האם חברי הפורום איבדו תקווה לגבי ה-WWE?

rkoron

New member
האם חברי הפורום איבדו תקווה לגבי ה-WWE?

אהלן חברים, שבוע טוב.
מחר יחלוף שבוע מאז רסלמניה 32, האירוע שאמור להיות הכי גדול ואיכותי מבחינת עולם ההיאבקות (לפחות בשבילי).

אממה, קיבלנו את אחת הרסלמניות החלשות אי פעם, ובכדי להעצים את תחושת האכזבה אצל האוהדים, גם RAW שאחרי רסלמניה היה מאכזב מאוד לטעמי.

אני חושב שמספר התגובות בפורום לשרשור הרסלמניה היו הכי מעט בהיסטוריה של הפורום, ולדעתי זה מביע חותם רשמי וסופי לגבי מצב המוצר, לפחות מבחינתנו.

האם מאסנו בדבר הזה שנקרא היאבקות? האם התבגרנו? האם זאת התקופה הגרועה ביותר בהיסטוריה של ה-WWE?
ומה לדעתכם הם צריכים לעשות בכדי לשפר את המצב?
 

Aberforth

New member


יש כ10 תגובות לרסלמניה(!) וכולן מתייחסות רק לבאמפים, אורך האירוע והבינוניות של האירוע. זה לטעמי אומר הכל.
&nbsp
אני גם בקבוצות וואטסאפ של היאבקות ושם בדרך כלל חופרים על כל דבר. במקרה של רסלמניה היא קיבלה פחות תגובות מזה שעברו שנתיים מאז מותו של ווריור.
 

meidadc

New member
מוכרח להגיד

שאחרי שהפורום ביאס אותי לגמרי על רסלמניה, ראיתי אותה רק היום.
בתכלס, די נהנתי.... רוב הקרבות היו אחלה. ואלה שלא היו אחלה היה בהם גימיקים אחלה.

אני כבר לא עוקב אחר התכניות השבועיות ואת רוב האירועים המרכזיים אני לא רואה, כך שאולי היה לי געגוע למוצר. אבל בשורה התחתונה נהנתי מהצפייה ברסלמניה
 

OZ M1

New member
לא חושב

שאוהדים מאסו בדבר שנקרא היאבקות. פשוט די נמאס לראות שמשתינים עליך בקשת. אני לא זוכר הרבה זמן רוסטר כל כך מוכשר שמוציאים ממנו כל כך מעט. יש אשם אחד מרכזי בעניין הזה שאוהדים מאוכזבים והוא וינס מקמהן שלא מקשיב לקהל ויש אשמה מסוימת גם אצל המתאבקים עצמם שמתביישים לגשת לוינס ולהגיד לו לאן הם חושבים שצריך לקחת את הדמות שלהם. להגיד שזו התקופה הכי גרועה של ה - WWE זה קצת להגזים כי רק לפני שבוע מילאו את אצטדיון ה - AT&T בטקסס כ - 100 אלף איש (כשהיו ימים שלא הצליחו למלאות אולם קטן באיזה מכללה) אבל סטוריליינית אני חושב שכן. הפתרון? פשוט... וינס צריך לתת לקהל את מה שהוא רוצה שזה אומר להקשיב לאיזה מתאבק הקהל מגיב הכי טוב ואותו לדחוף למעלה ולא לדחוף לקהל לגרון כי מה לעשות הם נחנקים.
 

rkoron

New member
כמובן שהתכוונתי מבחינה סטוריליינית

רסלמניה תהיה סולד אאוט גם אם במיין אבנט יהיה הורנסוואגל נגד רייבאק.
 

pufpuf

New member
אני איבדתי

אורך התוכניות והאיכות שלהן לדעתי כבר בנקודת האל חזור. בשביל שה WWE יוכלו לחזור לספק מוצר טוב הם צריכים שינוי של 180 מעלות. במתכונת הנוכחית אין שום סיכוי שזה יקרה.
&nbsp
מה שכן, NXT מבחינתי תחליף הולם לגמרי.
 

dannygoosh

New member
שמח לראות שזה לא רק אני

פחות או יותר ב3 שנים האחרונות (אולי קצת יותר) יש מגמה ברורה מצד הWWE של "לעשות שרירים על הקהל" ולהמשיך לדחוף בכוח אנשים שהוא לא ממש רוצה, כאילו אנחנו בניינטיז. או לחלופין, לקחת מישהו שהקהל מאוד אוהב, לתת לו איזו חגורה משנית כדי שהקהל יגיד תודה וישתוק, ולתקוע אותו במידקארד.
&nbsp
רק במקרה של דניאל בריאן הWWE התקפלו כי כבר באמת לא הייתם להם ברירה, אבל הנה הם כבר שנתיים חוזרים על אותה הטעות עם רומן ריינס.
&nbsp
בשנה-שנתיים האחרונות אני מוצא את עצמי צופה פחות ופחות במוצר: סמקדאון הפסקתי לראות לפני שנים, אני כבר לא רואה ראו (אלא אם יש משהו מיוחד) וגם PPV אני מריץ.
חוץ מדניאל בריאן, כל הרסלמניות האחרונות אכזבו אותי בטירוף.
&nbsp
אני מרגיש שאני הולך לקחת הפסקה של כמה שנים. אני מאוד אוהב את הWWE, אבל הזלזול שלהם בקהל פשוט נוטף מהמוצר, זה כאילו הם לא מנסים בכלל להסתיר את זה.
כשמזלזלים בי באופן גלוי - אני מוכן לספוג את זה רק כמה שנים! ואז אני עוזב!
 

Turkisher

New member
כרגיל - ההנהלה אשמה

ואני לא מתכוון לוינס , טריפל או סטפני אלא למנהלי הקבוצה כאן בתפוז.
חוסר היכולת והנכונות של מנהלי הקבוצה להתאים את הקבוצה לחידושים, לשינויים ולתפיסות עדכניות גרמו להרבה אנשים להתרחק ולחפש פלטפורמות אחרות.
פייסבוק כבר לא נושף בעורף אלא השאיר רק אבק אבל גם מי שלא מתחבר לפלטפורמה הפייסבוקית ימצא אלטרנטיבות יותר מוצלחות מפורום 13.
הייתי חבר פעיל כאן כמה שנים וניסיתי לתרום וניסיתי גם לשנות אולם ישנה כאן קבוצה של משתתפים ותיקים שמצהירים שאיבדו עניין במוצר ועדיין מתעקשים בכל פעם לשמר כללים וחוקים אנכרוניסטיים מלפני 15 שנים (...) כמו חוק הספויילרים, דעות בכותרת וכו'. אנשים אלה לופתים את הפורום בגרון וחונקים ממנו את החיים.

באופן אישי, התייאשתי ומצאתי לי אכסניה הרבה יותר לרוחי ומתאימה לשנת 2016 שבה הכל תוסס , פעיל ושמח יותר. שם הפוסט של רסלמניה קיבל 3620 תגובות לשם השוואה , אני מזמין אתכם להציץ לנעשה ברדיט (Reddit) וללמוד איך מתנהל פורום רציני עם מחויבות לנושא.
אגב, גם שם יש חוקי ספויילר (24 שעות ולא שבוע...) ויש Sub Thread ייעודי לכל תוכנית שבו ניתן להגיב חופשי כולל דעות, תמונות, סרטונים ושאר ירקות.

בלי קשר למוצר, הניהול של הפורום כאן הוא הביזיון האמיתי, לדעתי. מעניין אם ההודעה הזאת תישאר...

https://www.reddit.com/r/WWE/new/ 
 

Turkisher

New member
ואגב

גם שם כועסים על הרמה ועל עניין רומן ריינס אבל הם דואגים גם להשמיע את דעתם כי הם רוצים מוצר טוב יותר.
הדבר הכי קל הוא להתייאש אבל להישאר ולהילחם על מה שחשוב לך - זה אופי!
 

Turkisher

New member
כן, אני יודע, האמת כואבת...

טוב שזיהית את עצמך כאחד מהאחראים לגסיסת הפורום. נמנעתי מלציין שמות כדי לא לפגוע. תגובתך המתנשאת והלא עניינית רק מחזקת את טענתי.
&nbsp
חבל שאין לך משהו ענייני להגיב...
 

dannygoosh

New member
אז עניינית - אתה מדבר שטויות וסתם עושה פרובוקציות

מה שאתה בעצם אומר בהודעה שלך זה שאם ישנו את חוקי הספוילרים משבוע ליום - אז רסלמניה תהיה טובה והמוצר יהיה מעניין. לדבריך, גם אם אנשים יכתבו פה דעות בכותרת - המוצר יהפוך לטוב ומעניין יותר.
&nbsp
עוד מטענותיך, מנהלי הפורום אשמים בכך שפורום 13 הוא בתפוז ולא בפייסבוק. כמו כן, המנהלים בפורום אשמים בכך שתפוז היא פלטפורמה מיושנת ולא נוחה.
&nbsp
או בקיצור - הטענות שלך מגוחכות.
&nbsp
הסיבה שאנשים פה לא הגיבו על רסלמניה לא קשורה למנהלים או לחוקי הספוילרים או לשאר הדברים שהתבכיינת עליהם, אלא לרמת המוצר. אתה יודע מה? אני אלך לקראתך ואגיד שיש מצב טוב שזה גם קשור בפלטפורמה המיושנת והלא נעימה של תפוז.
&nbsp
לא אני ולא אף אחד מה"ותיקים" החליט פה על חוקי הפורום, ומדי פעם בא מישהו (כמוך) שמטיל ספק בחוקים הללו, אז המנהלים פותחים את הנושא לדיון ולסקר ומה שהרוב מחליט - זה מה שקורה. מה לעשות שהרוב פה כנראה מעדיף את חוקי הספוילרים כמו שהם.
&nbsp
ואני עדיין מעדיף את הפורום כמו שהוא היום מאשר את הפורום לפני 5 שנים, כשניקים כמוך השליטו פה טרור ולא נתנו לכתוב פוסט אחד בלי לבלבל את המוח. אז הפורום היה כאילו יותר "פורה", אבל בעיקר פורה בזבל.
 

Turkisher

New member
הבנת הנקרא...

אתה די מגחך את עצמך בתגובות ההיסטריות אבל אענה למה שכתבת:
אני טענתי שאם היו משנים את החוקים והמנהלים היו מייצרים תוכן (במקום "לנהל" את עשרים המשתמשים הנוכחיים), משתמשים רבים יותר היו משתתפים, היו יוצרים יותר תוכן והיו מזרימים חיות לתוך הקבוצה. כתבתי שאני מתייחס לפורום ולא למוצר!

כל השאר זה גבב של שטויות שניסית לייחס לי ללא קשר למה שכתבתי. העיקר שאתה מרוצה. אין טעם להמשיך כי לא נסכים ולי יש בית אחר, טוב ועשיר ושמח לי. תמשיך להיות מרוצה כאן.
 
ההנהלה הספיקה להתחלף 20 פעם

הסיבה שאנשים לא כותבים כאן היא נטו בגלל שהפלטפורמה הזאת מיושנת ומגוחכת לעומת פייסבוק, ועצם העובדה שתפוז עדיין קיים כאתר די תמוהה. בתכלס, הסיבה היחידה שאני בודק את הפורום הזה מדי פעם זה נוסטלגיה, ואני מניח שיש פה לא מעט אחרים שפועלים באופן דומה.
&nbsp
העניין עם חוק הספוילרים עלה לדיון לא כ"כ מזמן אאל"ט, והתשובה של רוב המגיבים הייתה לא לשנות, אז אני לא רואה איך זה אשמת מישהו מעבר לזה שאתה פשוט לא מסכים עם דעתם של אחרים. לצורך העניין, אני גם חושב שכיום שבוע זה מיותר.
&nbsp
הסאב של squaredcircle הוא אחד הפורומים הפעילים ביותר בעולם בנושא וגם כשתפוז הייתה איכשהו רלוונטית זה לא היה בכלל בר השוואה.
&nbsp
האנשים שאתה מסמן ככאלה ש"לופתים את הפורום בגרון" הם משהו כמו 3-4 מהחבר'ה שנותרו מהקהילה היחסית פעילה שהייתה פה לפני עשר שנים פחות או יותר, והם לא ממש יכולים לחנוק שום דבר כשהם מגיבים פה אחת ל5-6 פוסטים. אף בנאדם חדש לא מוברח מפה ע"י ותיקים מהסיבה הפשוטה שאף בנאדם חדש לא מגיע לתפוז מלכתחילה.
 

MysteriOfir

New member
זה הניסיון הכי חמוד שראיתי לפרסום סמוי מזה זמן מה

ונראה לי שזה גם אומר שאפשר להוריד את ההודעה שאולה בכיף וחרף ההתבכיינות מבעוד מועד. לדעתי זה עדיין אסור במקום האנכרוניסטי הזה


מה שכן סחטיין על הנסיון, לא הייתה כותב אם לא היית צריך.
 

yanivoss

New member
ENOUGH IS ENOUGH

מניה 31 הייתה אחת המוצלחות, גם בגלל קרבות ברמה גבוהה וגם בגלל שהמיין איבנט ניצל ע"י החלטת בוקינג הגיונית.
לעומת זאת, השנה, הדברים שהכי זכורים לי מהמניה זה הכניסה של ניו דיי והזכייה של ריידר.
מה היה לנו השנה חוץ מיזה? טייקר ושיין נלחמים בסיבולת לב-ריאה שלהם, ג'ריקו לא מסוגל לעמוד בקצב של סטיילס (ואפילו מצמיד נקי), לסנר ואמברוז בקרב כיסאות, אמירה מפורשת שכל מתאבק מהאטיטיוד, גם אם מגיע לגיל 50, יכול לגבור על כל מתאבק היום. וגולת הכותרת - רומן ריינס. וינס אחראי לסיום הכי גרוע של בתולדות רסלמניה וברור שריינס הולך להיות תקוע לנו בגרון בתור פייס ב10 שנים הקרובות. מפתיע שהפורום מת?
 

pipipopy

New member
תגובה

שנים שלא רשמתי פה, אבל אני מקפיד להיכנס אחת לכמה זמן לפורום כדי להתעדכן.
(אגב, תסתכלו כמה צפיות יש בדיונים וכמה תגובות... אנשים לא "איבדו עניין לגמרי" הם עדיין נכנסים לקרוא פה, כמוני, ולא מגיבים).
אני כבר המון זמן לא צופה קבוע ב-WWE בערך מאז ש-CM פאנק עזב, ולדעתי העזיבה שלו היא פחות או יותר הקש ששבר את גב הגמל.
המוצר הדרדר מאד, לא מעניין, הסטורי ליינים בנאלים וטיפשיים, הכל צפוי מדי... צפיתי 10 מהלכים קדימה... משעממם משעממם משעממם.
צפיתי ברסלמניה האחרונה (האירוע היחיד שראיתי השנה) דיי נהנתי, אולי כי לא צפיתי המון זמן... יש מתאבקים חדשים שלא ראיתי קודם... והם נראים אחלה.
אבל! אני עדיין מצפה ליותר... אין ספק שזו הייתה רסלמניה חלשה שהקהל המצוין איכשהו הצליח להציל...
&nbsp
טייקר - עבר זמנו... לצערי הרב מאד.
ג'ריקו - כנ"ל. נראה עייף, לא בכושר, מביך. (עצוב, הוא היה המתאבק האהוב עלי ביותר).
HHH - לא מעניין אותי כבר.... שיפרוש... מאז שהוא הסתפר הוא קיבל דימוי של Douchbag, וזה מעצבן אותי.
רומן ריינס - יש לו הכל כדי להיות אלוף, רק דבר אחד חסר לו - ארסנל מגוון של מהלכים, הוא לא מצליח להחזיק קרב מבחינתי מבלי שאני אצטרך להריץ קדימה קטעים "מתים".
&nbsp
עצוב שמרחו את הרסלמניה עם כל כך הרבה קטעים שאין בהם האבקות, רק בשביל לדחוף לנו את דה רוק, ג'ון סינה, HBK ואוסטין.... נו באמת.... פשוט הרצתי את הקטעים האלה קדימה.
&nbsp
למעשה הכי נהנתי מהקרב סולם על האליפות הביניבשתית, וזה טוב שהם נותנים לה משמעות יותר גבוהה עבור מתאבקים, בניגוד לפעם שהיא הייתה חגורה שולית ולא מעניינת...
המוצר תקוע, כבר שנים.... יש פוטנציאל, יש מתאבקים מעניינים, וינס פשוט צריך לפנות להם את הדרך ולתת להם את הבמה... הכותבים צריכים להיות יותר יצירתיים, להפסיק להידבק ל-Obvious ולהתחיל להמציא את הגלגל מחדש. (כאילו באמת? 40 שנה שהשופטים לא מבינים שכשמישהו מסיח להם את הדעת קורה משהו לא חוקי בזירה? חלאס להיות צפויים!)
&nbsp
אני לא חושב שמאסתי בהיאבקות כמו שמאסתי ב-WWE... אני עדיין יכול לראות את עצמי נהנה מהיאבקות טובה, אם המוצר יהיה מעניין. עדיין מחכה שזה יקרה.
 

rkoron

New member


מסכים עם כל מה שאתה אומר(חוץ מההנאה מרסלמניה, אבל כוח אחד לפי טעמו) והלוואי שהיה לי את הזמן והכוח לראות LU כי לפי התגובות פה בפורום, זה נשמע כמו אחלה של דבר.
&nbsp
הקטע שרמת העניין שלי בדבר הזה יחסית נמוכה וקשה לי לראות את עצמי צופה בזה.
 

baruchga

New member
דעה קצת שונה

שלום לכל הכותבים כאן. ראשית אומר שרוב האנשים שרושמים פה באתר הם בעלי יכולת כתיבה גבוהה ואני שמח לקרוא את הדעות השונות.
אני אישית ראיתי את הרסלמניה האחרונה ונהניתי ממנה (אני מאלה שכן עוקבים אחרי WWE ברמה שבועי). מבחינתי מדובר ברסלמניה טובה (אומנם לא ברמה של רסלמניה 10 אבל בהחלט בסדר גמור).
אין לי שום דבר נגד ריינס וגם לא נגד טריפל אייץ ואמנם הקרב האחרון היה משעמם אבל לא צריך להגזים עם התגובות כאן על כל האירוע בגלל קרב או שניים פחות טובים. מי שלא אוהב את המוצר שקיים כיום לא חייב לראות אותו.
מבחינתי לראות את אנדרטייקר שוב באחד הקרבות האחרונים שלו (גם אם הוא לא בשיאו) זה עדיין משהו מיוחד שבעוד 5-10 שנים לא יצא לכם יותר לעשות.
אני יכול לומר שרולינס היה חסר לי ברסלמניה ויכול להיות שאיתו הקרב על האליפות היה יותר מעניין.
סה"כ אני כבר מחכה לרסלמניה הבאה בה יהיה הקרב האולי האחרון של אנדרטייקר נגד סינה או נגד לסנר (ואולי דווקא נגד רולינס??).
תסתכלו על חצי הכוס המלאה ותהנו מהמוצר
 
למעלה