שרשור חדשות
להכול

Diunim

New member
שרשור חדשות
להכול

WWE

נבחרת ההוקי הניו יורק איילנדרס, שנוטים להשתמש בקריאות ה-YES אחרי שהם מבקיעים, הודו לבריאן על כך שנתן להם את הצ'אנט.

מי אמר שבריאן לא מעלה רייטינג? הרייטינג הסופי ל-RAW היה 2.65 עם 3.726 מיליון צופים. עלייה מ-2.38 ו-3.383 מיליון צופים מלפני שבוע.

2016, אז אתם יודעים מה זה אומר- בחירות בארה"ב! למזלנו, בניגוד להרבה שנים עברו, הפעם לינדה לא תנסה לרוץ. אבל אם כבר מדברים על בחירות...

ג'רי לולר טען שעשה היל טרן כי לא צריך שלושה פרשנים פייסים. הוא גם הודיע על תמיכתו בדונאלד טראמפ. כולנו יודעים שיש לו בעיות עם קלינטון עוד מימי הניינטיז. מצד שני, אולי זה סתם תרגיל מחוכם של היל...

כנראה שבקרוב אנזו, קאס וכרמלה יעלו לרוסטר הראשי. הם עובדים עם הרוסטר הראשי כרגע במופעים לא מצולמים, וכנראה שאפילו בלי לזכות בתארי הזוגות, הם בדרך. האם ב-RAW שאחרי רסלמניה?

קרבות שהשמועות שיהיו ברסלמניה: טריפל אייץ' מול רומן ריינס בקרב שסופסוף יסמן את ריינס כאיש החדש של הארגון, ווייאט מול לסנר, ושארלוט מול סשה בנקס (אומרים שטריפל אייץ' רוצה שגם בקי תהיה שם).

אחת מהשמועות לרסלמניה אומרת שיהיה קרב של ברון סטרומן מול... אנדרטייקר. כן, השמועות אומרות שוינס ממש מתלהב מסטרומן ורוצה שילחם מול טייקר. אולי אפילו בקרב שלשות: טייקר, קיין וביג שואו מול רוואן, הארפר וסטרומן. כנראה שהתגובות הרעות באינטרנט גרמו לקרב להתבטל. מצד שני, נאמר שסטרומן אולי ילחם מול לסנר בסאמרסלאם.

מי ישפוט במיין איבנט של רסלמניה? שמועה עיקשת טוענת שרצו שבאטיסטה יבוא לשפוט, אבל הוא דחה את האפשרות. לכן ה-WWE פנו לשון מייקלס שיבוא וישפוט, כי רסלמניה בטקסס.

סזארו טען שיהיה בסיבוב ההופעות האירופאי השבוע.

טייטוס או'ניל, האיש והפוש המוזר, מושעה! במהלך סגמנט הפרישה של בריאן טייטוס תפס את היד של וינס בצחוק. וינס צחק איתו גם, אבל בהקלטות סמאקדאון שלחו את טייטוס הביתה.

חזון אחרית הימים או עוד שמועה טיפשית? האם ג'ון סינה יהפוך להיל? נאמר שהמכירות של סינה ירדו מאוד (יש מלאי עודף), וריינס לא מצליח למלא את החור. ה-WWE דואגים שהקהל של סינה מתבגר ולא קונה יותר, כשגם ילדים לא קונים הרבה. האם הסיבה המרכזית שמנעה היל טרן נעלמה? מצד שני, סינה עדיין מוכר יותר מכולם.


לוצ'ה אנדרגראונד על המפה

טריפל אייץ' נפגש בדצמבר עם אנשים מלוצ'ה אנדרגראונד וכלום לא יצא מזה.

TNA פנו ללוצ'ה אנדרגראונד ורצו לעשות איתם מופע משותף בדאלאס בסופ"ש רסלמניה. לוצ'ה סירבו, וטענו שהסגנונות שלהם לא ישתלבו טוב.
 

pufpuf

New member


זה מצויין שאנזו, קאס וכרמלה עולים לרוסטר הראשי.
הם לא המתאבקים הכי טובים, אבל האקט שלהם לגמרי בשל ומוכן לרוסטר הראשי והם יכולים להיות אובר בטירוף ולמשוך את זה במשך שנים.
 


מלכתחילה חשבתי על זה שאפילו עדיף את מייקלס כשופט במקום באטיסטה. מייקלס כשופט+דה רוק at ringside וזה המקסימום שאפשר לעשות עם הקרב הזה. פייבק לדה רוק מהסופרקיק שקיבל מדה רוק לפני 16 שנה...
&nbsp
לגבי אוניל, כשראיתי את השניות האחרונות של הפוסטשואו של הרו האחרון, כבר ראיתי את ה-D פוש שהולך לחטוף אוניל בגלל השטות המתועדת הזאת.
 

oronm316

New member
מתי ג׳רי

לולר עשה היל טרן?
ויש את הקטע הזה של הפוסטשואו של הראו האחרון?
 

dannygoosh

New member
רגע רגע רגע

ג'רי לולר עשה היל טרן?? זה אולי ההיל טרן שאני הכי מצפה לו אחרי סינה. אני ממש מתגעגע ללולר של הניינטיז, הוא היה אולי הפרשן ההיל הכי טוב של אותו העשור, חוץ מבובי הינאן כמובן.
&nbsp
האם ההיל טרן נעשה בפרומו כלשהו, או שהוא פשוט התחיל לשדר כמו היל.
ומתי זה קרה בכלל??
&nbsp
ותודה רבה על החדשות!
 

OZ M1

New member
ג'רי

הוא התחיל לשדר כהיל כשסמאקדאון עברה ל-USA ואגב, גם השדר החדש של סמאקדאון עושה עבודה לא רעה (לפי תגובות אליו רוצים שהוא יחליף אפילו את מייקל קול).
 

tal19hit

New member
לגבי השדר החדש

מאורו ראנלו הגיע מרקע של MMA ואגרוף (ואגב הWWE נותנים לו להמשיך לשדר את שניהם ביחד עם סמאקדאון) ולכן הוא מתייחס למה שקורה בזירה כאל אירוע ספורט רציני... דבר שמרגיש לנו חדש ומגניב ובעיקר שלא מנסים להעליב אותנו.
לפני שהוא התחיל ראיתי ראיון איתו והוא אמר שהוא לא יודע יותר מידי על מה שהולך בתוך הזירה ולכן הוא יכול רק לעשות פליי ביי פליי למה שהוא רואה ובגלל זה אנחנו מקבלים את התגובות האלה ממנו.
אם הוא יחליף את קול זה לא באמת יעזור כי קול הוא לא הבעיה היחידה של שולחן השדרנים של RAW.. (המבנה של 3 אנשים לא מתאים לזה, ביירון סקסטון לא מתאים לשדר תחזית מזג אוויר בערוץ המקומי אפילו וJBL גורם לי להרגיש פשוט רע ולרצות למצוא גירסא של RAW בלי שדרנים)
&nbsp
הבעיה לעתיד היא שבמקום שקו הבסיס יהיה מאורו רנאלו אנחנו מקבלים את קול כקו בסיס לכל מי שהיה שדר בעתיד (הוא הריי מלמד אותם של בNXT איך לעשות את זה גם) ולכן לא נקבל לעולם תענוג כמו שיש לנו בLU עם סטרייקר וומפירו או כמו שיהיה לנו בNJPW כשJR יתחיל עוד מעט לשדר אותם בגירסה האנגלית (של AXS TV) ואפילו הצוות של TNA עם סטרייקר ופופ נשמעים כחוויה לעומת העתיד של RAW
 

OZ M1

New member
הבעיה של השדרים של ה - WWE

ושל כל המוצר היא לפי דעתי וינס מקמהן. וזאת ללא קשר ליכולת השידור של קול וללא קשר לאלו של סקסטון שהוכיחו שכאשר לא מציקים להם יותר מדי הם יודעים לעשות עבודה סבירה עד טובה מאוד אפילו (ראו את האירוע ששודר מיפן ביולי האחרון). וינס צורח להם באוזניות בכל תוכנית לומר כל מיני שטויות שלא קשורות לשום דבר שהם רואים ובגלל זה זה נשמע ככה. יש לי הרבה מאוד כבוד למר מקמהן על כך שזה העסק שלו ובלה בלה בלה אבל עם כל הכבוד אליו הוא מוריד את המוצר שלו לשפל וזה בא לידי ביטוי גם באיכות השידור שמספקים השדרים שלו.
 

shanytopper

New member
לגבי לוצ'ה

אין ללוצ'ה אנדרגראונד מה לשתף פעולה עם TNA או עם ה WWE.
היחידים שיהנו משיתוף פעולה שכזו הם ארגוני ההיאבקות ה"ותיקים".
&nbsp
אבל זה מגניב שזה נראה שהארגונים האלו מריחים שיש כאן משהו שהם לא יכולים להתעלם ממנו. תחרות תעשה טוב לכולם.
 
תודה רבה. תוספת קטנה

בקשר לסטרומן - אומרים שכרגע התכנון שלו לרסלמניה זה לזכות בבאטל רויאל לזכרו של אנדרה.

תודה על ההשקעה ויאללה לוצ'ה אנדרגראונד!
 

שי מילר

New member
מנהל


הבוקינג למניה מסתמן כרגע כמו כל PPV אחר, אין שום דבר מלהיב או מרגש.
 

שי מילר

New member
מנהל


הבוקינג למניה מסתמן כרגע כמו כל PPV אחר, אין שום דבר מלהיב או מרגש.
 

elotan

Member
אני חושב שעברו איזה 10 שנים מהפעם האחרונה

שעשית את זה
 
למעלה