דניאל בראין פורש מהאבקות

dannygoosh

New member
אאמין כשזה יוכרז רשמית

החזרה שלו היא אחת הסיבות היחידות שאני עדיין עוקב אחרי המוצר, גם אם רק אחרי PPV. על סי אמ פאנק כבר ויתרתי, לפחות שבריאן יחזור לריצה אחרונה...
 

itaikadosi

New member
באסה
היו דיווחים שהוא בדרך לראו וחשבתי שאולי ישלבו אותו לקראת המניה.
נחכה לראות מה יהיה.
 

Aberforth

New member
וינס מפליא אותי.

האדם ידוע בתור אחד שחולב את הפרה עד שהיא מתה וגם לאחר מכן. מעולם לא הפריע לו להעביד מישהו עד למוות ואני משוכנע שדניאל בריאן נמצא במצב טוב יותר מטייקר כיום או מכל אחת מהאגדות כשהן נכנסות לעוד קרב אחד. ובכל זאת, וינס מוותר על הטאלנט הכי ריווחי שלו. מוזר. זה מעלה ספקולציות על מה באמת הולך שם.

מהצד של דניאל בריאן עולה השאלה - למה הוא משלים עם זה? הוא כבר קיבל אישור מהרופאים של UCLA להתאבק ואם אני הייתי אוהב היאבקות כמוהו, הייתי משתחרר מהWWE והולך לעבוד בארגון אחר. כל העסק הזה מריח לי ממש לא טוב.
 

yanivoss

New member
אני אקח את זה קצת יותר רחוק

אני חושב שבריאן הסכים לזה, מאותה סיבה שרומן זדורוב הודה ברצח תאיר ראדה.
עובדה: מתוך 22 החודשים האחרונים, בריאן היה כשיר 3 חודשים בלבד.
זה משאיר 19 חודשים שלמים של בדיקות, שיחות עם רופאים, וחוות דעת שונות על מצבו, שבסופם הוא בעצמו החליט על פרישה, בדומה להודאה ברצח.
אני לא יודע איך בדיוק להגיד את זה, אבל לדעתי וינס עשה הכל כדי שבריאן לא יחזור, בין אם זה טפטופים של הורדת מוטיבציה ובין אם זה זיוף של בדיקות רפואיות (אני יודע, הלכתי ממש רחוק).
איך שאני רואה את זה, וינס ידע שהקהל לא יקבל מישהו אחר חוץ מבריאן להיות הTOP GUY, במיוחד אם זה ריינס. ריינס היה מקבל בוזים בכל בניין שבריאן נמצא בו, וזה מפריע לוינס כי מבחינתו בריאן לא מתאים להיות הטופ גאי ומהווה ניגוד רציני לאידאולוגיה השיווקית של וינס, וזה השלב שבריאן הפך לקוץ ברגל של וינס.
אז איך עושים את זה בצורה משכנעת? מנהלים דיון ציבורי על ההחמרה בנהלים של זעזועי מוח, ותוך כדי לא מאפשרים לבריאן לחזור לזירה בטענה שהוא "לא מספיק כשיר" ושהחברה מתייחסת בכובד ראש לזעזועי מוח. (ותעשו לי טובה, לא נראה לי שויטו גרם לשינוי כ"כ דראסטי בנהלים).
&nbsp
ועכשיו אגיד שכל מה שכתבתי זאת תאוריה, על גבול הקונספירציה,שאני מאמין שלפחות חלק ממנה נכון,ועדיין אני שמח בריאן פרש לפני שנגרם לו נזק בלתי הפיך.
&nbsp
 

Aberforth

New member
האמת שלדעתי זה אפילו די סביר.

שמח לגלות שאני לא לבד בסיפור הזה.
 

kabukim

New member
זעזועי מוח והסתרת התקפים זה לא קונספירציה

בריאן סיפר בראיון אתמול לג'ונתן קואוצ'מן ב-ESPN שהוא והרופאים הצליחו לתעד 10 זעזועי מוח והוא בטוח שהוא קיבל יותר. מעבר לזה, הוא מספר שהוא חווה פרכוסים אחרי הזעזועים (!) ושהוא הסתיר אותם מכולם (!!) במשך תקופה ארוכה. הבדיקה האחרונה שהוא ביצע, שמחפשת פגיעה מתמשכת בחלקים שונים במוח, גילתה שיש לו פגיעה מתמשכת ומתפתחת באיטיות בחלק של המוח שיוצר התקפים ולכן הוחלט שאין לו מקום יותר בזירה.

טוב מאוד שלא נתנו לו להתאבק תקופה ארוכה - זה היה מסכן את המוח ואת החיים שלו.
 

dannygoosh

New member
מצער, אבל אין מה לעשות

אני מעדיף שמתאבק - טוב ומעניין ככל שיהיה - יפרוש בגיל צעיר, כשהוא עוד מסוגל ללכת ולחשוב כמו שצריך, מאשר שיישאר ל"one more match" ואז יגמור בדרך העצובה והמוכרת.
 

pufpuf

New member
בכלל ההתייחסות לזה באינטרנט קצת מוגזמת

מתייחסים לזה כאילו הוא מת, ממש ברמה של הספדים.
זה קצת מוזר, כי אני באמת רואה את זה כ happy ending יחסית בעולם האבקות.
מתאבק שאני אוהב עם קריירה מפוארת מסיים אותה בצורה שפויה ובחיים - מצויין אחלה.
הלוואי ויותר מתאבקים שאני אוהב יסיימו את הקריירה ככה.
 

dannygoosh

New member
אני יכול להבין את התסכול

לרוב האנשים בכלל לא אכפת מהמצב הבריאותי של המתאבק, אלא אם הוא מסוגל לתת עוד קרב ועוד קרב. הפרישה של בריאן השאירה טעם מר, כי היא נעשתה אחרי קריירה קצרה יחסית בWWE ואחרי שנה שהוא לא היה פעיל. הוא השאיר המון טעם לעוד, ולצערנו לא נקבל כבר את העוד הזה.

שוב, אני מסכים איתך לגמרי לגבי העובדה שזו פרישה אידאלית מבחינה בריאותית וכו', אבל גם אני ציפיתי שיחזור לפחות לעוד איזה קרב או ריצה אחרונה כמתאבק פעיל.
 

pufpuf

New member
הראשון לזהות

http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/13/176976790/בידור/היאבקות_WWE
&nbsp
אני מרגיש קצת אשם...
&nbsp
ואם להכנס לשלב הסיכונים, אז אפשר להגיד שמצד אחד זה עצוב כי זה מוקדם מדי, מצד שני זה משמח שהוא לא עוזב פצוע ושבור ומת ממשכחי כאבים בגיל 42 או רוצח את אשתו והילדים כי נדפק לו המוח מרוב האדבאטס.
&nbsp
עצוב קצת לומר, אבל פרישות כמו של בראין ושל אדג' במונחים של האבקות זה דווקא האפי אנדינג.
&nbsp
לחיוב אפשר לציין שלבראין היו רגעים גדולים כשהשיא שלהם כמובן הוא רסלמניה 30, בודדים המתאבקים שזוכים לרגע כאלה בקריירה.
&nbsp
לשלילה אפשר לציין שה WWE עשו בערך כל מה שיכלו כדי לעקב ולחבל לו בקריירה וכל מה שהוא הגיע זה למרות ולא בזכות... למתאבק כמו בראין היו יכולים להיות בקלות עוד איזה 10 קלאסיקות ברזומה בשהייה שלו ב WWE שהתבזבזו כי פשוט לא ניצלו אותו חלק גדול מהזמן כמו שצריך.
&nbsp
בקיצור, תודה בראין, נפגש בהולופיים
 

shanytopper

New member
אמיתי לגמרי

ה WWE החתימו אותו על חוזה אגדות, אז הוא עדיין יתן מדי פעם הופעות אורח בשביל לקדם דברים וכאלה, אבל הוא כבר לא יהיה מתאבק.
 
למעלה