לוצ'ה אנדרגראונד עונה 2 פרק 14- קייג' בקייג'

Diunim

New member
דיווח


קרב כלוב על מדליון: קייג' ניצח את ג'וני מונדו: קרב אלים במיוחד, טאיה הביאה קנדו סטיק וכיסא, ג'וני עשה כמה מהלכים מהגג (כולל פין דל מונדו וספניש פליי) וטאיה עצמה התערבה ונכנסה לכלוב עם אזיקים. לצערה, קייג' אזק אותה לחבלים וסיים את העניינים עם פיילדרייבר למונדו על הכיסא, כשהוא זוכה במדליון אחרי שלוש-עשרה דקות. קייג' הצטרף לטחאנו ולאירוסטאר כמחזיק מדליון.
&nbsp
דאריו קוואטו יוצא כדי לעצור את מליסה סנטוז לפני גמר הטורניר. דאריו מכריז שיש לו חדשות. מסתבר שאנחליקו עבר תאונה מצערת, ונאלץ להגיע לבית החולים. אבל הקרב הזה ימשיך, כי איבליס וסאן אוף האבוק עדיין יהיו פה. הוא מאחל להם בהצלחה, הם ממש יצטרכו את זה.
&nbsp
גמר טורניר השלשות, אליפות השלשות, קרב הדחות: ריי מיסטריו ג'וניור, פרינס פומה ואל דראגון אצטקה ג'וניור ניצחו את אנחליקו, סאן אוף האבוק ואיבליס, ג'ואי ראיין והקרו (קורטז קסטרו ומיסטר סיסקו) ופיניקס, ג'ק אוונס ו-PJ בלאק: הקרב הזה בלאגן אחד רציני ומלא ספוטים. אחרי שמונה דקות, שכללו גם ויכוח בין ג'ואי ראיין ואיבליס (כי היא ממש לא אהבה את הניסיונות שלו להתחיל איתה), קסטרו סירב לתת לראיין טאג, ואיבליס הצמידה אותו עם אינסייד קריידל. הקרו וראיין מודחים.
&nbsp
אחרי עוד שלוש וחצי דקות, איבליס ניסתה להצמיד את ג'ק אוונס עם הקוד רד, אבל PJ בלאק נתן לה סופרקיק והפך את זה להצמדה של אוונס. סאן אוף האבוק ואיבליס מודחים.
&nbsp
אחרי חמש וחצי דקות, כלומר, שבע עשרה דקות של קרב, ריי נתן 619 לאוונס, דראגון אצטקה הוסיף DDT, ואז אצטקה ופומה קפצו אל פיניקס ובלאק. ריי קינח בספליט לאגד מונסולט וסיים את הקרב. האולסטאר טים הם האלופים!
&nbsp
סגמנט מצולם: במקום אפל, דמות בברדס נמצאת מול סמל שמצויר על בד. הדמות מדברת בקול של ואמפירו, וקוראת לפנטגון. פנטגון נוסע בכיסא גלגלים ממונע. ואמפירו אומר לו לקום אבל פנטגון לא מצליח. ואמפירו מוריד את הברדס ושופך על פנטגון שעווה מנר. פנטגון מתאמץ לקום ונופל. ואמפירו אומר לפנטגון שהוא חלש ועוזב אותו.
 

Diunim

New member
דעות

אחלה של פרק השבוע.
&nbsp
קצת לא הבנתי את הסיום עם ואמפירו ופנטגון. מתי פנטגון יחזור?
&nbsp
ולמה אנחליקו לא היה?
&nbsp
בכל מקרה, קרב הכלוב היה בדיוק מה שחשבתי: עוד קרב נהדר בפיוד של קייג', מונדו וטאיה. חולה על זה. אבל קצת הופתעתי שקייג' ניצח. האם זה סוף הפיוד בין קייג' ומונדו?
&nbsp
וקרב השלשות... היה קצת מבולגן אבל אין לי שום בעיה עם זה, לפעמים כיף לי לראות ספוטפסטים. והאולסטאר טים הצליחו להיות האלופים החדשים! מעניין מה יצא מזה.
 

y2pach1

New member
אחלה פרק

מקווה שסיימו עם הפיוד של גוני וקייג, היה עשוי טוב
וסיום ראוי לדעתי.
הקרב זוגות היה מהנה לצפייה, אני מניח שאנחלקו לא שותף
כדי לאפשר החלפת תואר ועדיין לשמור על החוזק של הקבוצה של
איבליס. פחות אוהב את הניצחון של האולסטר, הייתי שמח יותר אם הקבוצה הלא מתפקדת של פינקיס הייתה מנצחת.
סגמנט הסיום עשוי טוב. חבל שלא הראו את הנוזל של הנר אשכרה
נשפך על פנטגון, אבל עדיין מת על הסגמנטים האפלים האלה.
 
למעלה