דיווח NXT של ה4.11

דיווח NXT של ה4.11


אסקה רצחה את קאמרון, שנראתה הרבה יותר טוב מאשר בפעם האחרונה שראינו אותה.
היה קטע שקאמרון נתנה לאסקה סטירה והיא הפכה את זה לארם בר. זה היה דבר שפשוט יפה מדי לתאר את זה במילים. אסקה הזאת היא משהו מיוחד.

דאש ודוסון בפרומו מאחורי הקלעים עם כרמלה. הם אומרים שהם נהנו להרוס את הבנים שלה ושבוע הבא הם הולכים להתמודד מול הוודווילנס על התואר והם יהרסו אותם גם.

JJ וגייבל בפרומו על זה שהם הטאג הכי חם כרגע בNXT. שבוע הבא יש להם קרב נגד האסנשיין. הם פשוט זהב על המיק וזה היה פרומו מושלם.

בול דמספי ניצח את אנג'לו דוקינס.

פרומו של הוודווילנס, שאומרים שהם ינצחו בשבוע הבא ושהם לא מפחדים מדאש ודוסון.

פרומו של ביילי, שמציגה את השותפים שלה לקרב ה3 על 3 מול BAMF. השותפים שלה: ההייפ ברוס! קצת מאכזב, למען האמת. אבל יאללה, תמיד נחמד לראות את זאק ריידר והתחלתי לחבב את מוג'ו ראולי.

איווה מארי ניצחה את מארלי (ג'יונה דדיו) עם פינישר עצלני למדי. מחכה לרגע שבו ביילי תשפיל אותה ואז אסקה תרצח אותה.

פרומו של אמה ודיינה ברוק. אמה מאיימת שהיא תנצחת את אסקה ותעשה לה קבלת פנים אמיתית לNXT.

קרב אליפות NXT: אפולו קרוז ניצח את פין באלור בפסילה, אחרי שבארון קורבין בא ותקף את קרוז. לפני התקיפה זה היה פשוט קרב מחשמל שעלה על הציפיות שהיו לי. באלור פשוט נפלא בזירה וקרוז החזיק מעמד בצורה יפה והשתווה לבאלור.

אחרי הקרב קורבין המשיך לתקוף את קרוז ואז התחיל לתקוף את באלור. סמואה ג'ו יצא והבריח את קורבין. קורבין חייך בקצה הרמפה ואז ג'ו תקף את באלור~! ג'ו היה מאוד הססן ולא בטוח מה לעשות, ראו עליו שהוא מתלבט האם להמשיך לתקוף את חבר שלו או לא. בסופו של דבר, הצד המרושע של ג'ו יצא החוצה והוא המשיך לתקוף. אחרי צעקת "זה אני שעושה לך את זה" לכיוון באלור, ג'ו נתן לו מאסל באסטר.

מדהים איך הטרן של ג'ו היה כזה מושלם, איך הוא שיחק אותו בצורה נהדרת, איך הבעות הפנים שלו סיפרו הכל. ג'ו מזכיר את הימים הגדולים שלו ואין לי בעיה עם קרב פאטל 4 ווי בלונדון או עם קורבין נגד קרוז וג'ו נגד באלור בלונדון.

פרק מעולה נוסף של NXT!
 
דעות


היי, תראו מה זה- קמרון למדה מה זה הצמדה. היא אפילו עשתה את זה 3 פעמים ברצף מרוב חוסר ביטחון, מחווה שהקהל הגיב אליה בהתעלמות מוחלטת כי לאף אחד בפול סייל לא אכפת ממנה. אסקה הייתה סבבה בקרב, הספוט עם הסטירה לתוך הארמבאר היה נחמד. ההכנעה בסוף הייתה קצת מוזרה- האסקה לוק אמור להיות קרוספייס צ'יקנווינג עם באדי סיזרס, והפעם היא עשתה סוג של ארמבאר שם עם הוק לרגל אחת. בכל מקרה, שלום ולא להתראות קמרון. מקווה שזאת הפעם האחרונה שאנחנו רואים דיווה במחלקת הנשים של NXT (ואם אפשר שתיקח איתה גם את איווה מארי על הדרך).
&nbsp
דאש ודוסון מתחילים להרגיש בנוח עם הדמות שלהם, וזה עובד. הם בהחלט ראויים לריצה עם התארים- אחרי JJ וגייבל.
&nbsp
ספיקינג אוף וויץ', זאת בהחלט הייתה רק שאלה של זמן עד שישוו טאג טים של שני מתאבקים אולימפיים, אחד שחור קירח ואחד לבן עם שיער קצת ארוך, לWGTT. נראה שלארגון אין בעיה להביא מתאבקים שכבר לא בחוזה איתם להופעה אחת-שתיים, אז אלוהים איזה קרב פסיכי זה יהיה של JJ וגייבל נגד WGTT. בינתיים יותר מאשמח להסתפק באסנשן, שאולי ינצלו את ההופעה פה יחד עם ההופעה בדאסטי קלאסיק כדי לחזור לNXT ולתכנן מחדש את הקריירה. פשוט חבל כמה שכל העבודה הקשה שלהם הולכת לעזאזל ברוסטר הראשי.
&nbsp
מבאס מעט שפולטון נוטש את דוקינס. לאף אחד משניהם אין זכות קיום עצמאית כרגע, והם דווקא ממש התחילו להשתלב טוב ביחד. מצד שני, אמרתי אותו דבר על ג'ורדן ודילינג'ר בזמנו ושניהם במקום הרבה יותר טוב עכשיו מאשר כשהם היו ביחד.
&nbsp
לא יודע מי החליט שצריך לשנות לבול את המוזיקה, אבל זאת הייתה טעות מפגרת. הת'ים שלו היה אחד הדברים היותר מוצלחים ובהחלט התאים לדמות- לפחות לקודמת. כרגע לא בדיוק ברור מה הדמות שלו אמורה להיות- 'בול פיט' זאת הגדרה vague-ית מדי והוא בינתיים סתם משעשע את הקהל. בינתיים זה עדיין אובר, אבל זה זמני והוא חייב למצוא בסיס מוצק יותר הלאה.
&nbsp
MFW ביילי אמרה את המילה הייפ... איזה מאכזב. ממש קיוויתי שהיא תביא משהו מעניין יותר.
&nbsp
לא יודע מה לומר כבר על איווה מארי. זה מרגיש שאנשים כמו שרה דל ריי, אלברט, קנדריק ואחרים פשוט משקרים לנו בפרצוף כשאומרים שהיא משתדלת. אם היא כ"כ משתדלת להשתפר וזאת התוצאה, כנראה שהגיע הזמן לסגור את העסק. כשדווין טיילור לא השתפרה העפתם אותה לכל הרוחות ולפחות לה היה איזשהו אנגל שהיה קצת אובר עם הקהל. עם זאת, נחמד לראות סוף סוף את ג'יונה דאדיו בטלוויזיה אחרי שהיא מקבלת מחמאות כל פעם בלייב אבנטס.
&nbsp
המיין אבנט היה טוב- אבל הייתה בו בעיה יסודית. כששני חבר'ה כ"כ מהירים, מוכשרים ומלאי התלהבות נפגשים בזירה, יש רצון חזק של כל אחד מהם לoneupsmanship על כל תרגיל, ולמרות שאף אחד מהם לא ספוטמאנקי- זה מתחיל לגלוש לספוטפסט כשכל אחד חייב להכניס רברסל יפה יותר וספוט יפה יותר מהשני. בכל זאת נהניתי מהקרב עד ההתערבות, שלטעמי הייתה קצת.. לעוסה. ראינו את כבר 1000 פעם ולקהל אפילו לא היה אכפת מספיק כדי לשרוק בוז עד שג'ו יצא מהזירה. ברגע שארבעה אנשים יצאו החוצה היה ברור כבר שהקרקע הוכנה לפייטל פורוויי בלונדון והטרן למעשה היה מיותר. כמובן שבשבוע הבא ג'ו ייתן איזשהו פרומו (יכול להיות שאפילו מוצלח) כדי להסביר את המעשים הנפשעים שלו ובסופו של דבר אחרי הקרב בלונדון או אחרי ה1on1 שלהם בהמשך הם ילחצו ידיים וג'ו יחזור להיות פייס.
&nbsp
הצד החיובי הוא שהם הצליחו לשמור את אפולו קרוז white hot עם זה שהוא למעשה היה קרוב ללנצח את באלור וכנראה שהוא גם לא יוצמד בקרב המרובע- כל אלו יהיו גורמים שימצבו אותו חזק מאוד לתמונת האליפות בהמשך.
&nbsp
שני הפייטל פורווייז הקודמים של NXT הציבו רף מאוד גבוה לקרב הזה. עם ברון קורבין יהיה מאוד מסובך לעבור אותם.
 
למעלה