הפיוד שאף אחד לא רוצה לראות

pufpuf

New member
הפיוד שאף אחד לא רוצה לראות

אולי זה רק אני, אבל אני באמת חושד שלא. האם יש כאן מישהו שבאמת רוצה לראות את הפיוד בין ברוק לסנר למשפחת וויאט?
זה לא מרגיש כמו בזבוז ענק של לסנר, שגם ככה בקושי מתאבק? מישהו באמת רוצה לראות מפגש כזה ברסלמניה?

זה גם כאילו הם התאמצו לבחור את היריבים הכי לא קשורים בעולם ללסנר.
זה שני עולמות שונים של רסלינג. לסנר בא מהפן של ה"שוט" ושל הכאילו האבקות "לגיטימית" וויאט בא מעולם ה"רסלינג זה שואו" של דמויות צבעוניות, ליצנים, קברנים וכו'... וזה עולמות שלא אמורים להתחבר.

אני באמת לא מבין איזה עניין הם מצאו במפגש הזה. אולי מישהו יוכל להאיר את עיני...
 

Aberforth

New member
גם אני לא.

אבל כשהרוסטר דליל, כולם נפצעים ומישהו בהנהלה להוט לקדם את הוואייטים בכל אמצעי, זה מה שמקבלים.
 

dannygoosh

New member
לדעתי לסנר הוא רק הכלי בפיוד הזה

נראה שהWWE מאוד רוצים לשמור על הווייאטס כאיזשהו כוח הרסני, אבל לא ממש יודעים איך לעשות את זה באופן קבוע ועקבי. אז הווייאטס כל הזמן נכנסים לפיודים בפרופיל גבוה עם מתאבקים אחרים שמאוד אובר (השילד, טייקר, סינה וכו'), אבל הבעיה היא שאו שהם תמיד מפסידים בפיודים, או שהם ינצחו פיוד אחד ויפסידו בפיוד הבא, אז הם לא מצליחים באמת לשמור על מומנטום.
&nbsp
וינס והכותבים בטוחים שגם אם הווייאטס מפסידים - הם עדיין מספיק מסתוריים ומפחידים כדי להישאר אובר. ויוצא שבכל פעם צריך לשנות שם משהו כדי להשאיר אותם מספיק מסתוריים ומפחידים (לפרק אותם, להחזיר אותם, להוסיף את סטרומן).
&nbsp
אז העוגן התורן הוא לסנר. הוא ייכנס איתם לפיוד, שבסופו הוא כנראה ינצח, והווייאטס ימשיכו הלאה לנצח בפיוד הבא נגד איי ג'יי סטיילס או נוויל או ביג שואו...
&nbsp
אז לסיכום, דווקא עם הנחת היסוד שלך, שאין לפיוד כזה מקום בגלל העולמות השונים של שני הצדדים, אני לא מסכים, כי זה לדעתי חלק גדול מהמהות של רסלינג. אבל לשאלתך, לא, אני לא מעוניין בפיוד ובקרב הזה, גם אני חושב שזה בזבוז של לסנר, אני מאמין שהקרב לא יהיה טוב ושאף אחד מהצדדים לא ירוויח שום דבר מהפיוד ומהקרב הזה, במיוחד לא הקהל.
 

ninjastar

New member
אני לא רוצה לראות את הקרב, אבל ממש לא מאותן סיבות

לא רואה שום בעייה במתאבק עם גימיק 'רציני' נגד מישהו עם גימיק 'בדיוני-משהו'. להפך, אני חושב שזה יכול להיות מעולה, העובדה שזה שני עולמות שונים, שזה משהו שאני אישית מאוד אוהב.
&nbsp
הבעייה כמובן שבריי וויאט הוא מתאבק בינוני שאפילו לא שמרו על בדמות של מספיק כדי שהוא יהיה אמין. הוייאט פמילי הם סתם מתאבקים מגודלים שלא עושים שום דבר, והמתאבק הכי טוב שלהם (הארפר) דולל לסתם עוד ביג-מן חסר אישיות.
&nbsp
לחשוב שיבזבזו קרב של לזנר במניה על מתאבק כמו בריי זה הבעייה. זה פשוט בזבוז כשיש כל-כך הרבה מתאבקים אחרים שהוא יכול להוציא קרבות מעולים נגד.
&nbsp
וכבר אמרתי שבריי מתאבק בינוני לגמרי עם פרומואים משעממים?
 

pufpuf

New member
אני חושב שכשמדובר בלסנר

כן יש בעיה ב"מפגש" בין העולמות.
כל הקטע של לסנר כמושך אנשים מחוץ לקהל הרגיל של ההאבקות זה התחושה של ה"האבקות האותנטית" שעדיין יש לו בזכות המוניטין שלו ב UFC.
לא סתם הוא גם המתאבק היחידי ברוסטר שהקרבות שלו הם לחלוטין לא לפי הנוסחה הרגילה של ה WWE והוא גם יכול לעשות קרב סקוואש של 20 דקות במיין איבנט. כי זה הקטע שלו, הניסיון כאילו לשים אותו מעל ההצגה.
ברגע שאתה שם אותו מול הוייאטס בפיוד רציני, אתה פשוט מפסיד את המעט שנשאר מהמוניטין הזה לנצח ומכאן והלאה לסנר לחלוטין הוא סתם עוד דמות ברוסטר כמו כל שאר הדמויות. אין כאן דרך חזרה.
במחשבה לטווח ארוך, הם היו צריכים להמשיך עם ההפרדה הזאת ולהמשיך לתת ללסנר רק יריבים "אמיתיים" שהקרבות בינהם לא שוברים את ההצגה.
 

dannygoosh

New member
אתה צודק מאוד

אבל די ניצלו את הנוסחה הזו של לסנר מאז שהוא חזר ב2012. יכול להיות שהם חושבים שלתת לו קרב רסלקראפ פעם ב4 שנים - זה מתקבל.
&nbsp
חוץ מזה, כבר בראמבל נראה שהפיוד הזה יותר מדבר על עוצמה פיזית מאשר על כל חארטות-הוודו של בריי ווייאט. אני בטוח שיהיו הרבה חארטות-וודו בפיוד הזה, אבל לדעתי בסוף יעשו מזה קרב האנדיקאפ, רק כדי להראות את לסנר מפרק את הווייאטס (כמו בראמבל).
 

ninjastar

New member
אתה סותר את עצמך

אם הוא מול לזנר בפיוד רציני, אז מה מונע מהפיוד להיות 'רציני'? מי קבע שזה צריך להיות סביב שדים ורוחות? כל היופי זה לראות את הוויאטס מתמודדים עם מישהו שלא שם על השטויות שלהם, והם צריכים להתרומם לרמה של לזנר, ולא להפך.
&nbsp
כל היופי בפרו-רסלינג זה לראות סוגים שונים של מתאבקים אחד נגד השני. מה יותר שונה מעולם הMMA ועולם ה"קסמים". כשטייקר היה נגד ברט זה הפך את ברט לבדיחה? זה הפך את טייקר למתאבק יותר רציני.
&nbsp
כשקיין היה נגד שמרוק זה היה מגניב, כי אפשר 'לקרוא' את קיין בשתי דרכים -
מפלצת מיסטית שיורה אש.
או פסיכופט מגודל שיכול לשבור בנאדם רגיל לשניים.
&nbsp
זה שהWWE לא ידעו איך לבצע פיוד כמו לזזנר נגד דמות כמו וויאט, זה ממש לא נכון להגיד שאי אשפר לעשות מזה משהו מדהים.
&nbsp
הבעיות הם אחרות:
1. הוויאטס הם סטייבל עלוב, ולא בגלל שהם מיסטים וכל השטויות האלה, אלה פשוט כי הם סטייבל מיד-קארד שהם בכוח מנסים לדחוף למיין איבנט.
2.לא הייתי עושה את זה כרגע.
 

pufpuf

New member
דווקא יש כמה

פיוד על האליפות הביניבשתית נגד אמברוז למשל יכל להיות אחלה מיני מיין איבנט לרסלמניה.
&nbsp
אפשר היה לעשות לו פיוד עם הליג אוף ניישן שיגמר בקרב אחד על אחד מול שיימוס או רוסב ברסלמניה.
&nbsp
אולי פיוד עם זיגלר על תקן האנדרדוג נגד המפלצת שבו לסנר יעיף בכל הזירה את זיגלר כאילו הוא היה פריזבי. זה יכול להיות דוד נגד גוליית קלאסי.
&nbsp
לסנר נגד רייבק? יכול להיות מפגש ביגמנים מעניין.
 
..

ליג אוף ניישן? לא רואה הבדל לעומת משפחת וויט.
זיגלר-עוד יותר חבל לבזבז את לסנר בסקוואש שיקבור את זיגלר.
אמברוז אני דווקא בעד, אבל לא רואה את לסנר בקרב על התואר הבין יבשתי.
רייבאק-גם יכול להיות נחמד, אם זה יהיה ברוטלי וללא פסילות.
 
ברי וויט מתאבק סבבה לגבי

שתקוע בדמות דפוקה שנבנת בשביל להרים את כל הסביבה שלו ורק לא את ברי וואיט. הסמות הזאת מעולם לא יצאה עם ידה על העליונהבשום פיוד שנגמר ותמיד הפסידה והושפלה בסוף.
 
למעלה