שרשור תוצאות רסלמניה 32/שרשור לייב!!!

pufpuf

New member
דעות רסלמניה

אמ;לק
בינונית להחריד, בוקינג הזוי, ארוכה בצורה בלתי הגיונית

ולגירסה המלאה:
קרב סולם

אחלה קרב פתיחה, החברה עשו עבודה טובה, זיין הרשים מאד.
הזכייה דווקא של ריידר מאד מוזרה. כל השנה אתם מתעלמים ממנו במקרה הטוב או הופכים אותו לג'ובר במקרה הרע ודווקא ברסלמניה נותנים לו את הספוטלייט. וקשה להנות מזה כשיודעים שאחרי רסלמניה כנראה לא תהיה לזה המשכיות ויחזירו אותו בחזרה להיות ג'ובר.
אבל אני אוהב את ריידר, ובהחלט מבחינתי מגיע לו, אז למרות שאני לא מבין את ההחלטה, אני שמח עליה (למרות שהרבה יותר נכון היה לתת לסמי זיין לנצח)
הכוכבים של שלומי
1/2

ג'ריקו נגד סטיילס

ג'ריקו הוא כבר לא מה שהיה, ולמרבה הצער בינו לסטיילס פשוט אין כימיה טובה וזה מאד מאכזב.
לפני 13 שנה ברסלמניה 19 ג'ריקו התמודד בקרב דומה מבחינת משמעות מול שון מייקלס. הוא היה הכוכב הצעיר העולה (למרות שסטיילס כבר לא צעיר) ומייקלס על תקן הותיק בקרב שג'ריקו היה חייב לנצח. וג'ריקו הפסיד, וגם אז זה היה לא מוצדק כמו ההפסד של סטיילס אבל אז לפחות ג'ריקו עוד קיבל הזדמנות לבעוט לשון מייקלס בביצים ולצאת כשידו על העליונה ברסלמניה. ולטובת מייקלס יאמר שלמרות שאז זה היה נראה כמו סוף הקריירה שלו ושהוא יתאבק עוד קרבות בודדים בתור אטרקציה מיוחדת, בפועל זאת הייתה רק יריית הפתיחה לחלק השני בקריירה של מייקלס שהמשיכה עוד כמעט עשור והייתה פשוט מדהימה אפילו יותר מהחלק הראשון של הקריירה שלו.
לג'ריקו אין עוד עשור של קריירה, ומה שנשאר לג'ריקו בטנק זה לא מה שנשאר למייקלס בטנק. לא הייתה כאן שום סיבה הגיונית שהוא ינצח. ציפיתי מג'ריקו להתנהגות יותר ג'נטלמנית. לפחות היו סוגרים מעגל ונותנים בסוף הקרב לסטיילס לתת לו לואו בלואו, זאת יכלה להיות סגירת מעגל מגניבה.
ועוד לחשוב שלפני שנתיים ג'ריקו כן הפסיד לפאקינג פאנדנגו ברסלמניה...
קרב מאכזב והחלטת בוקינג גרועה
הכוכבים של שלומי
3/4


ניו דיי נגד הליג אוף ניישן
כניסה מגניבה לניו דיי, וכאן זה בערך נגמר.
קרב גרוע. הסיום עם הלג'נדס היה מביך. די, כמה כבר אפשר לראות את אותם אנשים חוזרים ומביכים את הרוסטר הצעיר. וגם ברסלמניה 42 נראה את אותם אנשים, כי אין שום כוכבים חדשים שיוכלו לבוא כי כל מי שבדרך להיות כוכב חדש תמיד מושפל על ידי איזה הול אוף פיימר קשיש.
הכוכבים של שלומי


לסנר נגד אמברוז

מבחינתי זאת האכזבה הכי גדולה של הערב.
זה כאילו קרב שנקטע באמצע פתאום בלי שבאמת הגיע לשיא שלו. לסנר התעלל באמברוז, אמברוז הוציא נשקים מעניינים (שלא יצא לו להשתמש בהם!) והפסיד. כאילו, מה הפואנטה? רסלמניה של 5 שעות, ולא יכלו לתת לקרב הזה עוד 10 דקות בשביל באמת למצות את עצמו? האכזבה של האירוע מבחינתי. אמברוז לא נראה טוב אחרי הקרב הזה.
הכוכבים של שלומי
1/2

קרב נשים

אם הקרב הקודם היה אכזבת האירוע מבחינתי, אז הקרב הזה היה הפתעת האירוע מבחינתי. אני יודע למה הבנות האלה מסוגלות, אבל מאז שעברו לרוסטר הראשי לא נתנו להם זמן ובמה להראות את זה, וחשבתי שגם ברסלמניה הם לא יקבלו כל כך הרבה זמן. שמח שטעיתי.
הבנות קיבלו את הזמן והבמה, ונתנו את כל מה שיש להן וזה הצליח בגדול. קרב מעולה, אולי הקרב הכי טוב של האירוע מבחינתי.
הכוכבים של שלומי


טייקר נגד שיין
הקרב היה לחלוטין מנותק מהסטרוליין ומכל דבר אחר.
למעשה, יכלו לקצר לנו את כל העניין, לתת לשיין לבוא, להכנס, לעלות, לקפוץ מגבוה ולסגור עניין, כי לא היה שום דבר אחר בקרב הזה. זה היה כאילו קרב שמנותק מכל הפיוד לחלוטין, פשוט הזוי.
הכוכבים של שלומי


באטל רואיל

כאן כבר התחושה שלי הייתה תחושה של "מתי לעזאזל האירוע הזה יגמר", האם הוא ימשך לנצח? האם לעולם לא אוכל לעשות שום דבר אחר חוץ מלראות רסלמניה? מי זה הפיליפיני שיושב פה לידי?
ואם כבר נתתם פוש לקורבין, אז למה לא לעשות את זה בצורה דומיננטית, למה לא לתת לו להיות יותר משמעותי וחשוב בקרב במקום סתם לגרום לזה להראות כמו ניצחון בפוקס?
הכוכבים של שלומי


הקטע עם דה רוק והוויאטס היה ארוך כל כך בצורה מוגזמת בטירוף

טריפל נגד ריינס
מיין איבנט משעמם וגרוע עם תוצאה שאף אחד לא רוצה לראות. ה WWE פשוט התעקשו ללכת עם הראש בקיר למרות כל התגובות ופשוט זה לא ברור למה.
הכוכבים של שלומי


בשורה התחתונה, רסלמניה ממש ממש לא טובה.
התחושה שלי היא שה WWE הפסיקו לעשות בוקינג לרסלמניה אלא הם עושים בוקינג רק ל"רסלמניה מומנטס" וזה הדבר היחיד שאכפת להם. הם עושים את הבוקינג של מה שיראה טוב בקליפ היילייטס או למחרת ברו, ומתעלמים מכל השאר מסביב.
לא אהבתי, לא נהנתי וחמש שעות אירוע זה פשוט בלתי נסבל.
 

kendog keds

New member
5 שעות?

תנסה לבוא למפגש שמתחיל בקיקאוף ולגלות שאתה הולך לשבת שם פאקין 7 שעות...
(אגב, ממש התבאסתי בשביל רייבאק וקליסטו, שלא רק היו בקיקאוף, אלא היו כשעוד לא היה קהל, ממש לא חווית הרסלמניה שהם בטח ציפו לה)
&nbsp
רק בקשר לבנות - למה אתה אומר שמאז עלו רוסטר הן לא מקבלות את זמן המסך והבמה? כל מה שמדהים בעידן החדש הזה הוא שהן באמת נהיו מעניינות בצורה שווה לגברים, והן מקבלות במה בהתאם, קרבות שהפכו מסטנדרט של 3-5 דקות בעשור האחרון לקרבות של 10-15 דקות על בסיס די קבוע, הרבה מאוד פוקוס בתכניות ואפילו ניסו לסיים איזה רו או שניים עם אנגלים שלהן.
מצדיק לגמרי את ההחלטה היפה לסיים את "עידן הדיוות" ולהחזיר את "אליפות הנשים" ולקרוא להן סופרסטארז ולא דיוות.
 

dannygoosh

New member
הדבר הכי טוב והכי מעניין

ברסלמניה הזו הייתה הכניסה של ניו דיי. למעשה, אני חושב שזו הכניסה הכי מגניבה והכי מקורית בהיסטוריה של רסלמניה.
&nbsp
לא מבין למה ריידר ניצח. איחרו איתו באיזה 3-4 שנים, לא?
לא מבין למה ג'ריקו ניצח, לא מבין למה לסנר ניצח, לא מבין למה הבאטל רויאל לא היה בפרי שואו.
&nbsp
ואני בעיקר לא מבין איך למרות שנה גרועה במיוחד, בנייה גרועה במיוחד לרסלמניה ומחסור מוחלט בעניין ברסלמניה השנה - עדיין הגיעו יותר מ100 אלף איש לאירוע הזה ואני רואה גם פה הרבה תגובות יחסית מפרגנות.
&nbsp
אולי זה באמת אני שמאס במוצר, ולא המוצר שהמאיס את עצמו עליי.
 

OZ M1

New member
לא נראה לי

שאתה לא היחיד שמאס במוצר לצערי... תראה מה זה רסלמניה והשרשור באורכו דומה יותר לשרשור רו מאשר לשרשור רסלמניה וזה כנראה לא סתם...
זו בעיה כשיש מישהו שעושה במוצר כבשלו ואותו אחד הוא למעשה בעל הבית, המנכ"ל, הבמאי והתסריטאי הראשי והוא מחפש את ההאלק הוגן הבא ולא את מייקלס ואוסטין הבאים והוא אינו מבין כי שנות ה - 90 לא יחזרו והקהל קצת פחות בור ממה שהוא היה (וזה כולל ילדים) ודורש שהפנים של החברה יהיה קצת יותר מפנים יפות וגוף שרירי. יותר מ - 100 אלף איש היו באצטדיון ה - AT&T לפי ה - WWE ולפחות 90% שרקו בוז צורם בסוף האירוע לאותו אחד שוינס חפץ בעיקרו ואגב לי למען האמת אין בעיה עם רומן ריינס אני חושב שהוא יכול להיזכר כאחד הביגמנים הכי טובים בעסק והוא אפילו נתן כמה קרבות טובים פה ושם אבל למען השם, הקהל פשוט לא מתחבר אליו! למה קשה כל כך לראות את זה? קהל כזה גדול צריך ללכת הביתה עם חיוך על הפנים ולא לסיים את רסלמניה עם שריקות בוז.
 

dannygoosh

New member
האמת

שאם זו לא הייתה רסלמניה - כנראה שאפילו לא הייתי טורח להגיב פה על האירוע הזה.
&nbsp
ולדעתי, וינס ושות' לא אמרו לעצמם "100 אלף איש+ הלכו הביתה מבואסים", אלא "וואו! מכרנו יותר מ100 אלף כרטיסים!"
 

OZ M1

New member
מאמין לך

אבל אני מאמין גם שאם מכירות הכרטיסים היו מתחילות נגיד מינואר ולא מנובמבר, ורואה את הבנייה הביזיונית, אני לא מאמין שהוא היה מגיע אפילו לחצי מזה (וחבילות מוכרים כבר מיולי-אוגוסט אם אני לא טועה). אגב אומרים שהיו "רק" 94 אלף איש שם (תחליט אתה למי להאמין) אבל זה עדיין שיא של כל הזמנים. העם טיפש ולכן העם משלם וישלם וחבל שכך. בד"כ (לא תמיד) מרסלמניה הקהל יוצא מרוצה מרסלמניה ודווקא באצטדיון שכזה הייתי רוצה לראות את הקהל מריע בסיום ולא שורק בוז (והוא שרק ובצדק).
 

dannygoosh

New member
המסקנה העיקרית שלי מרסלמניה השנה:

כמו שלא צריך PPV כל חודש, כך גם לא צריך רסלמניה כל שנה.
 
למעלה