אז מה היה לנו השבוע בRAW

אז מה היה לנו השבוע בRAW


התכנית נפתחה עם פול היימן והלקוח שלו - ברוק לסנר. דין אמברוז יצא והתעמת עם לסנר פנים מול פנים, כשהוא אומר לו שהוא רוצה להגיע לסופלקס סיטי. לסנר פשוט צחק עליו. פרומו טוב של דין אמברוז ואהבתי שהוא זה שנבחר לצאת ולא רומן.

קרב לא על התואר: קאליסטו ניצח את רוסב בספירת חוץ. הוכרז קרב חוזר בין קאליסטו לאלברטו דל ריו על התואר בפאסטליין. כנראה שהדיווחים על הפציעה של דל ריו לא היו כל כך חמורים.

רנה יאנג מראיינת את ברי בלה על הניתוח של ניקי. שארלוט מפריעה ומתגאה בזה שהיא הוציאה את ניקי מחוץ לפעולה בעקבות הקרבות שלהם.

האוסוז ניצחו את אדם רוז וקורטיס אקסל. לפני הקרב, הסושייל אאוטקסטס נתנו פרומו.

מיז TV עם אייג'יי סטיילס. מיז לא ממש נתן לסטיילס לדבר, הוא לקח קרדיט על זה שדניאל בריאן הפך מה שהוא רק בעקבות זה שמיז היה המנטור שלו בעונה הראשונה של NXT, מיז אמר שהוא היה במיין איבנט של רסלמניה ובקיצור - עשה כל מה שהוא יכול כדי להוציא היט מהקהל...וזה עבד. מיז הוא פשוט מדהים על המיק ויש לו יכולת להדליק את הקהל ולשלוט בו. בסופו של דבר, סטיילס החליט שנמאס לו לשמוע את מיז מדבר על עצמו ותקף אותו. נקבע קרב בין השניים לסמאקדאון.

קרב לא על התואר: ברי בלה ניצחה את שארלוט עם רולאפ. הקרב נקבע אחרי ההערות של שארלוט לגבי ניקי.

ביג שואו ניצח את אריק רואן בקרב שנמשך דקה ורבע בערך. אחרי הקרב, הארפר וסטרומן תקפו את ביג שואו.

טייטוס אוניל ניצח את טיילר בריז בפחות מ3 דקות.

זיגלר ניצח את אוונס ובכך הוא רשם את הניצחון הראשון שלו על אוונס, אחרי 9 נצחונות של אוונס (לפי מה שאוונס אומר, לא בדקתי).

סשה באנקס יצאה לתת פרומו והכריזה שהיא סיימה עם טים ב.א.ד. מעכשיו היא הבוס והיא דואגת רק לעצמה.
הקרב בין באנקס לבקי לינץ' נגמר בפסילה, אחרי שנעמי וטאמינה תקפו את סשה בעקבות העזיבה שלה. אחרי זה, לינץ' עזרה לסשה והשניים הבריחו את נעמי וטמינה.

רנה יאנג ראיינה את Y2J. הוא רוצה עוד קרב מול איי ג'יי בגדול.

עוד קטע של גולדן טרות', בין גולדאסט לאר טרות'.

קרב לא על התואר: רומן ריינס ודין אמברוז ניצחו את ניו דיי, כשאמברוז מצמיד את ביג אי אחרי הדירטי דידס. בסוף הקרב ברוק לסנר יוצא, ניו דיי תוקפים את רומן ומעלימים אותו מהזירה ואז לסנר נותן F5 לאמברוז כדי לסיים את התכנית.
 

TL PUNK

New member
היה בסדר

הפרומו של אמברוז מצויין ,מחכה למיין איבנט של פאסטליין( למרות שדי ברור שריינס יקח) . בכלל נראה שהם דוחפים את אמברוז כדי להוריד קצת היט מריינס לפניי מאניה . המיז TV עם AJ היה מצויין , בסוף aj התפוצץ עליו. סופסוף ייתנו לסאשה לעשות משהו . WWE העליתם את טיילר בריז לרוסטר הראשי כדי להפסיד לטייטוס?? עדיף שהיה נשאר ב Nxt. ככ כייף לראות את ניו דיי נותנים הצגה , ממליץ לראות .
 

TL PUNK

New member
בדיוק מה שחשבתי

לצערי נראה שלא יעשו איתם משהו מעניין או יפתחו אותם , יאכילו אותם לוויאטס או ניו דיי או אוסוז או בערך כל אחד אחר . חבל דווקא על אקסל ודאלאס
 
למעלה