האם חברי הפורום איבדו תקווה לגבי ה-WWE?

igor2811

New member
דעתי

אני הוא igor p1 שפרשתי מכאן לפני כמה שנים מתגובות אבל לעקוב בספורט 1 וערוץ הספורט על סמקדאון אני פה ושם עוקב.

ועכשיו לנושא אני לא חושב שאיבדנו תקווה אלא התבגרנו כי רוב המתאבקים אשר גדלנו עליהם או שעושים צחוק מעצמם , או שפרשו. בנוסף אני מאמין שלרובנו יש משפחות שזה גם משפיע .

לגבי המוצר העכשווי הPG משפיע מאוד הWWE לא עושים דברים של פעם ועדיין גם היוםפה ושם ניתן להנות לגבי הרסלמניה האחרונה היו בה כמה רגעי הולי שיט .אבל אין קרבות שבאמת ניתן לציין.

ולגבי הפלטפורמה של תפוז אני מסכים שהיא מיושנת היה טוב אם הנהלת תפוז היית משנה את כל הפורמט של הפורומים ומנסה להבין שאנחנו במאה ה21.

וזה היה איגור שבגלל ששכח סיסמא נרשם עם יוזר חדש
 

itaikadosi

New member
אני חושב שפשוט איבדנו את האמון במוצר
לא משנה כמה ינסו להראות לנו שיש תקווה ועתיד למתאבקים צעירים, אתה יודע בסופו של דבר שהם יזכו בחוגרה הבין יבשתית במקרה הטוב.
&nbsp
דוחפים לנו מתאבקים שאנחנו לא רוצים לראות, לא נותנים לשום דבר להתפתח, קצב אירועים מטורף וגדול מידי וכן, מוצר הPG מאוד מגביל מבחינה סטוריליינית.
&nbsp
אל לנו להאשים את מנהלי הפורום כמו שכתבו מעליי, פורום יכול להתנהל גם בלי המנהלים, כל עוד יש קהילה חזקה שרואה ואוהבת.
אבל קהילת הסמארקים הולכת ונעלמת שמפסיקים לראות את המוצר ומגיעים ילדודס במקום.
&nbsp
 

סלים וארזה

New member
מנהל
כן ולא
היום עם כל הטורנטים, אתרי הצפיה הישירה והיוטיוב + דומיו, כבר לא צריך לחכות לדודים מאמריקה על מנת לצפות ב-WWE. היום הרבה יותר קל למצוא תוכניות של WWE ועם מגוון התוכניות השונות, ה-WWE כבר הופך מאוס. אפשר לומר כמעט על כל מה שקורה היום ש-BEEN THERE SEEN THAT. כלומר, אין ממש חידושים. אפילו ההפתעה הגדולה של איי ג'יי סטיילס ברויאל ראמבל היא לא כזו מדהימה, כי ראינו כבר את סמואה ג'ו מגיע. אי אפשר ממש לחדש ובעצם כאשר הכל מתוסרט מראש, גם הקטע הספורטיבי של האנדרדוג שיכול לנצח לא כזה מרשים מאז דניאל בריאן. בקיצור מה שאני רוצה לומר זה שה-WWE ממש לא אותנטי ולא מתיימר להיות כזה לוכן קשה לו להוציא מאיתנו תגובות.
&nbsp
רובנו כבר התבגרנו בפורום, ואין הרבה דם חדש. הילדים היום פחות מתחברים ל-WWE כשיש להם אלטרנטיבות אחרות של סלבס וריאליטי על כך צעד ושעל. מי שבאמת רוצה לראות מכות, מסתכל על UFC ושאר ארגוני ה-MMA.
&nbsp
זה גם סוג של טרנד לרדת על ה-WWE. נכון שהבוקרים עושים את מלאכת הירידה קלה, אך אני לא ממש רואה שוני מהתקופה של רנדי אורטון, ריי מיסטריו, והקרבות המאתגרים של קאלי וקיין. דווקא מחלקת הנשים עשתה צעד מצויין קדימה וטוב שהחגורה החדשה נראית מקבילה לגברית כשנושא הדיוות נזנח סוף סוף.
&nbsp
מה באמת מפריע לי? שמביאים מתאבקי עבר שאמורים בסוף להפסיד לצעירים, אך בפועל לוקחים יותר מדי זמן מסך כמו ג'ריקו, באטיסטה, טריפל ואפילו הדאדליז. בנוסף סטוריליינים הולכים לאיבוד בין תוכניות: מה כל הרעיון של סטארדאסט? מדוע הוויאטס כבר לא מעניינים אף אחד לאחר שהיו המרענן של הפחד? איך נתנו לזאק ריידר לזכות ואז קברו אותו למחרת? מה נסגר עם שיין ולמה?
&nbsp
יש הרבה שלילי, אבל יש גם חיובי ב-WWE. חוסר העניין הוא בגלל שכמעט הכל כבר מתקבל עם פיהוק אחד גדול.
 

LiorAizler

New member
עוד לא עבדה תיקוותינו

אני לא חושב שקבלנו את אחת הרסלמניות החלשות אי פעם. אני חושב שמלבד רסלמניה 30 בגלל הסטוריליין המרכזי של בראיין והסיום של הסטריק, אף רסלמניה בשנים האחרונות לא התעלתה לרמות של אירוע שאפשר להגיד שהוא נחשב כ"איכותי". סך הכל הרסלמניות האחרונות הן בעיקר החוויה והאווירה שמסביב לזה. כמובן שהייתי שמח שהרסלמנייה הזאת תהייה מבחינת איכות כפי שכל הקרבות היו ברמה של Takeover Dallas אבל עדיין נהנתי מאוד מהחוויה.

אני חייב להגיד שבנימה אישית אני עדיין נהנה מאוד מהמוצר. אני צופה בRaw וNXT וכמובן כשיש PPV (על סמאקדאון וויתרתי כבר לפני שנים היות ואף פעם אין שם איזו התקדמות סטוריליינית משמעותית). כן, אני יכול להגיד שיש הרבה דברים לא טובים במוצר, לא מעט פעמים זה בהחלט מרגיש שהם הולכים צעד קדימה ואז לוקחים שניים אחורה.

אני חושב שגם בשנים האחרונות המוצר עצמו מתפתח בעצמו לאט לאט לכיוון הנכון. אם עד לפני כמה שנים היינו מקבלים את המנחה האורח וקאלי רוקד בזירה עם הורנסוואגל, היום אנחנו פחות ופחות מקבלים את הדברים האלה. הקהל בארה"ב בעצמו כבר לא קונה את השטויות האלה ובסופו של דבר מצביע ברגליים והם רואים את זה. אומנם מאוד לאט, אבל רואים את זה.

אני חושב שבסופו של דבר, זו ממש לא התקופה הגרועה ביותר בהיסטוריה של הארגון. אם כבר אני חושב שהתקופה הגרועה מאחורינו ולאט לאט ניכר שיפור, בייחוד עם הכשרונות שמגיעים בשנים האחרונים לNXT ולרוסטר הראשי (זיין, אוונס, שרלוט, והרשימה עוד ארוכה) כשלאט לאט מתחילים לפלטר לנו את כל השיימוסים, אורטונים, הביג שואים ושאר ביזבוזי הזמן.

לסיכום בנימה אישית, אני חושב שרובנו התבגרנו וקצת קשה יותר לרגש אותנו מפעם. הזמן שלנו משמעותית מוגבל יותר והסף ריגוש שלנו עלה בהתאם. אני שמח שעדיין אני מצליח להתרגש ולהסתקרן מסטוריליינים, PPV וטוויסטים בעלילה, גם אם ראיתי את זה כבר או שזה היה לי צפוי מקילומטרים. למדתי לתעדף את העדפות הצפייה שלי בתוך המוצר ולהתאים אותו לצרכים שלי במקום לקטר על מה שחרא, הקיטורים לא משרתים אותי. החוויה שלי עדיין טובה מאוד, ואני מתרגש כמו הילד ההוא שלפני 12 שנה ראה את השידור הראשון ישר אחרי רסלמניה 20 בפסח אקשן.
 

zohar326

New member
ממש לא איבדנו את התקווה!!

אנשים פשוט לא מבינים זה לא שהwwe לא טובים התקופה כרגע מצוינת פשוט כל הזמן יש השוואה שלא נגמרת בין הwwe לבין הnxt שאי אפשר לעשות את ההשוואה הזאת כי בnxt יש הרבה יותר חופש לכותבים והרבה פחות לחץ מהקהל מה שלא קורה בwwe
 

LiorAizler

New member
זה סתם תירוץ

זה לא באמת משנה אם יש יותר חופש לכותבים או לא בRAW או NXT. בסופו של יום הקהל רוצה לקבל מוצר מסויים בשנייהם ושלא יחליטו בשבילו. השיטה הזו פסחה מהעולם בשנות ה-90 ובטח ובטח עם עידן הרשתות החברתיות. אם יש יותר חופש לכותבים או לא זה לא עניינו של הלקוח הסופי שצורך את התוכן.
&nbsp
הנקודה שלי בכל מה שכתבתי שעדיין בתוך הבליל תוכן שלא נגמר, אני עדיין מוצא לא מעט דברים שאני נהנה מהם היום כמו שהייתי נהנה בעבר
&nbsp
&nbsp
 

kendog keds

New member


 

liron50

New member
כאחד שהפסיק לעקוב לפני כשנתיים

במקרה היום נזכרתי שבד"כ בסוף מרץ-תחילת אפריל יש את האירוע הכי גדול של ה-WWE רסלמניה. למרות שחייב לציין, שאף פעם לא הבנתי מה כ"כ גדול וייחודי בו- עוד אוסף של
קרבות.
&nbsp
בכל אופן, בעבר, גם אם לא הייתי עוקב באופן שוטף כן הייתי מחפש סרטונים ברשת לרגעים מעניינם מהאירוע, או לפחות ממהר להתעדכן בתוצאות. הפעם? אפילו זה לא. אני אפילו לא יודע מי ניצח ברויאל ראמבל לפני כן.
&nbsp
אני מניח שהנפילה של המוצר היא זמנית. אבל היא כן היתה כתובה על הקיר.
ברסלמניות והסאמרסלאמים בשנים האחרונות במקום לקדם כוכבים. הפנו את הזרקורים
לכוכבי העבר. תמיד אנדרטייקר, רוק, מייקלס, טריפלH מקבלים את המיינאיבנט באירוע,
למרות שלפעמים מדובר בכוכב על סף פרישה שבא לעשות סיבוב ב-WWE פעם בשנה.
עכשיו מצד אחד הכוכבים האלה לא מסוגלים לתת הופעה איכותית, ומצד שני הדור החדש
אנונימי יחסית כי לא קידמו אותו מספיק.
 

dannygoosh

New member
באופן עצוב וביחס ישיר לשתי הפסקאות שלך

מי שזכה בראמבל (ובאליפות) השנה היה HHH...
 
למעלה