תוצאות רויאל ראמבל 2016

dannygoosh

New member
דעות מאני אין דה בנק

מודה, הופתעתי מתגובת הקהל לאיי ג'יי סטיילס. האמת שעד שלא אמרו מי זה - לא היה לי מושג, אבל נראה שהקהל זיהה. קיבל אחלה צ'אנטים לאורך כל הקרב ונתן בכורה יפה.

ראמבל יותר טוב מהשנתיים הקודמות לפחות, בוקינג מעניין ונכון לאורך כולו. אפילו את אר טרות' והסולם אהבתי.
מודה שהייתי בטוח שריינס מנצח. חבל שלא הלכו על אמברוז. HHH זוכה בראמבל ובאליפות ה953 שלו. ו-2016 רק התחילה...

רסלמניה השנה מסתמנת כאכזבה נוספת. לא רואה תקווה לWWE ב2016, גם אחרי שרולינס יחזור. רק קאמבק של בריאן יצליח לרגש אותי באמת, אבל סביר להניח שהוא ירד מהר בקארד אחרי שיחזור - אם בכלל - למיינאיבנט.

בקיצור: עוד בזבוז זמן באורך 3 שעות תוצרת הWWE. בזבוז זמן במשך 365 ימים בשנה.
 

meidadc

New member
לא נראה לי שזיהו אותו

השם שלו פשוט הופיע על הטייטנטרון
 

dannygoosh

New member


שמעתי צרחות של זיהוי, אבל המצלמות היו עליו. הגיוני מה שאתה אומר.
 

Nurd4Life

New member
דעות לא פופולריות

אני יודע שהרבה פה ציינו שהיה אחלה ראמבל, אז אני איתם ואני לא מחדש דבר.
&nbsp
אני רק אגיד שפשוט נהניתי מהאירוע, שהיה טוב. קארד קצר זה לפעמים נקודה לחיוב, כשכל קרב קיבל את הזמן שלו ונהניתי אשכרה מכולם.
&nbsp
אז מה לא פופולרי? עצם העובדה שאני מרגיש שיש צורך להוסיף פה כן, אבל... ולסייג כמה רסלמניה מצטיירת כגרועה, כמה ריינס נגד טריפל יאכזב, כמה הם הולכים לבזבז את ברוק לסנר וכו' וכו'
&nbsp
אז הכל נכון.... אבל - וזה אבל גדול, את כל זה אמרנו גם שנה שעברה וקיבלנו את אחת הרסלמניות היותר טובות בשנים האחרונות או בכלל בהיסטוריה. אז בואו נשמור על אופטימיות?
 

dannygoosh

New member
וואלה

רסלמניה האחרונה הייתה חרא כמו זו שלפניה לטעמי, ואני לא זוכר ממנה שום דבר חוץ מהכניסה המגוחכת של טריפל אייץ'.
אולי רמת ההפקה שלה הייתה גבוהה, אבל אני ממש לא מסכים איתך שזו הייתה אחת הרסלמניות היותר טובות בשנים האחרונות, בטח שלא בכלל בהיסטוריה.
 

ninjastar

New member
הוא לא היחיד, אני איתו

הייתה הרסלמניה אולי הכי אוברייטד שאני זוכר לאחרונה. היא הייתה מהנה לצפייה כי היו הרבה דברים קטנים שהכניסו עניין (הכניסה של טריפל אייץ' הייתה מזעזעת לטעמי, אבל זה עדיין משהו שהכניס "עניין"), אבל כרסלמניה מבחינת בוקינג, או איזה עניין אמוציונאלי, היא הייתה ממש שטוחה ולא מרגשת.
&nbsp
אם מניה 32 תהייה אותו דבר (וזה נראה ככה) זה יהיה עוד מניה גרועה.
 

dannygoosh

New member
אז מה? ניצחת..?

לא ממש מבין מה הפואנטה להראות לי שהרבה אנשים אהבו את רסלמניה האחרונה.
אם אהבתם - סבבה, זה לא משפיע על מה שאני מרגיש.
 

TL PUNK

New member
דעה על קרב הראמבל

לדעתי היה קרב ראמבל טוב , הקרב אשכרה סופסוף הרגיש לי מהנה (משהו שלא הרגשתי בראמבלים הקודמים) וזה מה שעשה בשבילי את ההבדל , אשכרה נהנתי לצפות בקרב עצמו . לדעתי זה נובע מכמה סיבות : 1 דיביוט מצויין לAJ מהרגע שנכנס לזירה פשוט גנב את ההצגה (וגם את הקהל!) היו אפילו צאנטים שלו אחריי שהוא הודח ובכלל הוא כל הזמן היה בתנועה והרגישו את הנוכחות שלו בזירה ...יכלו לתת לו עוד קצת זמן..אבל בסדר. 2.לא היו "סתם" הדחות , זה הרגיש מתוכנן ולכן גם הקהל לא חירבן על האירוע אחריי שaj אואנס וזיין הודחו כי זה בהחלט יכול להתפתח למשהו בין כל אחד מהם. 3.לא היו יותר מידי זקנים ולא יותר מידי חזרות מיותרות (קיין וביגשואו הודחו מוקדם יחסית) . 4.פאקינגגג ברוק לסנר הורג את כולםםםם 5.ריינס הפסיד את התואר ולא עשה קוסט טו קוסט(למרות שלפחות חצי ראמבל הוא בכלל היה בחוץ). 6.קופי והניו דיי עשו מה שהם הכי טובים בו ,וכמובן אר טרוט ...אבל למה לא להשתמש בסולם?? זה קרב ללא פאקינג פסילות! . 7.אמברוז בפיינל 2???? ענק! ולבסוף חייב להיות משהו רע...טריפס מנצח..עוד בולשיט הנהלה בדרך...נתראה במאנייה .
 

dannygoosh

New member
בקטנה על הסיום

מעבר לכך שהיה יכול להיות הרבה יותר מעניין ומפתיע לטובה אם אמברוז היה זוכה, קצת צרם לי שאחרי כל מה שHHH ושות' העבירו את ריינס, שהוא מודח ופשוט הולך לרמפה כמו ילד טוב. אם הוא היה עוזר לאמברוז להדיח את טריפל אייץ', אולי הוא לא היה הופך לכוכב הגדול שהWWE רצו, אבל זה בהחלט היה נותן לו נקודות זכות אצל הקהל וזה גם היה מסתדר יפה עם הסיפור.
&nbsp
הרי בכל מקרה אני לא רואה הרבה סיכוי שזה יישאר קרב אחד על אחד בין ריינס לHHH במניה, כי הקהל אדיש לקרב כזה. ככה מכניסים גם את אמברוז למשוואה ויוצרים עניין.
&nbsp
מצד שני, זה אומר שאמברוז - למרות שהוא האלוף - בעצם ישמש סוג של תפאורה בפיוד בין ריינס להנהלה (בערך כמו מיז בפיוד הראשון של סינה עם הרוק) וסביר מאוד להניח שהוא יהיה רק אלוף מעבר. אבל לפחות בשביל ההפתעה בראמבל - אני חושב שהיה שווה לעשות את זה.
 

Aberforth

New member


האמת שכבר נמאס לי לרשום את אותן טענות לגבי האגו המנופח של HHH, הבוקינג הפחדני וחסר המעוף של WWE, ונתינת הספוט-לייט של רסלמניה לכאלה שמופיעים רק פעם בשנה. מה שמבאס אותי זה שבכל פעם מחדש הארגון מתעקש להוכיח שצדקתי לאורך כל הדרך.
&nbsp
טוב שלא נסעתי למפגש רויאל ראמבל וטוב שלא התפתיתי לקנות את הנטוורק.
 
למעלה