שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים מרכזיים


שיין מקמהן היה המנהל, כי למי אכפת מניצחונות והפסדים וסטוריליינים? שבוע הבא הוא כבר לא יהיה.
&nbsp
סזארו ניצח את אוונס ויקבל קרב על התואר של מיז. זאק ריידר? עקבותיו לא נודעו.
&nbsp
נקבע טורניר זוגות בו המנצחים יפגשו את ניו דיי. הטורניר בחסות בוטי אוז: They Make Sure You Ain't Booty. הקרבות: הדאדלי בויז ניצחו את הלוצ'ה דראגונס, האוסוז ניצחו את סלייטר ואקסל. בסמאקדאון הוודווילנס יפגשו את R טרות' וגולדאסט (והם עדיין לא צוות, למי שרוצה לדעת) ואנזו וקאס ילחמו מול האסנשן. אנזו וקאס המשיכו לרדת על הדאדליז.
&nbsp
קארל אנדרסון ולוק גאלוס ערכו את הבכורה שלהם! הם תקפו את האוסוז לאחר הקרב שלהם ועזבו דרך הקהל. וכן, קוראים לו שוב לוק גאלוס.
&nbsp
דוקטור פיל היה בתכנית, וניסה לשכנע את שארלוט להיות בזכות עצמה ולא להיעזר בריק כדי לנצח קרבות. לצערו זה לא עזר, במהלך הקרב של שארלוט ונטליה, ריק משך את השופט בדיוק כששארלוט נכנעה לשארפשוטר וכך פסל את שארלוט.
&nbsp
כריס ג'ריקו ניסה לראיין את עצמו בהיילייט ריל. לצערו אמברוז הגיע להפוך את התכנית לאמברוז אסיילום, ובסוף נתן לו דירטי דידס.
&nbsp
הווייאטס באו לעזור לריינס מול הליג אוף ניישנס. לכן נקבע קרב זוגות, ולמרות הכל בריי וריינס ניצחו את שיימוס ודל ריו.
&nbsp
בעקבות כך שזאיין הותקף לפני שבוע, הוא קיבל קרב מול AJ, ואם היה מנצח היה מצטרף לקרב מול ריינס. לצערו הוא הפסיד נקי ולא יהיה במיין איבנט. אוונס, אגב, הורחק מהארינה בידי שיין ולא חזר.
 

Nurd4Life

New member
דעות קטנות

האם בכל הפיוד הזה של אואנס וזיין, הציגו בכלל את ההיסטוריה שלהם ב-NXT או לפני כן כדי לגרום לקהל להבין למה הם כל כך שונאים אחד את השני? או שזה מסתכם בכך שהוא עלה לו בתואר בקרב סולם?
&nbsp
האם נתנו איזשהו הסבר למה ג'ון סינה חזר ברסלמניה אבל לא הופיע מאז?
&nbsp
כריס ג'ריקו ודין אמברוז זה ציוות נכון כל עוד אין להם מה לעשות עם אמברוז כרגע.
&nbsp
הקטע של הווייאטס והליג אוף ניישן לא ברור. האם בריי וויאט הופך לפייס? האם הדרך לעשות זאת זה לצוות אותו עם רומן ריינס?
&nbsp
טורניר הזוגות הוא אחלה רעיון. המינוס - לא רוצה שהניו דיי יפסידו את התואר ובעצם זה די מבטיח שזוגות חדשים שהרגע הגיעו כבר יפסידו.
&nbsp
האם יש איזשהו פוטנציאל לאייג'יי נגד ריינס? מרגיש לי שלא יהיה שום כימיה שם.
 
למעלה