מה הרגע האהוב עליכם מהקריירה של דניאל בריאן.

Aberforth

New member
מה הרגע האהוב עליכם מהקריירה של דניאל בריאן.

כשהוא יצא נגד בריי, כשהוא הפסיד לשיימוס, כשהוא השתלט על RAW, כשהוא זכה במניה? שרשרו את הרגעים שלכם ואם אפשר, הוסיפו גם סרטונים על מנת שכולנו נוכל ליהנות!

אני אתחיל:

https://www.facebook.com/TRWCAttitude/videos/478219765712636/
 
כשהוא איחד את החגורות נגד נייג'ל בלונדון

למרבה הצער הקרב הזה לא זמין לצפייה ישירה באינטרנט, אבל הנה סרטון היילייטס שממש לא עושה לו צדק שROH העלו בזמנו https://www.youtube.com/watch?v=elPoBEmm_RY
&nbsp
כל הסיפור הזה עדיין טרי וכואב לי מדי מכדי שאוכל להתחיל להרחיב (אעשה את זה מתישהו מחר כנראה, צפו לוול אוף טקסט), אבל זה כנראה אחד הקרבות הכי טובים שאי פעם ראיתי פחות או יותר בזמן האמת. זה היה בשיא העניין שלי בROH, וזה קליימקס (מבחינתי לפחות, היו אחרי זה עוד לא מעט קרבות ביניהם) של אחת היריבויות הכי טובות שאי פעם ראיתי בזירה, בעיקר כי היא סבבה סביב הקונספט הכי בסיסי בהיאבקות- 2 מתאבקים טובים עומדים אחד מול השני ומנסים להכריע מי מהם טוב יותר. הקרב הזה מספר את הסיפור הזה בצורה פשוט מושלמת שצריך ללמד בבתי ספר להיאבקות.
&nbsp
כמובן שגם רגע הזכייה במניה הוא אחד האהובים עליי, בעיקר בגלל כמה שזה היה חשוב לו ואיך שזה הרגיש כמו הפרס על כל השנים האלו של קריעת תחת והוכחה שהוא הבסט אין דה וורלד.
 

kabukim

New member
מתהפך על בריי וויאט ושולט בצ'אנטים

קטע מדהים שבו DB "משתחרר" מכבלי הוויאטס מול קהל אוהד מדהים.
כל-כך יפה לראות איך הוא מתניע את הצ'אנטים. אם רק הדבר הזה לא היה מתבזבז על ראו אלא קורה באיזה PPV. אבל נו, עדיין אדיר.

https://youtu.be/ttiGTC5B2gg?t=3m19s
 

kendog keds

New member
גם אני ישר חשבתי על הקטע הזה. זה היה הרגע

שבו פשוט כל אוהדי העולם תפסו את הראש בידיים ושאלו "איך לא ישלחו את המגה סטאר הזה למיין אבנט במניה אחרי זה??"
 

pufpuf

New member
אהבתי מאד את השלבים הראשונים

של האינטרקציה שלו עם קיין. הקטעים שלהם יחד היו בין הקטעים הקומיים היותר מוצלחים שה WWE עשו, ובדרך כלל הדברים האלה מאד מביכים ולא מצליחים ל WWE והפעם זה הצליח.
&nbsp
אני גם מאד אהבתי את הפיוד יחידים המשמעותי הראשון שלו ב WWE מול המיז. זה היה אחד הפיודים השלמים המוצלחים של השנים האחרונות. סיפור שלם מהתחלה ועוד הסוף עם היגיון והחלטות בוקינג נכונות וקרב סופי טוב ברמה גבוהה שהאיש הנכון בו ניצח.
 

dannygoosh

New member


בריאן התחיל להיות מאוד אובר בתקופה שלפני הציוות עם קיין, בתקופה של ההפסד המשפיל לשיימוס ברסלמניה. הציוות עם קיין הוציא ממנו איכויות ויכולות שבקושי ראינו משהו מהן לפני.
&nbsp
בלי להתכוון, הWWE הפכו אותו ליותר אובר בכך שהורידו אותו בקארד. זה קורה להם הרבה בשנים האחרונות, אבל בריאן היה היחידי שהקהל פשוט לא היה מוכן לוותר עליו.
 

dannygoosh

New member
אני חושב שרק הציוות שלו עם קיין

מצריך שרשור נפרד של קטעי וידאו
 
ההפסד שלו ב18 שניות לשיימוס ברסלמניה

נלחצתם אה?

למרות שזה היה רגע מכונן בהפיכה של בריאן למגה כוכב שהוא היום. כל האוהדים יצאו בטירוף נגד הבוקינג ההזוי הזה וגרמו למהפכת הYES!

קשה לבחור רגע אחר בקריירה כזאת מפוארת, אבל הגבלתי את עצמי רק לWWE וכמובן שאני בוחר בזכיה שלו ברסלמניה 30.

הקרב שלו נגד טריפל אייץ' הוא אחד מקרבות הפתיחה הטובים של כל הזמנים ברסלמניה (בעיניי מקום שני אחרי ברט נגד אוון ז"ל).
ואז מגיע המיין איבנט וכל המשתתפים בקרב עשו את עבודתם נאמנה. רנדי ובאטיסטה היו מבריקים והזכייה של בריאן עם כל הקונפטי זה בהחלט רגע רסלמניה שחקוק לנצח.
 
לונדון החזיק את עצמו ממש עד dolphins with stings

הערה אלטרנטיבית: אחח, הימים בהם ג'ואי ראיין סתם היה בחור עם שפם בטאג טים מוצלח ולא פרסומת מהלכת לYouPorn.
 
ובינתיים...

סקוט לוסט הלך לאיבוד.
עדיין לא מובן לי איך לוסט מעולם לא הצליח להפוך לכוכב אינדי מבוקש עם סגנונו הייחודי. מצד שני, מאוד מכבד אותו על כך שהציב לעצמו יעד של 10 שנים, ראה שזה לא מביא מספיק לחם הביתה ופרש.
 
למעלה