לאן הוא נעלם?

dannygoosh

New member
לאן הוא נעלם?



 

Alon316

New member
במקום בו מתאבקים דוהים עד שלאף אחד לא איכפת מהם

או במילים אחרות - סמאקדאון
 

ninjastar

New member
לא משנה מה קורה איתו עכשיו, יש לו Get Out of Jail Free Card.

קודי רואדס (אני מאמין) לא אידיוט. הוא יודע שלא משנה מה יקרה איתו בתור סטארדאסט, הכל יתאפס ברגע שהוא יחזור להיות "קודי". אני חושב שזאת גם הסיבה שהוא עשה מהדמות של סטארדאסט כזאת..."דמות". כדי שהאיפוס יהיה יותר ברור.
&nbsp
מה שאומר שהוא פשוט מחכה. הוא מחכה לרגע הנכון לעשות את האיפוס הזה, כי יש לו רק כרטיס איפוס אחד. וזהו.
&nbsp
ואני חושב שזאת הבעיה. אני חושב שהוא בכוונה לא מבקש מהם לחזור להיות קודי כי....אולי הוא לא בטוח בעצמו. כי משם כבר אין לו לאן ללכת. אם אחרי האיפוס הוא יהיה מיד-קארדר, אז קודי רואדס הוא מיד קארדר, וזהו.
&nbsp
יכול שהוא רואה מה קורה לכל הנוויל, ובארט, ושיימוס, ואפילו זיגלר, והוא חושב "למה עכשיו? תמיד יש מחר. אולי מחר וינס יהיה ממש נואש, ואז..."
יכול שהיום המושלם בחיים לא יגיע בשבילו, יכול להיות שהוא יהפוך לקודי, הוא יקבל פוש, אבל כמו זיגלר הוא יחזור למיד קארד מהר....
אבל בינתיים אני מאמין שהוא לא ממהר, כי יש לו את התפקיד המושלם (בWWE של היום) הוא מיד-קארדר שיכול להפסיד בלי סוף, וזה לא הורס את השם שלו כ"קודי רואדס".
 

dannygoosh

New member
מה אתה בא לי בפילוסופיה עכשיו


התכוונתי איפה המתאבק, לא איפה הדמות.
&nbsp
אבל כתבת משהו מעניין. אני חושב שקודי רודס הוא מישהו שהWWE בונים עליו לעתיד, לפחות בשביל למלא משבצות במיינאיבנט. אבל למרות שהוא מוכיח הרבה כריזמה וכשרון בכל דמות שהייתה לו, הוא עדיין תקוע בגימיקים אידיוטיים שאין להם סיכוי להתרומם מעבר למידקארד.
&nbsp
הגימיק של סטארדאסט הוא מחווה מגניבה לאחיו ואפשרות להתחלת הפיוד המצופה ביניהם. אני חייב גם להודות שעם כמה שזה גימיק שנידון לכשלון, קודי רודס הצליח להיכנס לתוך הדמות בצורה מדהימה. לפעמים זה מרגיש כאילו אני צופה במתאבק חדש עם גימיק מעאפן - ולא בקודי רודס עם גימיק מעאפן.
&nbsp
כל עוד אין רעיונות לגביו או תכנונים לתת לו פוש בקרוב, אולי באמת עדיף שהוא יישאר בגימיק הזה. אבל עצם העובדה שתוקעים מתאבק כל כך מוכשר בתחתית הקארד במשך כל כך הרבה זמן - זו הבעיה.
&nbsp
אני מקווה מאוד להתבדות, אבל יש לי הרגשה שקודי רודס לעולם לא יקבל את הפוש המגיע לו ולעולם לא יצליח למצות את הפונטציאל והכשרון שיש לו בWWE.
 
למעלה