מי לדעתכם יזכה השנה בMITB?

מי לדעתכם יזכה השנה בMITB?

שלום לכולם!
ב19.6 יתקיים האירוע השנתי של הMITB, הפעם מלאס וגאס, נבאדה.
אז אחרי הזכייה של שיימוס בשנה שעברה ושל רולינס לפני שנתיים, אני חושב שהגיע הזמן לזכיה של פייס.

ואיזה פייס זה יכול להיות?

סמי זיין - האנדרדוג האולטימטבי! זיין הוא לא מתאבק זר לקרבות סולם והוא הראה ניצוצות ברסלמניה השנה. הסיפור יכול לכתוב את עצמו מצוין וזה אפילו יכול לתרום לפיוד שלו עם אוונס. אבל לדעתי הוא לא יזכה.

ביג אי/קופי קינגסטון - קופי תמיד נותן מעצמו בקרבות סולם וזה נראה שאם למישהו מהניו דיי יש סיכוי להיות אלוף עולם אז זה ביג אי. אבל זה אומר שהם כנראה יהיו חייבים להפסיד את אליפות הזוגות. או לחילופין, שאקסייבייר וודס ייגן על התואר עם מי שלא יתמודד בקרב (בדומה לשנה שעברה). אבל זה עדיין לא היום של הניו דיי.

שינסקה נאקאמורה - שיעשו אותו בתור נציג של NXT. אולי אפילו יעשו טורניר העפלה בNXT לקרב הזה. איזה מטורף זה יהיה אם נאקאמורה יזכה במזוודה בקרב הראשון שלו ברוסטר הראשי??? זה יהיה ממש יאאאאאאא-וווווווווו! אבל גם לא.

סת רולינס - כן, אני יודע שהוא פצוע. כן, אני יודע שהוא היה ההיל הראשי לפני הפציעה. אבל השמועות אומרות שהוא יחזור בתור פייס ולפי הלו"ז המתוכנן שלו יש סיכוי סביר שהוא יחזור לקראת MITB. אבל לא מאמין שזה מה שיהיה.

לכן, הבחירה שלי לזוכה השנה (שהוא לא קווין אוונס, כי אם היל יזכה לדעתי זה חייב להיות רק אוונס) הוווווווווווווא.........
דין אמברוז!!!
הגיע הזמן שהוא יזכה כבר באליפות הראשית והדרך לשם מתחילה במזוודה!
הוא יכריז מבעוד מועד שהוא מתכוון להתמודד על התואר ברסלמניה. רולינס זוכה בראמבל. ריינס נשאר אלוף עד רסלמניה. המיין איבנט של מניה 33 יהיה ריינס (א) נגד רולינס (זוכה הראמבל) נגד אמברוז (מחזיק מזוודת הMITB), כשבסופו של דבר אמברוז סוף סוף זוכה בתואר על הבמה הגדולה ביותר עם הקרב הגדול ביותר - הטריפל ת'רט של השילד לשעבר!!!
 

meny24

New member
כמה אפשרויות

בד"כ זה מידקארד היל שמסומן כמישהו שהולך להיות בעתיד בצמרת (רולינס,מיז,פאנק,אדג), אז האפשרויות הן אואנס,שיימוס,רוסב אולי וויאט...לא עולה לי בראש עוד כרגע
 

meidadc

New member
מסעים עם הניתוח שלך

אני הייתיהולך על אוונס.

בגזרת הפייסים, אולי היתי מהמר על AJ
 
אם דברים לא השתנו בזמן שלא צפיתי

והוא בריא, ג'ון סינה (ואז שוב מפסיק לצפות כי נמאס לי לראות תוכניות של 3 שעות שהוא שעתיים על המסך שיש כלכך הרבה יותר מוכשרים ממנו).
 

RacemaniaA

New member
קווין פאקינג סטין

זה בול הדמות שלו תפור עליו וגם כל הקטע הזה שכל שבוע דוחפים אותו למיינאבנט וכל הזמן מתלונן שדופקים אותו נראה כאילו מכוונים לשם,יהיה אלוף ענק אם ישתמשו בו נכון משהו בגודל שלא היה מאז פאנק אמרתי מזמן שהוא יהיה אלוף לפני נוויל וגם לפני באלור.
 
למעלה