אלוף הWWE סת' רולינס נפצע ויעדר בין 6-9 חודשים!

עצוב ומצער. מה שלדעתי יקרה...

רולינס עכשיו ייקח חופש ארווווווווווך ויפספס את מניה, או יחזור במפתיע לקראת המיין איבנט.

בקשר לטורניר:
ההגיון אומר שריינס ינצח ויוכתר בתור אלוף חדש.
אבל!!!! לא יפתיע אותי אם שיימוס יפדה את המזוודה על ריינס, שיהיה מותש אחרי 3 קרבות בערב אחד ואז שיימוס יהיה אלוף היל מושלם, שהקהל ישנא וככה נקבל את ריינס בתור הפייס המוביל, שיזכה בתואר בראמבל או בTLC.

או ש..... אפלדווווווווווווווווו! LOLCENAWINS
 

shanytopper

New member
אני רוצה

שג'ון סינה יחליף את סת' רולינס בתפקיד ההיל הראשי.
זה גם ימלא ל WWE את הנישה שעכשיו התפנתה להם, אבל חשוב יותר: אני באמת מאמין שג'ון סינה יכול להיות היל מעולה.
&nbsp
כרגע סינה הוא האלק הוגן. אחרי היל טרן, הוא יכול להיות הוליווד הוגן, שהיה דמות הרבה יותר מוצלחת ומעניינת ואחת הסיבות העיקריות להצלחת של ה NWO וה WCW
 
נדמה שכולם הולכים על תסריט של דדלי גיים 2

עם בגידה של ריינס באמברוז בסוף והפיכה לקורפורט רוק החדש, או קורפורט רומן אם תרצו.
&nbsp
אני אישית מאמין שחיית קרוספיט כמו רולינס תצליח לשבור את כל התחזיות ולחזור בזמן שיא של אפילו פחות מ6-9 חודשים. הבנאדם לא ישב רגע אחד בלי rehab ואני מאמין שיש סיכוי טוב שכן נראה אותו ברסלמניה.
 

Nurd4Life

New member
תקווה שלי

לגבי הטורניר - שני דברים
&nbsp
א) שהוא ייערך בטורניר עצמו . לא טורניר ברו שמגיע לגמר בסדרת ההישרדות. גם ככה אין לכם בכלל קארד לאירוע (מלבד קרב נשים), עדיף כבר להקדיש את כולו לטורניר.
אפשר לעשות קרבות מקדימים ברו בשבועיים הקרובים, כדי לתת נפח לתכניות וגם כדי להכניס מתאבקים לטורניר, אבל עדיין להשאיר מצב שהטורניר מכיל לפחות רבעי גמר במהלך האירוע עצמו.
&nbsp
ב) טורניר פתוח עם הגרלה בתחילת האירוע - אני יודע שאמריקאים אוהבים Brackets, אבל כדי למנוע מצב שכולנו יכולים לנחש גמר פוטנציאלי באירוע ואת הדרך לשם, נראה לי הרבה יותר נחמד ומגניב אם נדע פשוט את המתאבקים שהעפילו לטורניר, ובתחילתו יעשו הגרלות כאלה (כמו ברו רולט) שבהם ייקבעו המתמודדים בקרבות. הכל יהיה פתוח לגמרי וכל קרב יוכל לקרות.
&nbsp
אפשר אפילו לשים יותר מתאבקים ממצב של 1 על 1, ואז לקבוע שהקרב השלישי/הרביעי בהגרלה הוא קרב משולש/מרובע, ולראות איך המתאבקים מתבאסים כשהם מוגרלים לשם וכו'.
&nbsp
לדעתי זה מאוד יכול לתרום לרמת העניין ולגרום לכך שמדובר יהיה באירוע מסקרן שהכל בו בלתי ידוע...
 

kendog keds

New member
זה מזכיר לי פורמט שפעם חשבתי עליו של טורניר 24 אנשים

בכל שלב אתה צריך לנצח יריב אחד פחות:
&nbsp
שישה קרבות פאטאל פור, מה שמאפשר גיוון וערבוב של מיין אבנטרים, מיד קארדרים וג'וברים בקרבות, בצורה לא הומוגנית (לפעמים יש 2-3 מיינאבנטרים בקרב ולפעמים אפס)
מהם הזוכים עולים לשני קרבות טריפל ת'רט,
ושני הזוכים מתמודדים בקרב אחד על אחד (אם זה טורניר על האליפות אז קרב סולם לצורך העניין)
&nbsp
 

dannygoosh

New member
ושוב לא לומדים לקח בWWE

אני באמת לא מצליח להבין את זה.
&nbsp
הרי בשנים האחרונות היו הרבה תוספות ועדכונים של הוולנס פוליסי, שנועדו להגן יותר על המתאבקים ולמנוע פגיעות חמורות.
ועדיין, הWWE ממשיכים לשחוק את הטאלנטים העיקריים שלהם עד שזה מגיע לאסון או לכמעט אסון. לפני שנתיים עם בריאן, סחטו אותו עד תום בקרבות אינסופיים ובמספר קרבות בערב אחד, עד שהוא נפצע ואולי פורש, אז עכשיו עשו אותו הדבר עם רולינס במקום להפיק לקחים.
&nbsp
זכור לי שזה קרה גם עם ריינס לפני שנה-שנתיים, כשניסו לדחוף אותו ממש חזק אחרי השילד והקהל לא קיבל אותו, אז וינס דחף ודחף ודחף עד שריינס נפצע ואיבד כל מומנטום שהיה עשוי להיות לו.
&nbsp
אני לא מצליח להבין איך ארגון כמו הWWE לא מצליח לשמור על הכוכבים הצעירים החזקים שלו שנה אחרי שנה. עושים את אותן הטעויות שוב ושוב.
 
לא שאין משהו לא נכון במה שרשמת

אבל הפציעה של רולינס הגיעה אחרי נחיתה לא טובה על הרגל מהחבל העליון תוך כדי סאנסט פליפ פאוורבומב. זה משהו שיכול לקרות גם למתאבק שעובד 300 תאריכים בשנה וגם לכזה שעובד 100.
 

dannygoosh

New member
יכול להיות

אבל זה נראה לי יותר מסתם צירוף מקרים שבשנים האחרונות - כל כוכב צעיר שמקבל פוש יפה - הWWE מגזימים עם זה וגורמים לו להיפצע.
&nbsp
יכול להיות שאם לא היו שוחקים את רולינס, הוא היה מצליח לנחות יותר טוב ולא להיפצע.
 

Nurd4Life

New member
יכול להיות

אבל כנראה שלא.
&nbsp
יש הרבה נכון בדבריך, אבל לא נראה לי שזה מייצג במקרה של הפציעה הזו. פשוט חוסר מזל.
&nbsp
אם כבר, זה צריך להיות שהם כל כך שוחקים מתאבקים - וזה בגלל שהם נהיים תלויים בהם באופן מוחלט. במקום לקדם הרבה מתאבקים, להיות בעלי רוסטר מגוון שלכל אחד יש משמעות, הם מגיעים למצב של קאדר כוכבים מאוד קטן שדורש מהם לשלוח מתאבקים גם לרו וגם לסמקדאון וגם לקרוע את עצמם בטורים ובהאוס שואוז.
 
למעלה