שאלה לגביי האסנשיין

TL PUNK

New member
שאלה לגביי האסנשיין

אני לא ממש צופה בNXT לצערי מחוסר זמן אבל ממה שהצלחתי להבין מהרבה אנשים לפניי שהאסנשיין עלו למיין רוסטר הם היו טאג טים מאוד דומיננטי ואהוד ב nxt...איך זה בדיוק ככ הצליח שם? לא ראיתי איזה מיק סקילז מטורפים או משהו ...גם לא מהלכים מעניינים במיוחד...בקיצר מה בגימיק שלהפ השתנה שגרם להם להצליח בעבר ולא בראו
 
התשובה השטחית? השריון.

אם נסתכל על זה בצורה מהותית יותר, זה הגימיק. האסנשן בNXT הציגו מעט מוטיבים של כת, מסתורין, אפלה וכדומה- אבל הגימיק העיקרי והמרכזי היה פשוט של טאג טים שאתה לא יכול לנצח כי הם עד כדי כך טובים. זה היה ברמה שלא משנה מי זרקת נגדם, הם ניצחו- וזה היה פשוט אובר בטירוף כתוצאה מהבוקינג שנעשה בצורה מוצלחת. חלק מהאוברנס היה העובדה שלמרות שהיו מלא טאג טימס מוכשרים בNXT באותו זמן, לא היה לך מושג מי לעזאזל יוכל לנצח את האסנשן. כשהם סוף סוף הפסידו את החגורת ללוצ'ה דראגונס, זה היה רגע די גדול.
&nbsp
ואז הם הגיעו לרוסטר הראשי- ומישהו קיבל את הרעיון המטומטם לחלוטין שהם צריכים להיות הרואד ווריורס החדשים, עם פייס פיינט ושריון. הקהל לא רצה את זה מהרגע הראשון והעובדה שנתנו להם לעשות ג'ובים על ימין ועל שמאל מהרגע הראשון הרגה סופית כל פוטנציאל של הצמד הזה. האסנשן מצליחים כשהם מנצחים- בניגוד לברון קורבין, הם לא היו מנצחים בסקוואש, אלא פשוט בהכרעת היריבים עם אסטרטגיות טאג טים בסיסיות של cutting the ring in half ואגרסיביות שלא מפסיקה- בערך מה שדאש ודוסון עושים עכשיו בהצלחה יתרה. כשהם לא מנצחים וכשהם מקבלים גימיק מפגר לעבוד איתו, אין שום סיבה שזה יעבוד על הקהל.
 

TL PUNK

New member
תודה על ההסבר

זהו אני באמת לא מבין למה הפכו אותם לחיקוי של הרואד ווריורס כל מה שמייקל קול וJBL מדברים עליו זה שהם מנסים לחקות את הרואד ווריורס ולא מצליחים וקוברים אותם מילולית...מעולם לא היה להם סיכוי..
 

elotan

Member
אני לא מבין משהוא

בגלל שהוק נפטר אז ציוותו את היידנרייך עם אנימל. עכשיו באו שני הליצנים האלה.
מה לעזאזל הם חושבים שהם עושים?
 

tal19hit

New member
נו באמת זה לא חדש

וינס תמיד חושב שהוא יכול לציור גירסאות חדשות של דברים ישנים יותר ושהגירסאות שלו יצליחו יותר.. הוא שנים ניסה ליצור הוגן חדש, סין קארה היה אמור להיות גרסא חדשה לריי מיסטריו ויש בטח עוד דוגמאות שלא עולות לי כרגע
 
למעלה