ספוילר לRAW בהודעה הבאה!

Aberforth

New member
ספוילר

שיין מקמהאן הגיע לRAW, הודיע שהוא בא להציל את הארגון והוא מעוניין לנהל את התוכנית. וינס אמר לו בסדר, בתנאי שהוא מנצח בקרב אחד.
&nbsp
טייקר נגד שיין במניה בקרב HIAC.
 

Aberforth

New member
ספוילר עתידי אפשרי

טייקר ירביץ לשיין כל הקרב.
&nbsp
לקראת הסוף סינה יתערב ויתקוף את טייקר.
&nbsp
שיין ינצח בקרב.
&nbsp
טייקר וסינה יקבעו קרב למניה הבאה.
 

pufpuf

New member
המממ

הבוקינג במקרה הטוב הוא הזוי ולא קשור לכלום (למה שטייקר בכלל יסכים לזה), אבל אי אפשר להכחיש שהתוצאה הסופית היא מפגש מעניין ושזאת הפתעה שאף אחד לא צפה...
 

elotan

Member
סליחה שאני שואל, אבל מה זה

למה שטייקר בכלל יסכים לזה? מי שואל אותו?
וינס הוא הבוס והבעלים של החברה, גם סטוריליינית, ואם הוא אומר משהוא אז העובדים עושים אותו. ככה זה עובד בכל חברה בעולם שאני מכיר.
&nbsp
אם כבר מה שמבאס בסיפור הזה הוא אחר - הקרב הזה הוא LOOSE LOOSE SITUATION. כי או שטייקר יפסיד, ועוד ברסלמניה, ועוד לשיין (שלא התאבק כבר איזה 10 שנים), או ששין יפסיד, ואז כל האנגל הזה יילך קפוט.
 

pufpuf

New member
מבחינת סטורליין

זה ממש לא עובד ככה עם הדמות של טייקר. מה זאת אומרת מי שואל אותו? הרי אנחנו יודעים שטייקר (סטורליינית) במעמד של לבחור את היריבים שלו ולהתאבק רק מתי שהוא רוצה כבר שנים.
 

pufpuf

New member
בכלל

האמירה של "וינס הוא הבוס והעובדים עושים מה שהבוס עושה כי ככה זה במציאות" כל כך מנותקת מהעולם של ה WWE. כאילו, בשנייה מחקת את אוסטין-מקמהן מההיסטוריה.
 

elotan

Member
תגובה אחת לשתי ההודעות שלך

1. רוב המתאבקים היום, גם הג'וברים שבהם - קובעים לעצמם את הקרבות בעצמם רוב הזמן. הם מפרעים אחד לשני באמצע קרב או ראיון, מאתגרים אחד את השני לקרב בראו או ב PPV הקרוב, מודיעים על דעת עצמם שהם משתתפים בראמבל, וכו'. זאת לא פריבילגיה ששמורה לטייקר או למתאבקים מסוגו. לפפעמים כשהם לא מצליחים (סטוריליינית) הם פונים לאיזה טדי לונג שיעזור להם, אבל תחשוב כבר כמה זמן לא ראינו אותו וואלה - סמאקדאון מתנהלת יופי גם בלעדיו (ובלי ג'נרל מנג'ר בראו).
2. לדעתי זה בדיוק הפוך - כל הפיוד של מקמהון ואוסטין (או כל פיוד מהסוג של בוס רשע נגד עובד מרדן) בנוי על זה שהבוס משתמש בכוח שיש לו מעצם היותו הבוס כדי להתעלל / להתעמר / להציק / לקבוע קרבות האנדיקאפ / להכניס שופט אורח לפי בחירתו. אני לא זוכר את אוסטין אומר למקמהון "לא בא לי היום להתאבק נגד מי שקבעת לי" או "לא בא לי היום להיות 1 נגד 3" או "לא בא לי שון מייקלס שופט אורח" - לא במהלך הפיוד וגם לא לפני או אחרי. אוסטין סבל ככה מול וינס, בריאן מול HHH ולא חסרות דוגמאות.
 

pufpuf

New member
זה כאילו עיוות כל כך מוזר

של כל הפיוד אוסטין-מקמהן
כל הקטע של הפיוד היה שאוסטין עושה מה שבא לו ווינס לא יכול להשתלט עליו. בטח שהוא לא התנגד לקרבות ששמו מולו, הוא באד אס, זאת הדמות שלו.
אבל ברור גם שהוא לא היה עושה את מה שוינס אומר לו אם וינס היה מורה לו להתאבק בשמו מול מתאבק אחר (בגלל זה סטורליינית מעולם גם לא ניסו בכלל לכתוב דבר כזה).
&nbsp
תמיד בסטורליין כשההיל רוצה להורות לפייס לעשות משהו בניגוד לרצונו, זה צריך לבוא מעמדה של סנקציה או ענישה לפייס אם הוא לא יעשה את זה. מן הסתם "סנקציה" לטייקר זה משהו מגוחך. אנחנו אמורים לחשוב שטייקר שם זין על "סנקציות". מה יעשו לו, יפטרו אותו והוא לא יתאבק יותר שני קרבות בשנה? אין כאן שום יתרון למקמהן על טייקר שאמור לגרום לטייקר לציית למקמהן.
&nbsp
להשליך כל יחסי עובד/מעביד אמיתיים על תפיסת דמות הבוס ב WWE זה פשוט כל כך מוזר.
&nbsp
&nbsp
 

elotan

Member
או יפטרו או יכריחו להתאבק 300 פעם בשנה

כל אחד ומה שנחשב ש"עונש" בעיניו
כאילו, וינס כל פעם "נופל" על מתאבד אחר ומכריח אותו לעשות דברים שאולי באופן טבעי הוא לא היה עושה לבד (ספציפית כרגע יושב לי בראש ביג שואו אבל הוא בפירוש לא היחיד) ועדיין, אני לא רואה סיטואציה שבא טייקר אומר לוינס "עזוב, גבר, לא בא לי להיות הסנג'ר שלך - תתמודד לבד מול שיין"
אני לא יודע מה אנחנו אמורים לחשוב על היחס של טייקר לסנקציות, אבל אני יודע שאני לפחות לא חושב שיש איזושהיא סיבה או הצדקה לטייקר לא להסכים, ואני גם לא חושב שוינס (סטוריליינית) או כל בוס אחר גם בעולם האמיתי אוהב לקבל "לא בא לי" מהעובדים שלו
ולכן אם תשים לב זה הדבר שהפריע לי בהודעה שלך (למה שטייקר יסכים בכלל), ולא עצם קיומו הדפוק של הבוקינג ההזוי (אם כי מסיבות אחרות לטעמי, כמו שכתבתי בהתחלה)
&nbsp
אבל תראה - עצם זה שזה גרם לי לכתוב 3 הודעות בתוך 24 שעות בפורום (אני ברוב המקרים אפילו לא מגיע לשלוש הודעות בחודש) אומר שמשהוא פה זז.........
 

pufpuf

New member
נראה לי שהם בונים

על הקונפליקט הזה ועל זה ינסו לשחק בפסיכולוגיה של הקרב.
שמצד אחד טייקר לא רוצה לעזור לוינס לנצח והוא בעד שיין, מצד שני הוא לא רוצה כמובן לתת לשיין לנצח אותו.
בכל מקרה, לא נראה לי שפשוט שבוע הבא נראה את טייקר בא ואומר "סבבה אח שלו, בכיף" ופשוט ישתתף בקרב כי וינס אמר
 

dannygoosh

New member
הפסיכולוגיה הזו

הייתה מצוינת אם לטייקר באמת היה אינטרס כלשהו מלבד לנצח את הקרב שהוא משתתף בו. טייקר מעולם לא סבל מהauthority ואין באמת סיבה שיהיה לו קונפליקט כלשהו לגבי ההשלכות של הניצחון שלו.
&nbsp
אני מקווה שיבנו את הנושא בשבועות הקרובים, כי כשטייקר מתפקד כסתם כלי (באותה מידה וינס היה יכול להכריז על ביג שואו או על רוסב במקומו) - זה לא שימוש טוב בטייקר והופך את הסטוריליין לבנאלי ושחוק. גם אם התוצאה שלו מסקרנת.
 

pufpuf

New member
וגם

לסנר יהיה נגד אמברוז ברסלמניה, וירדו מכל העניין הזה של משפחת וויאט, שזה גם חדשות טובות.
 

קופיני1

New member
קצת חולק עליך

כי אני חושב שאחד הדברים החשובים בכתיבה הוא עקביות ובנייה. אם התחילו משהו בין לסנר למשפחת וויאט, עדיף שימשיכו ויבנו סיפור כמו שצריך, עם התחלה, אמצע וסוף. כאשר מתחיל משהו ופתאום נעלם כלא היה, זה זלזול באינטיליגנציה של הצופים.
לא כל רעיון מתבצע טוב(למרות שלדעתי בהרבה מקרים אפשר להוציא הרבה יותר אם הכותבים היו יצירתיים יותר ולא ליצנים), אבל רעיון שנחתך באמצע בלי שום הסבר גרוע בעיניי מרעיון רע שמבוצע עד הסוף
 

ninjastar

New member
זה דווקא מה שWWE עושים רע כל השנים האלה

שאם הם מתחילים איזה פיוד הם חייבים לסיים אותו 'עכשיו'. אין שום דבר רע בלהחיל איזה פיוד ולשמור אותו על אש קטנה ליום אחר.
&nbsp
מה שכן...... אני לא נותן לWWE שום קרדיט על זה, כי התוכנית שלהם בבירור הייתה וויאטס נגד לזנר, אז זה לא שהם עשו את זה מראש במחשבה שלא יהיה בינהם קרב במניה.
 

pufpuf

New member
אם זה משהו גרוע

אני מעדיף שפשוט יודו בטעות וינטשו אותו מאשר ימשכו אותו בלי סיבה. זה לא סתם פיי פר ויו, זה רסלמניה.
סטוריליין גרוע שנמשך בלי שאף אחד רוצה לראות אותו זה הרבה יותר זלזול בצופים לדעתי מאשר לדעת להודות בטעות ולקטוע משהו שאף אחד לא רוצה לראות.
וכאמור, גם ככה מבחינתי שאני לא רואה את התוכניות השבועיות, אין באמת משמעות לסטורליין, יותר חשוב לי שבפיי פר ויו יהיה קרב שיעניין אותי.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
באמת?
היה פיוד בין האחיות בלה כשברי הפכה להיות הביץ' של ניקי ואז פתאום השתיים לאבי דאבי בלי שום סיבה כשברי עוזרת לניקי בזמן הכהונה שלה ושוכחים את כל מה שהיה בין ברי לניקי (אשר קיבלה תמיכה מסטפני).
 

dannygoosh

New member
לא למדנו כלום מדניאל בריאן?

תמיד עדיף שהWWE יקשיבו לקהל מאשר שיסיימו בכוח רעיון לא טוב. שזה, לצערי, עדיין קורה כרגע עם רומן ריינס. הקהל פשוט לא מעוניין בו והWWE ניסו כבר הכל - אולי חוץ מהיל טרן, שאני לא מאמין שיצליח לו.
 

elotan

Member
אין ללסנר מה לחפש נגד הג'וברים האלה

כבר עדיף להפסיד 3 נגד 3 בפסטליין מאשר לנצח רק כשאתם 3 נגד 2. הרי אם היה קרב בטוח שלסנר היה מנצח אותם גם לבדו.
 

אסף Day

New member
דעות על פאסטליין וראו

לרומן ריינס כל כך אכפת ואמברוס והוא כל כך דואג לו כל שנייה שהוא נתן ללסנר לקרוע אותו לגזרים למרות שהוא חזר פצוע ובקושי הולך... אחלה של כתיבה...
מצד שני הבנייה של אמברוס נגד לסנר עשויה מעולה, גם קרב יותר טוב ללסנר מאשר נגד הג'ובר המהולל בריי וויאט וגם דרך לדחוף את אמברוס פי 15 יותר רחוק מרומן ריינס במידה והוא ינצח את לסנר ברסלמניה.
אולי רומן קיבל קרב אליפות ואת ה"מיין אבנט" (הקהל כבר ידאג להפוך את לסנר נגד אמברוס למיין אבנט) אבל דין אמברוס ירוויח יותר לדעתי בטווח הארוך.
 
למעלה