דיון: אלוף NXT = אלוף עולם עתידי?

דיון: אלוף NXT = אלוף עולם עתידי?

הנה לכם רשימה מלאה של כל אלופי הNXT, מהראשון ועד היום:
סת רולינס
ביג אי
בו דאלאס
נוויל
סמי זיין
קווין אוונס
פין באלור

האם עצם זה שהם קיבלו ריצה עם התואר של NXT מצדיקה ריצה שלהם עם אליפות העולם? האם זה משהו שהוא יותר מתאים לNXT ופחות לרוסטר הראשי?

ראינו אצל סת שזה מתאים. ביג אי כבר החזיק את התואר הביניבשתי וכבר היה פעמיים אלוף זוגות.
אוונס הוא כרגע האלוף הביניבשתי.

בו דאלאס הוא מזמן ג'ובר, נוויל נעלם במיד קארד.
לזיין יש פוטנציאל כשיחלים וכמובן שבשביל באלור השמיים הם הגבול.

מה דעתכם?
 

kabukim

New member
באלור וביג אי, סיבות שונות

יש כאן כמה שמות שיש להם דמות עם אישיות שיכולה להיות אחלה בזמן החזקת החגורה. פין באלור מאוד כריזמטי אבל מזעזע על המיקרופון. היו לנו כבר אלופים כאלה (בנואה?) וזה הגיוני אם הוא זוכה בחגורה בפיוד שמשתמש ביכולות האתלטיות שלו, כשהוא נלחם מול מישהו בסגנון.
השני שאני מוכן בשמחה לקבל כאלוף עולם זה ביג אי, אבל בתנאי שהוא נשאר חלק מהניו דיי. למשל הם אלופי זוגות והוא מתחיל פיוד במקביל עם האלוף המכהן ומנצח. הוא מתאבק טוב יחסית גם אם לא טכני, כריזמטי מאוד, נהדר על המיקרופון וכשלישייה הם מדהימים, הקהל אוהב (לשנוא) אותם ויש סיכוי לריצה כייפית של אלופים רמאים אך מהנים.

יש לזכור שהמעבר מ-NXT לרוסטר הראשי לא תמיד חלק ומה שעובד בברנד שממצב את עצמו כאלטרנטיבה לא בהכרח ייתפס כאלטרנטיבה ברוסט הראשי. ביג אי היה משעמם בהתחלה עד הפיצוץ של הניו דיי. נוויל ממוצב כאותו היי-פלייר שהוא וזה נראה שלא מלהיב מאוד את הקהל.

אני אצטט משהו שאני חושב שמאוד מתאים למעבר הזה, בהקשר של פרומואים שנותנים לקהל את ההזדמנות להתחבר לדמות. במופע קטן מול 400 איש זה קל. כשמדובר בעשרת אלפים ויותר צריך איכשהו לדבר לכולם יחד ולגעת בכל אחד בנפרד איכשהו.
אמר ברוס דיקנסון הגדול (הזמר של איירון מיידן) שהמטרה שלו, כשהוא שר מול קהל של 30,000 איש, זה למצוא את המעריץ בסוף של הקהל וכאילו להצביע עליו ולהגיד "אתה! אני שר לך! בסוף הערב, אתה אמור להרגיש כאילו הקטנת את המקום כולו לגודלו של אגודל".
 

meidadc

New member
אני חושב שרק קווין אוונס יהיה אלוף עולם מהרשימה הזו

מלבד סת' כמובן.

פין באלור צריך להשתפר מאוד בשביל שתהיה לו נוכחות של אלוף עולם משבוע לשבוע (בלי צבעי הגוף). בטח לא בתקופה של אליפות עולם אחת.
מעלי השוו אותו לבנואה, אבל מאז בנואה באמת שלא היה אלוף עולם בסגנון הזה. ורבאק, עברו כבר יותר מעשר שנים.

סמי זיין הוא סימן שאלה מבחינתי. יש לו פוטנציאל לאליפות עולם - ואפילו פוטנציאל להיות הנמסיס של קווין אוונס אם הWWE ישכילו סוף סוף לבנות שני כוכבים במקביל. לא היתי שם על זה את כל כספי. בעיני הסיכויים שלו נמוכים מחמישים אחוז
 
שום דבר לא מצדיק שום דבר

NXT זאת פלטפורמה אחת וכדי לקבל בה את התואר צריך לענות על קריטריונים מסויימים. הרוסטר הראשי זאת חיה אחרת לגמרי, והתכונות שצריך בשביל להחזיק בתואר הראשי של הארגון שונות לגמרי. המכנה המשותף היחיד הוא שמתאבקים סופר מוצלחים בכל אספקט, כמו סת' רולינס, יכולים להצליח בשני המקרים.
&nbsp
נלך על הרשימה אחד אחד-
ביג אי- לחלוטין לא. צריך לזכור שהוא וסת' החזיקו את התואר כשNXT עוד לא הייתה בטלוויזיה, וזה לחלוטין היה טריטוריית פיתוח. גם אדם רוז החזיק באליפות בFCW. אין לזה שום רלוונטיות. בכל מקרה, אם להתמקד ספציפית בביג אי- הוא אמנם מבדר, אבל אין לו מספיק נוכחות כדי לרוץ כאלוף לבד. בלי הניו דיי הוא היה עמוק באנדרקארד כרגע לדעתי.
&nbsp
בו דאלאס- זה מתסכל, כי מצד אחד אתה יודע כמה הוא מוצלח בתור אלוף היל מעצבן. מצד שני, אני לא רואה אותם לוקחים איתו סיכון כזה כשהוא פשוט לא מצליח להיעשות אובר מעבר להשפלות מזדמנות. האם הוא יכול להיות אלוף מוצלח? לחלוטין. האם הוא יהיה? לחלוטין לא.
&nbsp
נוויל- אנשים שוכחים, אבל נוויל למעשה הוא בין האחראים המרכזיים שהניעו את התהליך של להפוך את NXT מטריטוריית פיתוח עם שעתיים ברשת למה שהיא היום. כהונת האליפות שלו הייתה פנטסטית והייתה רצופה כמות בלתי נגמרת של קרבות מעולים עם קיד, דאלאס, זיין, בריז ואחרים. לצערי, הרוסטר הראשי לוקח מכנה בולט של מתאבק ומעצים אותו עד לכדי כך שאין למתאבק שום רלוונטיות מעבר למאפיין הזה, וזה בדיוק מה שקרה לנוויל. הוא ממלא את משבצת ההיי פלייר, ונסיון העבר מלמד שמעבר להיי ספוטס שימשכו את הקהל אין בפוזיציה הזאת עתיד אמיתי. וזה חבל, כי יש לו כ"כ הרבה להציע בזירה מעבר להיי פליינג.
&nbsp
סמי זיין- שום דבר שמצליח בNXT לא מהווה ערובה להצלחה ברוסטר הראשי (ע"ע אסנשן), אבל אם הקלפים הנכונים יחולקו קשה לי לראות את סמי זיין לא הופך למגה סטאר. יש לו את כל התכונות שעושות כוכב- היכולת לרתום את הקהל, פרומואים שפוגעים בדיוק בנקודה והבנה מעולה של איך העסק עובד. מעבר לזה הוא גם פאקינג מתאבק מעולה. אם ללכת ממש רחוק, אני רואה אותו הופך בסופו של דבר לסופרסטאר הראשי של החברה.
&nbsp
קווין אוונס- זאת כנראה השאלה הכי קלה מכל האופציות. קווין אוונס יהיה, בלי שום צל של ספק, אלוף עולם בעתיד הלא מאוד רחוק. הדברים היחידים שעשויים למנוע את זה זה פציעה או התעקשות שלהם להמשיך עם הפאט שיימינג האידיוטי הזה.
&nbsp
פין באלור- אני אומר את זה מהרגע הראשון- עם כל האהבה שלי לעבודה שלו בזירה, בWWE זה פשוט לא מספיק היום. ברוסטר הראשי אתה חייב שיהיה לך מייק גיים או שיהיה איזשהו גימיק או מנג'ר שיכסה על זה. לברוק לסנר יש את המראה מפלצתי שלו ואת פול היימן. לטייקר יש את הגימיק. לפין באלור יש.. פייס פיינט שלא מונע ממנו לתת פרומואים מביכים לאחר הקרב. הבנאדם סובל מבעיה דומה לזאת של נוויל, וזה ממש לא רק המבטא- הוא מתראיין כאילו מדובר בכתבה לערוץ הקהילתי ולא כאילו הוא דמות גדולה מהחיים. הוא חייב לעבוד על זה אם הוא רוצה לעשות את הצעד האחד קדימה, ואם זה יקרה אין שאלה שהוא יחזיק באליפות אם לשפוט לפי האהבה שהוא כביכול זוכה לה מוינס ואחרים.
 

pufpuf

New member
מה שאתה אומר על באלור

מזכיר לי את מה שאמרו בעבר על דניאל בראין, ובכל זאת הוא מצא דרך לסחוף אחריו את הקהל.
באלור גם יצליח בזה, כי עם כמה שזה מרגיש "ערוץ קהילתי" זה עדיין יותר עדיין מרגיש אותנטי והקהל מתחבר לזה.
 
הקהל בNXT מתחבר לזה

לדעתי זאת לא ערובה לכך שהקהל ברוסטר הראשי יתחבר.
&nbsp
אני לא חושב שדניאלסון זאת השוואה מתאימה בדיוק, כי נסיון העבר הראה שהוא בהחלט מסוגל לבנות דמות מעניינת ומושכת עניין כשהוא מקבל את הבמה- כל תקופת האליפות הסמי-הילית שלו בROH הראתה בדיוק כמה אישיות יש לו. לכן, כשהוא נתן פרומואים חלביים בWWE, זה יותר נראה כאילו זאת הפלטפורמה שהוא מקבל כרגע ושזה לא לגמרי קשור אליו- וגם ראינו את זה בסופו של דבר כשהוא הראה את הצד הבידורי שלו עם קיין.
&nbsp
בבאלור אני צופה כבר כמה שנים טובות, ואע"פ שאשקר אם אומר שראיתי את כל העבודה שלו בניו ג'פאן, רב פרו ושאר המקומות בהם הוא עבד לפני שהגיע לNXT- ראיתי לא מעט ממנו, והאסוסיאציה הראשונה שהייתה לי ממנו תמיד הייתה רודריק סטרונג- מתאבק מעולה בזירה, אבל חסר כל דמות מעבר ל"אני רודריק סטרונג".
&nbsp
עם זאת, דברים משתנים- ממה שהבנתי סטרונג למשל לחלוטין עשה 180 בנושא הזה, ואולי גם באלור יוכל. אם לשפוט לפי הכאן ועכשיו- זה לא יקרה. מקווה שאטעה.
 

pufpuf

New member
אתה מחמיץ איתו בגדול לדעתי

יש לו כריזמה מטורפת. ברגע שהוא על המסך (עם הדמות או בלי הדמות) אי אפשר להוריד ממנו את העיניים, וזה לא משנה אם כישורי המיקרופון שלו הם ג'יפה.
 

shanytopper

New member
כל מה שבאלור צריך זה

מורה לעבודה על המיקרופון שיעבוד איתו צמוד. יש מומחים בדיוק לזה, ואני בטוח שחלקם כבר עובדים ב WWE, אבל אם צריך אפשר גם להביא אחד כזה מבחוץ. אם יבינו שהוא חייב חיזוק בתחום הזה, ויעבדו איתו על זה, הוא בכיף יכול להגיע למצב שבוא הוא במיין איבנט-אפר מידקארד של ראו, על בסיס קבוע
 
למעלה