לוצ'ה אנדרגראונד עונה 2 פרק 11- ציפור המלחמה

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 2 פרק 11- ציפור המלחמה

 

Diunim

New member
דיווח


סגמנט מצולם: ואמפירו נמצא בשירותים של המקדש, מסתכל על הכדורים שהוא קיבל בתחילת העונה. דאריו מגיע וקורא לו "איאן האדג'קינסון" לפני שהוא מתקן את עצמו. הוא מזהיר את ואמפירו לא לנסות לתקוף אותו ולחפש את מטנזה. ואמפירו אומר שהכל בסדר. דאריו אומר שלמזלם, למרות שמטנזה הלך רחוק מדי, פנטגון עדיין חי. אם ואמפירו ינסה לתקוף את דאריו או את מטנזה, הוא לא יהיה כזה בר מזל. דאריו מסביר שואמפירו יקר לו כי הוא הקול של לוצ'ה אנדרגראונד. הוא צריך אותו כפרשן למיין איבנט הענק. הוא אומר לאיאן, ואמפירו, המאסטר ומי שלא יהיה לא לטעות כמו פנטגון. ואמפירו לוקח את התרופות שלו.

סגמנט מצולם: בתחנת המשטרה, רייס וג'ואי ראיין נותנים דו"ח לקפטן ואסקז. היא משבחת את ג'ואי על כך שדאריו חזר, ורייס ממש מתעצבן מזה. למרות זאת, לקפטן לא אכפת שמטנזה נמצא, כי היא צריכה ראיות אמיתיות נגד דאריו. ג'ואי אומר שהוא הציג את עצמו בפני דאריו ודאריו הכניס אותו לטורניר השלשות. הוא ציוות אותו עם רייס ועם מיסטר סיסקו. קפטן ואסקז אומרת שאם זה יקרב אותם לאל חפה, הם צריכים לזכות בתארים.

איבליס ניצחה את קוברה מון: השתיים נתנו קרב ארוך, ולאחר שש וחצי דקות איבליס הצליחה לתת את הקוד רד ולתת לקוברה מון הפסד ראשון.

סגמנט מצולם: יש וידאו שמקדם את קילשוט. הוא מספר על התקופה שלו בצבא האמריקני ועל איך שהצליח בשימוש באקדח. הוא היה טוב בקרב מגע ולכן היה ביחידת עילית, והיה שבוי במשך שלושה-עשר חודשים לפני שברח. אז רואים קטע שלו נלחם בערבים (משום מה כולם מכוסי פנים בצעיפים, וגם הוא מכוסה במסכת סקי). קילשוט אומר שהוא לא יודע אם השאר יצאו בחיים משם, כי הממשלה לא מדברת בעניין. היום הוא נלחם בזירה כדי לשכוח. הוא איש בלי זהות, רק עם אינסטינקט של רוצח.

סגמנט מצולם: מאסקאריטה סגרדה מתאמן מאחורי הקלעים. פיימוס בי מגיע לתת לו כרטיס ביקור. הוא מציע לו להתקשר כדי שיהפוך אותו למפורסם. לאחר מכן הוא הולך ועוברים לסקסי סטאר ודה מאק. סקסי מרימה משקולות. מאק אומר לה שהוא בטורניר השלשות עם מריפוסה ומרטי. הוא מבקש ממנה לבוא לתמוך בו בקרב. היא מסרבת. מאק אומר שבמוקדם או במאוחר, החרקים ישלמו על מה שעשו לה. סקסי מרימה את המשקולות כשהיא מדמיינת את החרקים.

סיבוב ראשון בטורניר השלשות: ג'ואי ראיין והקרו (קורטז קסטרו ומיסטר סיסקו) ניצחו את דה מאק, מרטי דה מות' מרטינז ומריפוסה: במהלך הקרב, מריפוסה מונעת ממאק לקפוץ על כולם אז הוא בועט בה ומפיל אותה מהאייפרון. לאחר מכן הוא קופץ על כולם. אז מרטי מכניס את עצמו לקרב, ואחרי קרב צ'ופים (או טאגים) למאק נמאס והוא משתמש עליו בסטאנר, מה שגורם למרטי לחטוף סייקו ראלם מהקרו, והצמדה של ג'ואי אחרי שמונה וחצי דקות. לאחר הקרב, מריפוסה תוקפת את מאק עד שסקסי סטאר יוצאת כדי להגן עליו. לבסוף היא תוקפת את מריפוסה.

סגמנט מצולם: רואים את אל דראגון אצטקה ג'וניור יושב על הגג של המקדש הישן. ריי מגיע אליו. אל דראגון אצטקה אומר שהמפלצת הרגה את המורה שלהם, וריי אומר שאם הוא חושב על להרוג את מטנזה, מטנזה כיסח אותו באצטק וורפר. הוא נלחם על גאוות השבט שלהם, ויש לו עוד הרבה ללמוד. ריי אומר שאם הוא לובש את המסכה שלו, הוא צריך להילחם בשביל כבוד ולא בשביל נקמה. ריי אומר שהם בטורניר השלשות בעוד שבוע. בנוגע לשותף שלהם... פרינס פומה מצטרף אליהם ואפילו מדבר! ריי אומר שהוא מצא את פומה נלחם ברחובות, כמו שאל דראגון אצטקה מצא את ג'וניור ברחוב.

אליפות לוצ'ה אנדרגראונד: "המפלצת" מטנזה קוואטו (ע' דאריו קוואטו) ניצח את פיניקס: אגב, במהלך הכניסה של מטנזה מאט סטרייקר התייחס אליו כאל "Eater Of Worlds". במשך חמש דקות שלמות מטנזה השמיד את פיניקס ולא מכר כלום. זה הסתיים עם זעם האלים על הרצפה, קצת מכות, זריקה לזירה ועוד זעם האלים שסיים את הכל.

לאחר הקרב, מטנזה תוקף את פיניקס ומנסה לקרוע לו את המסכה. קתרינה באה וצועקת עליו לעצור. מיל מווארטס מגיע ותוקף את מטנזה מאחור. הוא מעיף אותו מהזירה. קתרינה מרימה את האבן, דאריו מרים את המפתח.
 

Diunim

New member
דעות

פרק קצת יותר חלש מהרגיל אבל כשהיה טוב, היה טוב.
&nbsp
אני משער שואמפירו ינסה לאתגר את מטנזה מתישהו. ואז פנטגון יחזור. מחכה לחזרה שלו.
&nbsp
ג'ואי והקרו קורעים מצחוק, התגובות של ג'ואי אדירות. גם מאק ומרטי היו קורעים. סקסי סטאר ומריפוסה? חלש.
&nbsp
אגב חלש, כל הנשים היו חלשות הפרק. מה היה הטעם בקוברה מון מול איבליס? הקרב לא היה קשור לכלום, ואיבליס סתם ניצחה את קוברה מון שבמילא רצף הניצחונות שלה כלל איזה שתי קרבות. מה הטעם?
&nbsp
לא הכרתי את קילשוט, אבל בסגמנט אחד הוא כבר יותר מעניין מפוש של שנה לרומן ריינס.
&nbsp
פיימוס בי והגמד? הלאה.
&nbsp
קצת חבל שפומה מדבר, אבל שמעתי שריקושט ביקש את זה בעצמו. הוא וריי באותו הצוות, זה נהדר. אבל אל דראגון אצטקה ג'וניור נראה כזה ירוק (תרתי משמע). גם דרך המסכה אני רואה שהוא ילד. ואם הם בונים על פוש, זה בעייתי.
&nbsp
מטנזה ענק. באמת. ברוק לסנר כבר מזמן לא מעניין, אבל מטנזה... זה ענק. הוא משמיד את כולם, נלחם במשך חמש דקות, לא מוכר ומחסל את מיטב המתאבקים. וזה בסדר גמור מבחינתי. זה מעלה את השאלה מי באמת יכול לנצח אותו? אבל ממש, כי הוא פשוט בלתי פגיע. אבל עכשיו באה המפלצת הקודמת, מיל, והוא רוצה להחזיר לו ולקתרינה את השלטון במקדש. אני מחכה למפגש המפלצות הזה. ופיניקס? שילך ויתחבא.
 
למעלה