השקעה ארוכת טווח במחלקת הטאג, גם אם לא כל הצמדים הם אורגניים או מעניינים, נראה שיש שם שינוי לטובה בשנים האחרונות.
 
למעלה