עכשיו נראה לי זמן טוב להמר

pufpuf

New member
הבעיה בלסנר

שהוא מתאים סטורליינית והכל
אבל זה שוב יחזיר להם את ריינס למצב שהוא זה שהקהל נגדו כי סביר שבמפגש מול לסנר כמו בשנה שעברה, הקהל יקח את הצד של לסנר.
אומנם זה ארגון שלא לומד מטעויות, אבל אולי בכל זאת יעדיפו לנסות להמנע מזה
 

TL PUNK

New member
דניאל בראיין

חוזר מפציעה מפתיע את כולם ,מדיח 8 סופרסטארים אחרים עולה לקרב על התואר מול ריינס........סתם זה בחיים לא יקרה :(
 
סי אם פאנק

סתתתתתתתתתתתתתתם!!!
סינה זה הימור ריאלי, בריאן עם יחזור, לסנר.

אני רוצה שיפתיעו אותי. פעם טענו שכל אחד יכול לנצח בראמבל. אני זוכר את הראמבל שדל ריו זכה, אבל רגע לפני סנטינו צץ משום מקום וכמעט הדיח את דל ריו. זה היה מעולה והקהל קנה את זה!

חשבתי על רעיון שבו הזוכה ייגן על הזכות שלו להתמודד מול האלוף נגד מישהו בפאסטליין, אבל זה יוריד מהערך והיוקרה של הזכיה בראמבל. לכן צריך לחשוב מי ייחשב איום רציני לתואר האליפות ומי יהיה אלוף.

אם ריינס יהיה אלוף, אז צריך היל שיזכה או מולטי פייס. סינהנגד ריינס בהעברת המקל לריינס יכול לעבוד. לסנר נגד ריינס בקרב חוזר של מניה שעברה זה יכול להיות נחמד אבל לא נראה לי שיתנו לזה לקרות. אז מי ההיל הכי טוב ברוסטר כרגע? קווין אוונס. כבר היה קטע בפאטל 4 ווי על הN1C שהשניים החליפו מבטים והקהל השתגע.
מצד שני, יש שמועות לקרב של אוונס נגד לסנר...

אם ריינס לא יהיה האלוף (כי האוטוריתי יקחו ממנו את התואר) אז יש מצב שריינס ייקח באק טו באק את הראמבל, הפעם עם תמיכת הקהל.

הכי הייתי רוצה אבל באמת - שיהיה זוכה מפתיע. ביג אי עם עזרת הניו דיי. או אולי קופי קינגסטון שייתן את ספוט הבריחה מהדחה הקבוע שלו והפעם שזה יגרום לו לנצח. אולי פין באלור בדביוט שלו או סמי זיין. רק שיפתיעו אותי!
 

שי מילר

New member
מנהל
בואנה

עכשיו כשאני חושב על זה, לא עולה לי שום מתאבק שעוד לא זכה, מגיע לו ואשכרה יאפשרו לו לזכות. דניאל בריאן לא ריאלי, סינה ושאר המיינאיבנטרים כבר זכו.
אני מאתגר את צוות הבוקינג השחוק למוות למצוא משהו שיגרום לי לומר פשש, ולא פאק הנה הסטוריליין של סאמרסלאם 2013.
 
למעלה