Raw After Wrestlemania

rkoron

New member
Raw After Wrestlemania

בסימן מאכזב. ציפיתי יותר לRAW הזה מאשר לרסמניה עצמה כמו בכל שנה, אך הפעם לדעתי התוכנית לא סיפקה את הסחורה. זכינו לראות דביוטים של מספר מתאבקי NXT שאת האמת לא כל כך הרשימו אותי(מודה, לא צופה בNXT מפאת חוסר בזמן), זכינו לראות קאמבק של סזארו (אבל לא של רולינס) וכמובן זכינו לראות קהל נפלא כמו תמיד ביום שאחרי רסלמניה.

אבל - לסנר ואמברוס משום מה לא הופיעו, סינה לא הופיע(מת על התגובות שלו לקהל כשהוא מקבל בוזים צורמים).

דבר אחד שממש עיצבן אותי הוא שהWWE מנסים לגרום לנו להאמין שזו הרסלמניה הכי גדולה בהיסטוריה, כשגם ריינס וגם ג'ריקו אמרו את זה וכמו תמיד מנסים לזלזל באינטליגנציה של הצופים. אני מאמין שהWWE יודעים בעצמם שזו אחת הרסלמניות החלשות בהיסטוריה של הביזנס הזה.
מקווה מאוד שההיליות של ריינס שהייתה בפרק הזה תימשך גם בפיוד עם AJ סטיילס, כי אני פשוט לא סובל אותו בתור פייס.

לסיכום - התקופה הנוראית של הWWE ממשיכה, ואני לא רואה את עצמי רואה תוכנית או אירוע בחודשים הקרובים..לפחות עד סאמרסלאם. בזבוז זמן טוטאלי.
 

rkoron

New member
כמובן שהיה
למעלה

 

rkoron

New member
משהו ששכחתי


מביך שריידר מאבד את התואר יום אחרי שזכה בו, ועוד למיז.
אני חושב שמגיע לריידר הרבה יותר מיום אחד של כהונה כאלוף..מקווה שהוא יחזיר את התואר בSD הקרוב או משהו כזה.
&nbsp
בנוסף, הקטע הזה ששיין עדיין ניהל את RAW הוא נחמד, אבל אם זה ימשך כדבר קבוע, מה הייתה הפואנטה לעזאזל בקרב עם טייקר?
 

ninjastar

New member
מסתבר שוינס

נכנס לחדר הלבשה של NXT, הסתכל לראות מי המתאבקים הכי גבוהים/שריריים. ובחר בהם לרוסטר הראשי. בלי קשר לכמה הם טובים או מוכנים. אין לי אפילו בעיה עם אופולו קרוז לדוגמא, אבל הוא קיבל תגובות די חלשות בדיביוט שלו כי בתור "מתאבק אינדי אהוב" הוא כנראה אחד המתאבקים שפחות אובר בNXT.
אני בטוח שג'ייסון ג'ורדן גם נמצא על הכוונת של וינס.
&nbsp
באופן כללי היה רו די סטנדרטי, מעבר לקהל לא הייתה איזה הרגשה של רו מיוחד משהו, למרות הדיביוטים והחזרה של סזארו.
&nbsp
אגב, היה להם הוכחה חותכת למה זה רעיון אידיוטי להתחיל עידן חדש של אליפות נשים בלי להחליף את האלופה. הם חשבו ששארלוט תתן פרומו פייסי והקהל יעודד אותה ואז היא תעשה אליהם טורן, ובמקום זה הסגמנט היה פשוט זוועה. ואני לא מאשים את הקהל שלא עודד את האלופה ההילית, למרות שהWWE חשבו "או קי, עכשיו זה פרומו 'אמיתי', אז תעודדו אותה".
 

Sandro

New member
רסלמניה ו-RAW

שראיתי ג'ריקו-סטיילס ברסמלניה (אגב, 0 נקודות בהימורים) תפסתי את הראש ולא הבנתי למה נתנו לג'ריקו לנצח, ב-RAW באמת הבנתי: זה נתן לגיטימציה לקרב מרובע ולניצחון של סטיילס;
סטיילס לא משהו בכלל על המיקרופון, אבל ג'ריקו ההיל מבקש קרב אחרי שהוא ניצח ברסלמניה זה בהחלט הגיוני. אז ממש ממש שמחתי שסטיילס הוא המועמד מס' 1 לאליפות.
אני רק מקווה שזה אומר התחלה של פיוד רציני ואולי פלישה של הבולט קלאב ודווקא היל טרן של סטיילס ולא קבירה שלו. החזרה של סינה אולי מסמלת פיוד עתידי של סטיילס-סינה כי סינה כבר ציין בעבר שהוא היה רוצה קרב מול סטיילס.
אגב, הייתה מנייה משמימה, בורינג בורינג בורינג, בעיקר המיין איבנט. לא כל מתאבק שנראה טוב צריך להיות במיינאיבנט, בטח לא ריינס שפשוט משעמם מאוד בזירה.
 
למעלה