שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים מרכזיים


ג'ריקו פתח את התכנית עם היילייט ריל, והאורח שלו היה מיץ', הצמח שהוא שבר לאמברוז. אחרי קצת ירידות על אמברוז ועל הקהל, ביג קאס יצא להתעמת מול ג'ריקו ונתן לו ביג בוט שהעיף אותו מהזירה. לאחר מכן סטפני קבעה קרב בין קאס לג'ריקו.
&nbsp
ברון קורבין (שטען שהוא לא מהעידן החדש אלא דואג רק לעצמו) ניצח את דולף זיגלר
&nbsp
R טרות' ניצח את פאנדאנגו כיוון שגולדאסט וטיילר בריז רבו בחוץ. ביום חמישי, גולדאנגו ילחמו מול גורג'ס טרות'.
&nbsp
פייג' ניצחה את שארלוט כשנטליה פרשנה. פלייר אמנם הורחק מהזירה, אבל הוא יצא, רק כדי ששיין יביא שופטים להרחיק אותו, מה שאפשר לפייג' לתת רול אפ.
&nbsp
אוונס, מיז וסזארו התעמתו במשרד של המקמהנים שקבעו ביניהם קרב משולש על התואר באקסטרים רולז. זאיין דרש להיכנס גם כן, ונדרש לנצח את מיז. הוא כן ניצח אותו ונכנס לקרב.
&nbsp
בקי לינץ' התראיינה על אמה והן התעמתו, עד שדיינה ברוק באה לתקוף את בקי.
&nbsp
דארן יאנג התאמן אצל בוב באקלנד, והטאגליין הוא "מייק דארן גרייט אגיין".
&nbsp
זאק ריידר טען שכאלוף בין יבשתי לשעבר, מגיע לו להיות בקרב על התואר במקום קווין אוונס (אותו הוא ניצח כדי לזכות בתואר). שיין קבע להם קרב, ואוונס ניצח את ריידר.
&nbsp
סין קארה ניצח את רוסב אחרי עזרה מקאליסטו.
&nbsp
פרימו ואפיקו (השיינינג סטארס) יערכו בכורה בעוד שבוע.
&nbsp
קרב הדחות: רומן ריינס והאוסוז ניצחו את הקלאב. אנדרסון הדיח את ג'יי אוסו, ג'ימי אוסו הדיח את אנדרסון, סטיילס הדיח את ג'ימי ורומן את גאלוס. במהלך הקרב בין ריינס לסטיילס, הקלאב תקפו את ריינס וגרמו לו לנצח בפסילה. לאחר הקרב סטיילס וריינס ניסו להשתמש בכיסא אבל לא השתמשו בו.
&nbsp
הניו דיי נתנו פרומו על הוודווילנז ואמרו שהם רוצים להחזיר את כולם לעידן שבו לא קיבלו את הניו דיי... עידן נגד משתמשי סמארטפונס. הדאדלי בויז ניצחו את הניו דיי אחרי עזרה מהוודווילנז. לאחר מכן הוודווילנז תקפו את הניו דיי.
&nbsp
בסמאקדאון, סזארו וזאיין ילחמו מול מיז ואוונס. ריינס ילחם מול קארל אנדרסון.
&nbsp
לפני המיין איבנט, אמברוז תקף את ג'ריקו ולקח לו את הז'קט. הוא קרע אותו. ביג קאס תוקף את ג'ריקו ואמברוז נותן לו דירטי דידס.
&nbsp
שיין וסטפני הסתדרו ממש טוב הלילה.
 

dannygoosh

New member
הדבר היחידי שיש לו המשכיות

הוא חוסר ההמשכיות בתכניות.
&nbsp
זה התחיל בכך ששיין מפסיד לטייקר בקרב על השליטה בראו, אך בכל זאת מקבל את השליטה בראו.
אח"כ הוא וסטפני מלכלכים ומנסים לדפוק אחד את השני בלי סוף, וינס מכריח אותם לעבוד ביחד, ועכשיו מסתבר שהם דווקא מסתדרים סבבה...
הדבר היחידי המעניין בכל הסיפור הזה הוא לראות את הקונפליקטים בין שיין וסטפני ואיך זה מתפתח, ובינתיים לא נראה שזה מתפתח לאנשהו.
&nbsp
אני לא מבין כמה שנים אפשר להריץ תכניות ואירועים מהשבוע לשבוע הבא, בלי תכנונים לטווח הרחוק, בלי פייאופים אמיתיים לפיודים, בלי היגיון ובלי המשכיות.
 

keyfabeSH

New member
תגובה

לדעתי הם עושים בשכל שהם עוד לא מתניעים את הפיוד בין שיין לספטני. אם הם רוצים את הפייאוף בסמאר סלאם אז באמת אין עדיין צורך להתניע את הפיוד.
הבעיה היא שאם הם רוצים לדחות את הפיוד הזה אז הם צריכים להתניע עכשיו פיודים משמעותיים אחרים. למשל עכשיו זה זמן טוב לפתוח סטייבל חדש ולפתח אותו כדי שבהמשך אפשר יהיה לנצל אותו לפיוד של שיין וסטפני.
 
למעלה