אז זאת הרסלמניה שמסתמנת לנו בינתיים

pufpuf

New member
אז זאת הרסלמניה שמסתמנת לנו בינתיים

אומנם יש לנו עוד הרבה זמן ויכולים להיות שינויים, אבל בדרך כלל אחרי הראמבל כבר יש איזשהו כיוון.

נראה שקרב האליפות יהיה בין טריפל אייץ' לרומן ריינס
לסנר יהיה מעורב בקרב כלשהו נגד הוויאטס (אולי אחד על אחד נגד ברי, או קרב האנדיקפ)
סשה ושארלוט כנראה יגיעו גם לקרב ברסלמניה (אולי יהיה אחד מקדים בפסטלייו)

אז איך נראה לכם הכיוון בינתיים?
 

rkoron

New member
אני חושב שאתם שוכחים מישהו


אני יחסית בטוח שסת' רולינס יחזור בתור פייס ויהיה נגד HHH (או בקרב רגיל או בקרב משולש ביחד עם ריינס)
 
עוד מהראמבל


נראה שסוף סוף הולך להיות פייאוף לאמברוז-ג'ריקו במניה. בהתחשב בזה שזה התחיל בספטמבר האחרון בנייט אוף צ'מפיונס, צריך לתת להם שאפו על זה שפעם אחת הם חרגו מהקו של לבנות הכל מהיום למחר.
&nbsp
סביר מאוד להניח שאלא אם הMITB יעשה חזרה במניה, נראה איזושהי קומבינציה של אוונס, סטיילס וזיין. לאוונס אין משהו אחר על הכוונת אם אמברוז תפוס (תאורטית, אם הם מחזירים את אורטון, זאת אופציה מבחינתם, אבל בוא נקווה שלא), סטיילס צריך קרב בפרופיל גבוה וזה ירצה את הסמארקים בדיוק ברמה שבה לWWE אכפת מהנושא. זיין הוא יותר סימן שאלה, כי הבנאדם איכשהו מצליח להיתקע במקום בכל נקודה בקריירה שלו בשנתיים האחרונות, ואני לא בטוח בכלל שהוא לא הולך לתוכנית ארוכה עם באלור בNXT.
&nbsp
אם הם משתמשים בברוק כדי להאכיל אותו את כל ארבעת הוואייטס אני באמת לא מסוגל להבין את ההגיון המעוות שהולך שם. עם נכס כמו ברוק לסנר ולחצים אסטרונומים למלא את הקארד בשמות גדולים כדי למלא את האצטדיון, הם משתמשים בו על הוואייטס? זה מה שאמור למשוך קהל? ומצד שני, הם שוב זורקים את הוואייטס מתחת לגלגלים בפעם המיליון כשאין אפילו פייאוף של draw גדול בתמורה לזה? לא ברור לי בשום צורה איך זה אמור לעבוד.
&nbsp
אני מאוד סקרן לראות אם הקהל במניה פשוט יגיב בשעמום מוחלט למיין אבנט וספציפית לסיום הכה צפוי שלו עם זכייה של ריינס (בהנחה שלא תהיה התערבות כלשהי).
 

meidadc

New member
כנראה שגם

AJ נגד אוונס

בטח גם יהיו קרבות לקאליסטו (אולי שוב נגד דל ריו)
ולאמברוז (יהיה נחמד אם נגד ג'ריקו).
ולניו דיי (דאדליז?).
כמובן יהיה את הקרב המנדטורי של האנדרטייקר (אולי נגד שיימוס שלא ברור לאן הולך מכאן).
ובטח איזה קרב מרובה משתתפים (באטל רויאל / MITB) עם כל מי שנשאר
 

ninjastar

New member
אני חושב שכבר מזמן היה ברור

שהולך להיות ריינס נגד האנטר. ואני אפילו יגיד שהיה ברור שהם הולכים על שארלוט וסאשה כבר כמה חודשים, רק לפי הבוקינג של הנשים (הרי לא סתם הם דאגו להרחיק את סאשה מתמונת האליפות)
&nbsp
ברוק נגד וויאטס נשמע זוועה. ריינס נגד האנטר מרגיש כל כך B Show שאם מישהו יגיד שהוא שהוא חושב שהפיוד הזה מרגיש כמו מיין איבנט של מניה אני יגיד לו שהוא כנראה וינס, סטפני, או האנטר בתחפושת, או שהוא הגיע מיקום-מקביל שבו הכל הפוך.
 
למעלה