איך לוצ'ה אנדרגראונד שינו את קרבות הנשים

איך לוצ'ה אנדרגראונד שינו את קרבות הנשים

לפני שנתחיל, אני רק רוצה לנצל את הפוסט הזה ולהודות ליוזר diunim על עבודת הקודש המופלאה שלו בדיווחים של LU וגם של RAW ובכלל, על ההשקעה בפורום. אז המון תודה ותמשיך ככה!

תשמעו, זה לא סוד שאני חושב בLU זה הדבר הכי טוב בעולם ההאבקות כיום, נראה לי שאמרתי את זה בפורום הזה כבר יותר מפעם אחת. כן, אפילו טוב יותר מNXT.
היופי של לוצ'ה זה היכולת שלהם לבנות סיפורים ולגרום לכולם לצאת אובר בטירוף, כולל הג'וברים שלהם. זה מאוד עוזר שהמפיקים הם אנשי טלויזיה וקולנוע, עם חזון אומנותי וקו עלילתי ברור. זה גם מאוד עוזר שמצלמים את הפרקים כמה חודשים מראש ויש מספיק זמן לערוך אותם.

אז אני רוצה לדבר איתכם על פרק 15 של העונה השניה, הפרק שבו המיין איבנט היה קרב בין סקסי סטאר למאריפוסה, קרב "נו מאס" (לא עוד, או בקיצור קרב I quit) על אחד משבעת המדליונים האצטקיים. גילוי נאות: אני לא אוהד של סקסי סטאר. אני לא חושב שהיא מתאבקת מוכשרת ורוב הקרבות שלה בעונה הראשונה שעממו אותי. בקשר למאריפוסה – היא לא התאבקה הרבה העונה ואני מודה שאת הקרבות של צ'ירלידר מליסה (מי שמשחקת את מאריפוסה) לא ממש ראיתי אף פעם מכל הארגונים שהיא הופיעה בהם.

הקרב מתחיל כשיש עוד רבע שעה עד סוף התכנית – זה הפתיע אותי. גם נתנו לנשים את המיין איבנט וגם רבע שעה. אכן, divas revolution! אה, סליחה. הארגון הלא נכון.

ומה אני אגיד לכם? בהתחשב בזה שהקרב היה מבוסס על החטיפה של סקסי סטאר והעינויים שהיא עברה על ידי מאריפוסה ואח שלה (מרטי מרטינז) וגם בהתחשב בזה שדריו קואטו נתן לסקסי סטאר חתיכת נאום מוקדם יותר בפרק – הקרב התחיל חלש. כמו כל קרב רגיל ולא כמו קרב דמים ונקמה שזה היה אמור להיות.

אבל ההתחלה לחוד וההמשך לחוד ומה אני אגיד לכם? ההמשך רק הלך והשתפר ולא עצר. החל מהמכת כסא ל.... מאריפוסה של מאריפוסה, דרך הטיפוס בסולם לזרקורים, הדימום על הקהל, ההתערבות ההגיונית מאוד של מרטי ודה מאק, שלא פגעה ממש בקרב והרגישה טבעית ועד זעקת ה"פאק יו מאריפוסה!", הקרב הזה היה מעולה. עלה על כל הציפיות שלי ובינתיים מועמד לתואר קרב הנשים של 2016, בשנה שבה ראינו כבר את שארלוט נגד סשה ונגד בקי במניה32 ואת אסקה נגד ביילי. וזה עוד משתי מתאבקות בינוניות למדי!

אז מאיפה בא הקסם? מהסיפור! מהדמויות! מזה שהכל נבנה כל כך נכון וכל כך חכם בלוצ'ה אנדרגראונד! וכן, אני מודה שהדם והקללות הוסיפו קצת. זה אמור להיות קרב נקמה במישהי שחטפה, עינתה והתעללה במישהי אחרת. הקהל היה לגמרי בעד הנקמה והגאולה של סקסי סטאר והניצחון היה קתרזיס של המעריצים ושל סקסי סטאר בו זמנית. ככה בונים ומסיימים פיוד!

אז אם אין לכם בעיה עם דם וקללות בקרב בין 2 נשים, לכו לראות את הקרב כבר עכשיו! בעיניי, פשוט קרב מעולה שאמנם התחיל גרוע אבל הסתיים בקול תרועה! בקלות 4 כוכבים מתוך 5.

 

y2pach1

New member
תוסיף לזה

את הבנות שנלחמות בגברים שווה בשווה, לי לפחות זה מרגיש אמין,
בלי מראה פיזי גברי (סטיל ציינה ובת פינקיס).
הביצועים של נשים (חלקם לפחות) ברמה גבוהה מאוד.
אכן מהפכת נשים אמיתית.
בלי להוריד מהשיפור במחלקה של ה-WWE בתחום, פשוט
שתי מוצרים שונים לגמרי לדעתי.
 
למעלה