סיכום שנת 2015 של הפורום - דיון

סיכום שנת 2015 של הפורום - דיון

אוטוטו מסיימים את השנה והגיע הזמן לסכם אותה.

אבל לפני הסיכומים - רציתי לפתוח דיון בנושא.

קודם כל - חלוקה לארגונים. האם תרצו את הפרסים כלליים לכל הארגונים או לעשות קטגוריות של WWE בנפרד, לוצ'ה אנדרגאונד בנפרד, אינדיז בנפרד?
ומה לגבי NXT? כחלק מהWWE או גם בנפרד?

דבר שני - הקטגוריות.
מתאבק השנה, מתאבקת השנה, קרב השנה, טאג השנה, פייס השנה, היל השנה, המהלך המשוגע של השנה, רגע ה"הולי שיט" של השנה, טרן השנה, תכנית הנטוורק של השנה, קאמבק השנה, פרומו השנה.

מה תרצו לראות בסיכום? מה מאוס ולא שווה להקדיש לו זמן?

דיון פורה ונעים!
 
באמת תהיתי אם יהיה

אין צורך לדעתי בחלוקה לארגונים- לא חושב שיותר מ20 איש פה צפו בלוצ'ה אנדרגראונד או ROH השנה כדי שזה יהיה בקטגוריה נפרדת. בטח שלא צריך חלק שלישי של אינדיז אחרים בנפרד.
&nbsp
עם זאת, לדעתי (ויכול להיות שאני טועה) יותר אנשים צופים השנה בNXT מאשר במוצר הראשי הבאוש ולכן בהחלט הגיוני לתת לNXT חלק נפרד, שכן אחרת יש אפשרות שהרוסטר הראשי יזכה לייצוג מאוד נמוך בזוכים.
&nbsp
קטגוריות- פייס השנה והיל השנה זה מיותר לגמרי לדעתי. מתאבק השנה זה מספיק. טרן השנה זה גם די מיותר- אם היה רגע כזה שבאמת עשה אפקט גדול, הוא יכול להיבחר לרגע ה"הולי שיט" של השנה. בשאר המקרים זה מיותר. לאן נעלמה קטגוריית קרב הטלוויזיה של השנה? פחות רלוונטי לי כי אני לא צופה בRAW או סמאק, אבל אני בטוח שיש מספיק אחרים שכן.
 

dannygoosh

New member
בתור מישהו

שצופה רק בWWE - וגם זה בקושי - עבורי לא רלוונטי כל הארגונים האחרים. מסכים עם זה שמעליי לגבי NXT. אני אמנם לא עוקב אחרי NXT, אבל הבנתי שהשנה הייתה מצוינת, אז יאללה נפרגן.
&nbsp
לגבי הקטגוריות: לדעתי "תכנית הנטוורק של השנה" - הוצגה השנה אך ורק עבור קידום מכירות של הנטוורק, כך שאני לא חושב שזה רלוונטי ואני גם לא חושב שיש פה מספיק קהל שצופה בתכניות של הנטוורק.
&nbsp
עם שאר הקטגוריות אין לי בעיה. אפשר גם להוסיף את הקטגוריות שיש בפורום כל שנה, כמו הפיוד הגרוע, הקרב הגרוע וכו'.
 

Diunim

New member
פרסים כלליים, לכל הארגונים, עם מועמדים מראש

בחייכם, הולי שיט השנה? ב-WWE? אנחנו נישאר עם קאליסטו קופץ מהסולם! נשבע לכם שבמועמדים לרגע הזה בסלאמי אני לא זוכר כלום חוץ מקאליסטו.
&nbsp
הולי שיט השנה באופן כללי מאפשר לנו גם להצביע לבכורה של ג'ו, לפאוורבומב של מיל מווארטס על פיניקס דרך הגג, הקפיצה של אנחליקו מהמשרד של קוואטו, אפילו לבאל נאכל על ידי מאטנזה!
&nbsp
מתאבקת השנה? למי נצביע, לניקי בלה עם זה ל-WWE בלבד? שנצביע לשארלוט מברירת מחדל? או אם באופן כללי, אולי לביילי? לאסקה? אפילו לאיבליס!
&nbsp
טאג השנה? ונבחר באוסוז סתם? או בניו דיי שהם אפילו לא טאג? שטויות. נרחיב את זה, נוכל לבחור באנזו וקאס, צ'אד וגייבל, הוודווילנס, בלייק ומרפי, ועוד!
&nbsp
ובנוגע לזה ש-WWE יישארו ללא ייצוג בפרסים, אולי כדאי. שנה גרועה, מתאבקים גרועים ברוסטר הראשי, הם לא עומדים בתחרות מול ארגונים אחרים- שלא יקבלו פרסים. ניתן לרגעים טובים יותר, לארגונים טובים יותר.
&nbsp
קטגוריות:
&nbsp
מתאבק השנה, מתאבקת השנה (תחרות קשה השנה), קרב השנה, קרב הטלוויזיה של השנה (היי לוצ'ה אנדרגראונד!), טאג השנה, פריצת השנה, הולי שיט השנה, פרומו השנה, אכזבת השנה, האירוע הטוב, האירוע הרע, פיוד השנה, הפיוד הרע, הקרב הרע.
 

Diunim

New member
אז זה סטייבל, לא טאג

אליפות הטאג טים היא אליפות הזוגות, משמע שניים. לפחות ככה זה אמור להיות בדיוויזייה ההיא.
 

dannygoosh

New member
ומה לגבי קרבות של 3 על 3?

גם קוראים להם six men tag team match.
זה לא חייב להיות זוג, זה פשוט בדרך כלל זוג.
 

pufpuf

New member
לדעתי להמשיך עם הקטגוריות הרגילות

לא אוהב את הקטגוריות מסגנון "טרן השנה" ודומיהם.
ולהפריד בין WWE שלעשות עליהם את הסיכום הרחב עם ההיסטוריה
לבין NXT שלעשות רק 3 קטגוריות מרכזיות (מתאבק השנה, קרב השנה, אירוע השנה) - כשב NXT להכליל את כל הרוסטר כאחד, שגם מתאבקים וגם מתאבקות שווים בו.
 

ninjastar

New member
אני מצביע להכניס קטוגריית - עיוות הזמן של השנה.

כדי שאני יוכל לבחור ברומן ריינס נגד בריי וויאט כקרב שאיכשהו הצליח להמשך 7 שנים.
 

itaikadosi

New member
הקטגוריות הרגילות הם אחלה

שווה להשתמש בפלייבאז
 

Great Khali

New member
הקטגוריה האהובה עלי היא ה-mark out moment

והיא חייבת להיות ברשימה.
גם הקרב הרע וה-newcomer
 
למעלה