TLC 2015 - תוצאות מהירות

TLC 2015 - תוצאות מהירות

פרה-שואו: סשה באנקס ניצחה את בקי לינץ'

קרב סולם על אליפות הזוגות: ניו דיי (א) ניצחו את האוסוז והלוצ'ה דראגונס ושמרו על התואר
רוסב ניצח את רייבאק
קרב כסאות על אליפות US: אלברטו דל ריו (א) ניצח את ג'ק סוואגר
משפחת ווייאט (בריי, הארפר, סטראומן ורואן) ניצחה את טים ECW (דאדליז, דרימר וריינו) בקרב הדחות שולחנות. רק רואן הודח מהצד של הווייאט.
אליפות IC: דין אמברוז ניצח את קווין אוונס (א) וזכה בתואר
אליפות דיוות: שארלוט (א) ניצחה את פייג' ושמרה על התואר
קרב TLC על אליפות העולם: שיימוס (א) ניצח את רומן ריינס ושמר על התואר
 

סלים וארזה

New member
מנהל
מעלי
ניקוד מלא בהימורים שלי
 
זמנים בלי תוצאות


קרב סולם על אליפות הזוגות - 17:53 דקות
רוסב נגד רייבאק - 8:01 דקות
קרב אליפות ארה"ב - 11:15 דקות
משפחת ווייאט נגד טים ECW בקרב הדחות שולחנות - 12:30 דקות
קרב אליפות ביניבשתית - 9:45 דקות
קרב אליפות דיוות - 10:34 דקות
קרב TLC על אליפות העולם - 23:59 דקות
 
דעות מקריאה/צפייה בתקצירים

קודם כל, חייב לציין את העמוד PG kills WWE בפייסבוק, ששמו תקציר של 6 דקות מהאירוע.
התקציר חובבני למדי וערוך בצורה מרושלת, אבל מתמצת את כל הספוטים הטובים של הערב.

כמו כן, הטוויטר של סניור לאריאטו מעולה ומכיל גיפים וקטעי וידאו קצרצרים של המיטב מהערב.

שמח שהניו דיי ניצחו. הספוט של קאליסטו ייכנס לתחרות ספוט השנה וכנראה גם יזכה בתחרות הזאת. וודס זורק את הטרומבון היה זהב. בכלל, כל הספוטים שראיתי היו מעולים והביקורות על הקרב היו טובות וקראו לו קרב הערב. בהחלט מצפה לראות אותו.

רוסב-רייבאק לא מעניין. נקסט.

היה ברור שדל ריו ינצח. ספוט הסיום היה יפה ומקורי, הדאבל סטומפ מהחבל לתוך ערימת כסאות. דל ריו הרשים אותי מאוד בתור אל פטרון בעונה הראשונה של לוצ'ה אנדרגראונד אבל מאז החזרה שלו הוא חזר להיות דל ריו המשעמם של הWWE. איפה זה ואיפה הבחור מלוצ'ה אנדרגראונד.

מוזר לי שרק רואן הודח. היו צריכים ללכת על השמדה של חברי ECW ושמשפחת ווייאט ינצחו 4-0. לא ציפיתי לתוצאה אחרת

ההפתעה של הערב הגיעה עם הנצחון של אמברוז. הייתי בטוח שיתנו לאוונס להחזיק בתואר עוד קצת, אולי אפילו עד רסלמניה ופיוד עם סמי זיין - אבל לא. שמח מאוד שאמברוז זכה, מגיע לו ריצה עם התואר. מחכה לקרב החוזר ביניהם וגם לראות את הקרב הזה.

שארלוט ניצחה ברמאות, אז פייג' בטח תקבל קרב חוזר. לפחות הם החליטו ששארלוט צריכה להיות הילית לחלוטין. מצד שני, זה בעיה שגם פייג' היא הילית. אם ניקח בחשבון שרק בקי לינץ' ונטליה הן הפייסיות היחידות ברוסטר - כנראה שהפיוד הבא יהיה שארלוט-לינץ'. או שיעשו פייס טרן לניקי בלה ויכניסו אותה מחדש לתמונת האליפות.

בקשר למיין איבנט - הבנתי שהקהל התחיל צ'אנטים של לטס גו סינה/סינה סאקס. זה אומר משהו על התוצר של הWWE, לא כך? אחרי זה היו צ'אנטים של NXT ושל דניאל בריאן ומה לא. קראתי וראיתי בקצרה שהיו ספוטים ממש טובים בקרב ושניהם נתנו הכל כדי להפוך את זה לקרב טוב ונוקשה. שיימוס מנצח בעזרת ליגת המדינות שלו (אבל בלי בארט. שזה מוזר, כי בארט היחיד שלא התאבק באירוע ועדיין הוא לא בא לעזור). מצד שני, האוסוז ואמברוז לא באו לעזור לריינס, אז אולי בארט כלא אותם מאחורי הקלעים ושמר עליהם.

ובסוף קיבלנו את רומן ריינס שרצינו - באד אס שלא שם פס על כלום. הוא פירק את ההילים ואז באו טריפס וסטף כדי להרגיע אותו. ומה רומן עשה בתגובה? פירק לחלוטין את טריפל אייץ' (שמכר מכת כיסא לגב כאילו חישמלו אותו למוות, אבל בצורה טובה) והספיר המטורף בסוף רק הוסיף לאקשן. אז הקהל סוף סוף עודד את ריינס ויש מצב שנראה ריינס נגד טריפל אייץ' ברסלמניה. למה לא?

סה"כ יש פה 3 קרבות שממש בא לי לראות (זוגות, ביניבשתי, עולם) וגם קרב דיוות שמסקרן אותי. על השאר אני אדלג ואסתפק בתקצירים שראיתי.

יאללה - יום רביעי טייקאובר לונדון. זה כבר יהיה סיפור אחר לגמרי!
 

WERTHEWORLD

New member
דעות TLC - וחשיפה - אני הוא...

YELLOWACE

כן
דעות TLC
האירוע השני הכי גרוע שראיתי בחיים.
 

dannygoosh

New member
לקח בדיוק 10 דקות

לעשות מה שהWWE מנסים לעשות כבר שנתיים, להפוך את ריינס לאובר. לא יאומן כמה משאבים וכסף של הקהל המאוכזב הם השקיעו בריינס, והקהל פיהק. מה יותר פשוט מלתת לו לפרק את HHH פעם אחת?
&nbsp
אני מבין שהיה פה סיפור ושריינס יענו הגיע לנקודת שבירה, אבל נקודת השבירה הזו הייתה יכולה להגיע גם אחרי רסלמניה האחרונה והפדייה של רולינס. ריינס אמר לפני הקרב שבלי קשר לתוצאה, הערב הוא רוצה לעשות רושם. סבבה, עשית רושם, אבל למה נזכרת עכשיו?
&nbsp
הרי ריינס לא קרוב לרמת הפופולאריות של בריאן. את הפייאוף של בריאן בנו במשך שנה שלמה (או הבינו שצריך לתת לו רק אחרי שנה), עכשיו מנסים לבנות את ריינס בדיוק באותה הצורה, כזה שדופקים אותו כל פעם שנייה לפני, אבל אצל בריאן זה עבד והקהל כל פעם חיכה וציפה לפייאוף והמשיך לעודד את בריאן, כי הוא אהב אותו.
אבל לקהל לא באמת אכפת מריינס, זה פשוט נחמד לראות מישהו מפרק את טריפל אייץ'. גם אם בסטוריליין ריינס מפוטר מחר, הקהל לא יתחיל בצ'אנטים של "ווי וואנט רומן", אף אחד לא יתגעגע אליו, אף אחד לא יפסיק לצפות בתכניות בגלל זה. הוא פשוט יהיה עוד איזה בובי לאשלי לארכיון.
&nbsp
ואחרי שהתפלספתי, חייב לומר שהקטע הזה בוצע מצוין. הסיפור סופר נכון, כולם מכרו כמו שצריך. גם המרפק של ריינס על HHH דרך השולחן היה אלתור מבורך. חוץ מזה, האירוע הזה היה פסולת כימית, בדומה לסרבייבר סירייס. אחרי הראמבל המעאפן של שנה שעברה, אני מצפה לשפל שיא של עניין בWWE עד רסלמניה.
&nbsp
ואגב הראמבל, אני כל כך מקווה שלא יתנו לריינס לנצח. הWWE צריכים להתחיל לשחרר מריינס ולתת לו להישאר במקומו הטבעי במידקארד.
 
למעלה