בוקינג שלי למיין איבנט של פאסט ליין

בוקינג שלי למיין איבנט של פאסט ליין


חשבתי על משהו שיכול להפתיע ולהיות משהו לטובה.
לכן, סביר מאוד להניח שזה לא יקרה בגלל שהWWE לא ממש אוהבים להפתיע ובטח שלא לטובה. אבל נניח.

אז ככה:
ברוק לסנר מתעלל בשניהם. הוא נותן איזה 8 ג'רמן סופלקס לכל אחד ואיזה פעמיים F5 כזה לקינוח. הוא מחייך ומתהלך מעל הגופות שלהם כשפתאום חושך ובריי וואייט עם כל המשפחה מופיעים.

הם תוקפים את ברוק ומוציאים אותו מהקרב. ואז יש לנו קרב "אחים" על הN1C.

שניהם מתקשים לקום ואז מתחילים ללכת זה על זה. משום מקום - דירטי דידז של אמברוז על ריינס, שכבר היה חלש מהמתקפה של ברוק לפני זה ואז 1-2-3! אמברוז הוא הN1C החדש!

שניהם קמים על הרגליים. ריינס עם מבט מאוכזב בעיניים, הקהל מבסוט שאמברוז ניצח. אמברוז מציע לחיצת יד, ריינס לוחץ לו את היד ומרים לו את היד באוויר לניצחון ואז.... סופרמן פאנץ'! ריינס מאבד את זה! ספייייייייייייר!

היל טרן שלם לריינס, הקהל מוציא אותו בבוזים צורמים מהאולם.

בRAW למחרת - ריינס בא ואומר שנמאס לו להגיע כל כך קרוב (למרות שהוא אלוף פעמיים) ושהוא היה חייב לתקוף את אח שלו. הוא מזכיר לכולם שיש לו סעיף של קרב חוזר על התואר ומכניס את עצמו בכוח למיין איבנט של רסלמניה.

ככה שיש לנו את אמברוז בתור הפייס האולטימטבי, ריינס בתור היל במשרה מלאה וטריפל אייץ' בשביל להיות זה שמנהל את הקרב, השם הגדול שימשוך אוהדים וזה שיוצמד.

מה דעתכם? האם נראה זכיה צפויה של ריינס בקרב? האם הWWE יפתיעו ויתנו לאמברוז לנצח? או שאולי בכלל ברוק נגד טריפל אייץ' יהיה המיין איבנט?
 

TL PUNK

New member
נשמע טוב

קנית אותי במתעלל בהם לדעתי יעשו בטוב אם יהפכו את ריינס להיל (ועוד על אמברוז ה"אח" שלו על האליפות,זה לגמריי כותב את עצמו) . במילא שורקים לריינס בוז אז לפחות שכבר יהיה היל ויקבל היט,כאילו שיש לו מה להפסיד חח
 

סלים וארזה

New member
מנהל
חשבתי על זה ועל עוד אופציה
שבה הוייאטס תוקפים את ברוק לסנר ואז גם אמברוז וגם ריינס מצמידים אותו ביחד. לשופט אין ברירה אלא לספור ל-3 ושניהם עולים לרסלמניה.
 

giladg5

New member
הצמדה כמו אוסטין-טייקר-קיין בסטפמבר 1998, סיכוי גבוה לדעתי

 

שי מילר

New member
מנהל
אני חושב

שלפחות כרגע לא יהיה היל טרן של ריינס, מה שכן לא בטוח כל כך שהוא זה שיהיה לבד מול האנטר ברסלמניה.
צריך לזכור שאמברוז הודח אחרון בראמבל, לאורך ההיסטוריה לפעמים המודח האחרון מוצא דרך להגיע למיין איבנט במניה.
אני דווקא לא ממש מחסידי אמברוז, עדיף קרב של האנטר וריינס לבד בעיניי.
וגם די ברור שלסנר הולך לפיוד עם משפחת וויאט, אופתע מאוד אם יעשו איתו משהו אחר.
 
כן... לא.

אנשים דיברו על טרן של ריינס בסרבייבר סיריס, בTLC ובראמבל- נראה די ברור שזה פשוט לא הכיוון שWWE הולכים אליו. אם הם היו רוצים לעשות אותו היל הם היו עושים את זה כבר עד עכשיו. קשה לראות מצב שבו הם לא הולכים לריינס נגד HHH במניה.
 

dannygoosh

New member
קצת פילוסופיה שלי על מהלך כזה

אפשר להניח שברגע שעושים לריינס היל טרן - זה כנראה אומר שהWWE הבינו שלא יילך איתו ושיורדים מהתכניות הגדולות לגביו, לפחות בינתיים.
&nbsp
מצד שני, אולי יעשו לו היל טרן כדי שהקהל דווקא יתחיל לעודד אותו, ואולי אפילו ינסו לדחוף אותו עכשיו בתור הטופ היל בדיוק כמו שניסו לדחוף אותו כטופ פייס.
&nbsp
אני רוצה להאמין שאחרי רסלמניה יתחילו לרדת מריינס בהדרגה לאור תגובות הקהל. כך שבין אם ימשיך כפייס ובין אם יעשה היל טרן - אני מאמין ומקווה שהוא יירד בקארד במהלך השנה הקרובה, לפחות עד שהקהל יקבל אותו יותר טוב.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
או בקיצור
ריינס יהיה או רוסב (היל) או רייבאק (פייס). כלומר פאוור האוס עם לגיטימציה, אבל רחוק מהמייו איבנט.
 

shanytopper

New member
מה שסביר יותר:

כל הקטע עם לסנר יקרה בדיוק כמו שתיארת, אבל אז בסוף רומן ריינס ינצח את דין אמברוז.
בראו למחרת רומן ריינס ידבר על זה שהוא הולך להלחם נגד HHH ברסלמניה, בתמורה האת'וריטי (כנראה הליג אוף ניישנז?) יתקפו אותו, מה שיגרום לדין אמברוז לצאת להציל אותו. אחרי שהם ינקו את הזירה רומן ריינס יגיד ל HHH "נו, מה עוד אתה הולך לעשות?" מה שיגרום לדין אמברוז לעשות היל טרן ולדפוק לו מכות בדיוק כמו שסת' רולינס עשה פעם, ושוב HHH יגיד "חשבתי שאתה כבר יודע שתמיד יש לי תכנית ב"
&nbsp
 

pufpuf

New member
זה אולי התסריט הכי פחות סביר

מכל התסריטים שהועלו כאן.
 
למעלה