פנטזי בוקינג - רסלמניה

pufpuf

New member
מיין איבנט על אליפות העולם

מיין איבנט :זיגלר נגד לסנר, אוסטין שופט אורח (אליפות עולם)

זיגלר צריך, מה זה צריך, חייב – לנצח בראמבל. הוא צריך להכנס מספר ממש מוקדם (אולי לא מס' אחד כדי שזה לא יהיה נדוש, אלא מספר 5), לשרוד את כל הראמבל בצורה מרשימה ולזכות בניצחון הירואי.
לסנר מתישהו במהלך הדרך צריך להחזיר את האליפות לעצמו ואת היימן לצידו.
לאורך כל הפיוד היימן צריך לזלזל בזיגלר, לראות בו כיריב שולי. לשמוח עם לסנר על זה שהוא מקבל פיי דיי של רסלמניה בלי להתאמץ בכלל.
זיגלר צריך להפוך את זה לקרב חיו, להדגיש את החשיבות של זה. לעשות ראיונות עומק שיסבירו שכל חיו הוא עבד וחיכה לרגע הזה.
הקרב עצמו צריך להיות מרהיב. מי הרי יכול למכור בצורה יותר נהדרת את המתקפות האכזריות של לסנר מאשר זיגלר? אם זה עבד עם רומן ריינס שנה שעברה, זה יעבוד בקלי קלות עם זיגלר. הקהל יהיה בכף היד שלהם.
אפשר גם להוסיף לכאן את אוסטין כשופט אורח, סתם בשביל אווירת הרסלמניה ובשביל לערב את אוסטין במשהו. זה יתן לקרב תחושה של קרב גדול יותר.
היימן יתערב לאורך הקרב כמה פעמים, בסוף יחטוף סטאנר מאוסטין ויצא מהתמונה.
כמובן שבסוף זיגלר ינצח ויקבל את כל הקונפטי והדמעות ברגע גדול וזכור שיסגור את הרסלמניה הזאת.
 

shanytopper

New member
how about no?

אני אוהב את דולף זיגלר, באמת שכן. הוא אתלט נהדר, הוא סבבה במיקרופון, הכל טוב ויפה, אבל... לא.
&nbsp
דולף זיגלר הוא אפר מיד-קארד. הוא לא מתאים בשום צורה ודרך למיין איבנט של רסלמניה. בטח שלא בשביל להיות זה שמביס את הביסט, הלקוח של פול היימן, ברוק. לסנר.
&nbsp
לא בלי קודם שהדמות שלו תעבור התפתחות רצינית מאד, בכל מקרה.
&nbsp
אם כבר, אני רוצה לראות כאן את הביסט אינקרנייט, הלקוח של פול היימן, ברוק. לסנר. נלחם נגד אל טוריטו.
&nbsp
מה?
אל תסתכלו עלי ככה!
זה חיה נגד חיה, זה הגיוני לגמרי!
(במוח של וינס מקמהון, בכל אופן)
&nbsp
אבל ברצינות? המיין איבנט צריך להיות סת' רולינס נגד טריפל אייץ'. אין לזה בזה שום ספק. אבל גם סת' רולינס נגד ברוק לסנר זו אפשרות סבבה לגמרי מבחינתי.
 

pufpuf

New member
וזהו

זה הקארד שלי.
אני חושב שהצלחתי להשתמש בהרבה שמות גדולים לטובת המתאבקים הנוכחיים בצורה מעניינת ומקורית. אני הייתי מאד שמח לראות רסלמניה כזאת יוצאת לפועל.
&nbsp
מקווה שנהניתם, חג שמח!
 
כמה בעיות שיש לי עם הקארד הזה

למרות ששארלוט-נטליה החזיק בתואר 'קרב הנשים הכי מוצלח שראיתי בWWE' עד סשה-בקי (שלאחר מכן הוחלף בסשה-ביילי), אני ממש לא בעד לשחזר את זה ברסלמניה ולתקוע את שתיהן במשבצת של גימיק (כי כשהקרובים שלהן מעורבים, הפוקוס עובר אוטומטית אליהם).
&nbsp
הייתי מעדיף לעומת זאת לראות את שארלוט מגנה על התואר נגד סשה, שתהיה לה חתיכת לגיטימציה לתואר אחרי יום רביעי הקרוב (בהנחה שזה אכן יהיה הMOTY שזה מסתמן להיות)- שארלוט יכולה לצבור נצחונות על דיוות שונות ובין לבין גם לתת קרב מוצלח עם פייג' ובקי, והקהל יהיה צמא לקרב הזה. אפשר לעשות את רסלמניה בתור מפגש שלישי ואחרון אחרי שניים בראמבל ופאסטליין, כששתיהן מחליפות נצחונות (אבל התואר לא יעבור ידיים בעקבות הפיניש הלא נקי שיכול להיות וואטאבר)- ובגלל שזאת רסלמניה של "חייבים לזרוק את כל השמות הגדולים שלנו כדי למלא את האצטדיון ב100,000 איש"- שים את פלייר בפינה של שארלוט ואת סנופ דוג בפינה של סשה.
&nbsp
אני לא מצליח לראות איחוד של השילד קורה בצורה כ"כ טבעית כמו שאתה מתאר. הרצון להשיג צדק בWWE עומד בניגוד לשיתוף פעולה עם סת' רולינס, הבחור שסולד אאוט ובגד בהם ובעצם מנע מהם להשיג את ה'צדק' הזה מלכתחילה... איחוד של השילד יכול לעבוד רק בהיל טרן של ריינס ואמברוז.
&nbsp
מעבר לזה, אתעלם רגע מהעובדה שהמחשבה על זיגלר במיין אבנט + זוכה בראמבל מזעזעת אותי- שאר הקארד דווקא לא רע בכלל. הקרב של סינה ואוונס כאילו כותב את עצמו כבר, אבל החשש הגדול שלי הוא שסינה יצא אובר ממנו ואז זה יהיה לגמרי חסר טעם.
 

oronm316

New member
נשמע טוב

בטח יותר טוב ממה שיהיה. עם כמה שאני לא מת על קרבות נשים, הקטע של אנדרטייקר ופייג נשמע נדיר. גם אורטון נשמע מבדר ברמות
&nbsp
נ.ב. סוף סוף גילינו מי זה היוזר הסודי של וינס בפורום... שני טופר!
או שהיא סתם לא אוהבת אותך
 

shanytopper

New member
....

1- אני זכר, פעם אחרונה שבדקתי.
2- אני לא וינס, ולמעשה אני די שונא את רוב מה שוינס עושה היום.
3- אין לי שום בעיה עם שלומי. למעשה, אני אפילו די מחבב אותו. אמנם אנחנו אוהבים דברים שונים למדי, ואני חושב שהפנטסי בוקינג שלו הפעם גרוע, אבל זה לא אומר שום דבר עליו כאדם. גם הוא לא אהב את הפנטסי בוקינג שכתבתי לסת' רולינס לפני כמה שבועות. כל אחד והטעם שלו.
 
יותר מוצלח ממה שיהיה, כנראה

אחלה קארד.
יש כמה דברים הזויים, אבל בגדול הרוב הגיוני
 
למעלה