פנטזי בוקינג - רסלמניה

pufpuf

New member
פנטזי בוקינג - רסלמניה

אז לפני כמה שבועות התחלתי להשתעשע ברעיון של לעשות בוקינג לרסלמניה הקרובה, וכל פעם הוספתי קרבות/הורדתי קרבות עד שהגעתי לקארד מלא שאני מאד שלם איתו וחשבתי שיהיה נחמד לשתף.

המטרות שלי:
- קארד עם קרבות גדולים ולא שגרתיים שיתאימו לאווירת רסלמניה
- להמשיך לתת יחס ראוי למחלקת הנשים באופן מלא ולא רק לקרב ייצוגי אחד.
- להשתמש בשמות הגדולים והמוכרים, בכל זאת אין ברירה, זאת רסלמניה, אבל להשתמש בהם לטובת הצעירים והפנים הנוכחיות של החבר'ה. לשלב בינהם לדור החדש אבל בצורה כזאת שתועיל לדור החדש ולא על חשבונם.
- קארד ריאלי (ברור שהוא לא ריאלי מבחינת וינס מקמהן, אבל משהו שאם יסתכלו עליו לא יחשבו שהוא יותר מדי מופרך, כלומר לא יהיה כאן קרב האל אין א סאל איירון מן בין דניאל בראין לדין אמברוז ולא תהיה כאן הקפצה בקארד של מתאבק שהוא מיד קארדר למיין איבנט.
- להשתדל להשתמש במתאבקים, גם אם באופן אישי אני לא אוהב אותם אם המעמד שלהם בקארד מצדיק את זה. כלומר, אני לא אוהב את אורטון, אבל הוא יהיה בקארד, והאתגר שלי הוא למצוא לו משהו שאני כן אוהב ואתעניין בו. ובכל זאת הרשיתי לעצמי לשלוח כל מיני קיינים ומארק הנרים לבאטל רואיל ולא לתת להם קרב משמעותי בקארד. אני חושב שזה עדיין בגדר הריאלי.

בכל אופן, תהנו! (או שלא)
 

pufpuf

New member
קרב פתיחה

רנדי אורטון נגד טיילר בריז

טיילר בריז בעיני כבר זמן רב מוכן לרוסטר הראשי, יותר מרוב האנשים של NXT שעקפו אותו בדרך. יש לו דמות מצויינת עם גימיק שיעבוד גם בליגה של הגדולים, והוא מתאבק פשוט מצויין שכמעט בכל קרב מצליח להוציא את המקסימום מהיריב.
אז טיילר בריז צריך להתחיל להופיע ברו ולנצח קרבות.

בינתיים, רנדי אורטון הפך למם באינטרנט של ה RKO OUT OF NOWHERE וזה פשוט מטריף שה WWE לא מנצלים את זה.
אז הגימיק החדש של רנדי אורטון צריך לעשות שהוא פשוט עושה לאנשים אר קיי או אאוט אוף נו וור, והוא שם לעצמו משימה לעבור על כל הרוסטר ושכל אחד יחטוף ממנו אר קיי או.

כל שבוע מישהו אחר. לפעמים הוא יתערב בקרבות לא קשורים, לפעמים בסגמנטים מאחורי הקלעים...זה פשוט גימיק כיפי שאין לי ספק שתוך שבועיים יהפוך להיות הגימיק הכי אובר בחברה.
בכל מקרה, אורטון רץ כמה שבועות עם הגימיק הזה בהצלחה, והפעם הראשונה שהוא מנסה לעשות אר קיי או אאוט אוף נו וור ונכשל- זה כשהוא מנסה לעשות לטיילר בריז, כי בריז קולט אותו מתגנב מאחוריו במצלמת הסלפי שלו ובורח!
ומכאן מתחילה לנו עלילה של מרדף של כמה שבועות שאורטון רודף אחרי בריז, אבל בריז תמיד מצליח לברוח.

ברסלמניה יש בניהם קרב, והחלק החשוב מבחינתי – בריז מנצח נקי!
אחרי הקרב, כשבריז חוגג את הניצחון, הוא חוטף מאורטון אר קיי או. ככה גם בריז ניצח, גם אורטון עשה את האר קיי או שלו, כולם יוצאים מרוצים.
 

shanytopper

New member
אבל, אבל, אבל...

אני דווקא רוצה לראות קרב של טיילור בריז, ואני רגיל לדלג על רנדי אורטון, אתה מנסה לעשות לי בלגאן?
 

pufpuf

New member
קרב שני: WOOOOOOOOOOOOO

נטליה וברט הארט נגד פלייר ושארלוט

הנה דרך כל כך פשוטה אבל אפקטיבית להכניס כוכבים לקארד בצורה מעניינת וקלה.
זה פשוט כותב את עצמו. למעשה, הם כבר עשו את זה ב NXT, ואין שום סיבה לא לשחזר את ברסלמניה וטיפה להעלות את זה דרגה.

אפשר להתחיל את זה פשוט מקרב רו בין נטליה ושארלוט, בראיון לפני הקרב נטליה תגיד לשארלוט שהיא תנצח אותה כמו שאבא שלה ניצח את ריק פלייר כדי לזכות באליפות...
מכאן זה כבר באמת בוקינג אוטומטי.
כמובן כמובן כמובן, שהקרב עצמו הוא 95 אחוז קרב נשים בלבד, בסוף לחצי דקה פלייר יכנס ויעשה את הספוטים שלו, ברט הארט יעשה ספוט של שארפשוטר, והם יחזירו את הספוטלייט לבנות שהוכיחו שהן עובדות טוב אחת עם השנייה ויסיימו את הקרב.
 

shanytopper

New member
wat?

ריק פלייר פרש, וסנילי לגמרי (רואים את זה בכל פעם שהוא מדבר)
ברט הארט לא מסוגל לזוז, ומשותק בחצי גוף.
&nbsp
אסור להם להכנס לזירה, אפילו לא לסתם חצי דקה, שישאר בצד ויעודדו כמו שהם עשו ב NXT. בחיאת.
 

pufpuf

New member
באטל רואיל לזכר אנדרה הענק

באטל רואיל לזכר אנדרה הענק
זאת כמובן ההזדמנות לדחוף לקארד את כל המתאבקים שלא היה להם מקום. בין אם זה כל מיני פאנדנגואים ורוסובים וקיינים או גם מתאבקים מוכשרים שלצערי אין לי מקום בשבילם כמו וקודי רודס.

השניים האחרונים יהיו סזארו וביג שואו, שני זוכי העבר היחידים של הבאטל רואיל.
סזארו ידיח את ביג שואו בצורה מרשימה שתפגין את הכוח העצום שלו, ונחזור לנקודת ההתחלה החמה שהוא היה בה לפני שנתיים, רק שהפעם בפנטזי רסלינג שלי – לא הורסים אותה. מכאן מבחינתי אפשר סוף סוף לתת גז על הפוש שלו ולבנות אותו כאלוף עולם פוטנציאלי עד הרסלמניה הבא.
 

shanytopper

New member
למי אכפת?

בטאל רויאל מפגר. כבר שנתיים שאני פשוט מעביר אותו.
 

pufpuf

New member
TLC על אליפות הזוגות

TLC על אליפות הזוגות – הדאדליז נגד האוסוס נגד ניו דיי
אם יש לנו כבר את הדאדליז בקארד, זה פשוט מתבקש. הרי למה באמת הדאדליז טובים אם לא לקרבות כאלה?
והנה, הכנסנו עוד סגנון וסוג של קרב אחר לקארד, מה שחסר כל כך ברסלמניות האחרונות- הגיוון.
גם כאן, לא צריך להתאמץ יותר מדי בסיפור מיוחד בשביל לעשות פיוד. הסיפור שמניע את הפיוד הוא שולי לקרב עצמו.
 

shanytopper

New member
מאוס

עוד פעם הדאדליז נגד הניו דיי? עוד פעם האוסוז? די.
הייתי שם את הדאדליז (עם ספייק) נגד הוואייט פאמילי, קרב 3 על 3. (עם אריק רואן. בריי רק יושב בצד ומעודד, ואולי מתערב באיזה קטע)
 

pufpuf

New member
אליפות הנשים

אליפות הנשים - בקי לינץ' נגד סשה בנקס
אחת מהן צריכה להיות אלופת הנשים, השנייה הטוענת לכתר, ופשוט לתת להן לעשות את מה שהן יודעות ומה שעבד כל כך טוב ובקלות ב NXT. זה לא מדע טילים.
 

pufpuf

New member
טקס ההול אוף פיים

או קיי, אז לסנר יכסח לטייקר את הצורה שוב וינצח אותו נקי, וטייקר יופיע ברו ויעשה נאום מרגש על כך שזמנו של הדד מן עבר והוא מסיים את דרכו בזירה כמתאבק פעיל. באותו סגמנט גם יוכרז מראש שאנדרטייקר הוא ההאדליינר של ההול אוף פיים של רסלמניה.
אחרי שזה יוכרז, טייקר יוסיף שהוא לא מתכוון לעזוב את ה WWE ולהשאיר אותם ללא תחליף ראוי, ולכן עד רסלמניה הוא ימצא את "האנדרטייקר החדש" שהוא יקח תחת חסותו. את הזהות שלו הוא יחשוף ברסלמניה.

וככה כל שבועיים-שלושה נראה בקרבות רדנומליים בקארד את "מבחן טייקר". יהיה גונג, יהיה חושך וכל פעם יקרו דברים אחרים שיראו כאילו טייקר "בוחן" את המתאבקים. פעם אחת יהיה חושך וכל היריבים שיהיו בזירה יהיו מעולפים. פעם אחת יהיה חושך וכשיחזור האור נראה את אחד המתאבקים מוכן לביצוע טומבסטון על מתאבק אחר. החושך גם יכול להפריע בכל מיני קרבות אחרים לא קשורים סתם כאמצעי הסחה כשהם יצטרכו להשתמש בו. לא חייבים להסביר כלום לגבי מה קורה שם או למה, זה כלי נהדר לכותבים להשתמש בו כל פעם שהם תקועים עם הבוקינג.

בינתיים, במשך כל הזמן הזה, ברי וויאט יטען בכל מיני נאומים מוזרים שהוא לא זר לצד האפל, ושאנדרטייקר בחר בו להיות האנדרטייקר החדש. הוא יתחיל לשלב תרגילים של טייקר בארסנל שלו וכו'...

ברסלמניה, יתקיים טקס ההול אוף פיים שבו טייקר יהיה המוכרז המרכזי. כולם יצפו שהוא יכריז שם על האנדרטייקר החדש. אבל טייקר לא יגיד כלום.
ואז, תשמע המוסיקה של ברי וויאט, הוא יצא החוצה, וירכון לעבר טייקר כמו שטייקר היה רוכן לעבר פול ברר.
בהתחלה זה יראה כאילו טייקר משתף פעולה, אבל אז טייקר יתפוס אותו בגרון ויעשה לו צ'וק סלאם לגיהנום דרך התאפורה.
והנה, ככה עשינו אחלה סטורליין לברי וואייט לקראת רסלמניה מבלי לערב אותו בקרב, כי קרבות זה מה שדופק את הדמות של ברי וויאט.

אבל הסיפור שלנו לא נגמר. אנחנו עדיין לא יודעים, מי האנדרטייקר החדש? התשובה, בסגמנט הבא.
 

shanytopper

New member
לא

בריי ואייט הוא לא "האנדרטייקר החדש". זה שעשו את הפיוד בינהם היה מטומטם וכתיבה של רגע. בריי ואייט הוא מנהיג כת. הוא מנג'ר. הוא צריך שהסטייבל שלו ילחם נגד סטייבל אחר.
 

pufpuf

New member
האחיות בלה נגד ???

אחרי ההול אוף פיים יש קרב זוגות של הבלות נגד יריבות מסתוריות. ה WWE צריכים להדליף בתקופה הזאת על כל מיני סלבס ושרלילות שיהיו היריבות המסתוריות, סתם בשביל הכיף ובשביל לעורר עניין.

אז הבלות נמצאות בזירה- ופתאום גונג! המוסיקה של אנדרטייקר נשמעת, טייקר יוצא, ומזמין אחריו את פייג'! פייג' יוצאת בלבוש גותי חדש ומרשים ובלוק אנדרטייקרי. היא מכסחת את 2 הבלות בלי בעיה בקרב 2 על אחת ומנצחת עם הטומבסטון. פייג' היא הטייקרית החדשה.

והנה ככה קיבלנו דמות חדשה לגמרי שמעולם לא נוסתה במחלקת הנשים עם מתאבקת שבאתמ מתאימה ויכולה לגרום לזה לעבוד וגם לספק קרבות טובים תוך כדי, קיבלנו פרישה יפה ומכובדת לאנדרטייקר, קיבלנו הפתעה גדולה והרבה מומנטום שאפשר להמשיך איתו הלאה.
 

shanytopper

New member
דווקא לא רע

אני בכלל בעד שפייג' תתחיל לאמץ יותר לוק גותי, ויתחילו להגיד שיש לה כוחות כאלו או אחרים. אני חושב שיש לה פוטנציאל מעולה בתחום.
 

pufpuf

New member
אלוף נגד אלוף

סינה נגד אוונס, אליפות ארה"ב והביניבשתית על הכף
סינה ימשיך עם הגימיק שלו של האלוף הלוחם.
אוונס יגיד שכל מה שסינה יכול לעשות הוא יכול לעשות טוב יותר עם האליפות הביניבשתית וגם יהיה אלוף מגן.
אפשר שסינה יעשה את ההגנות שלו ברו ואוואנס יעשה את ההגנות שלו בסמאקדאון (או להחליף מהם כל שבוע כדי לא ליצור יותר מדי עומס על אותה תוכנית).
ובסוף יקבע קרב של תואר נגד תואר ברסלמניה. רקע והיסטוריה לפיוד הזה כבר קיימת, הוכחות שהשניים יודעים לספק את הסחורה בזירה זה מול זה כבר יש, מה צריך יותר מזה?
מבחינתי גם שהקרב הזה יהיה על איחוד תארים, אני לא חושב שיש הצדקה לקיום גם של אליפות ארה"ב וגם של אליפות ביניבשתית.
 

shanytopper

New member
*עוד* קרב בין שניהם?

קווין אוונס מתאבק נהדר, די לבזבז אותו על פח אשפה כמו סינה. עדיף לתת לו אויבים מעניינים.
 

kendog keds

New member
זה כמעט בדיוק מה שהצעתי לגבי סינה ובראיין אחרי מניה שעברה

 

pufpuf

New member
3 נגד 3

דה רוק, פולי וטריפל נגד השילד – קרב ללא פסילה
אז שבוע אחד טריפל אייץ' יבוא ויודיע ששבוע הבא הוא יזמין את גדולי המתאבקים בהיסטוריה של ה שwwe לקחת חלק משמעותי ברסלמניה, כי זאת לא תהיה רסלמניה אמיתית בלעדיהם. בשבוע הבא יהיו פה הרוק אנד סוק....

שבוע אחרי, הרוק אנד סוק מגיעים, עושים איזה סגמנט מבדר עם טריפל אייץ' . טריפל יתחיל לדבר על זה שרסלמניה זה האירוע הכי חשוב של השנה לכן מבחינה עסקית מה שטוב לעסק זה שהם שלושתם יתחרו ברסלמניה, והם יתחילו לחשוב על יריבים ראויים ויקשקשו להם, אבל בצורה מזלזלת בכל הרוסטר, כשלפתע יצאו השילד נגדם. כל השלושה, ביחד מאוחדים. מגיעים מהקהל כמו בזמנים הטובים.
הם יגידו שנכון, היו בינהם חילוקי דעות בזמן האחרון, אבל בשורה התחתונה מה שמשותף לשלושתם, מה שאיחד אותם במקור, זה הרצון להביא לצדק ל WWE, ובזה שרוק, פולי וטריפל אייץ' יגנבו את הספוטלייט בעוד רסלמניה מאלו שבאמת מגיע להם- זה חוסר צדק.

ומכאן אנחנו יוצאים לדרך של פיוד בין השילד לרוק, פול וטריפל אייץ' שתוביל לקרב 3 על 3 ללא פסילות ברסלמניה. זה יהיה קרב בלאגן כיפי כזה, בדיוק באותו סגנון שהיה אבולשן נגד רוק אנד סוק ברסלמניה 20, רק שהפעם רוק אנד סוק הם בתפקיד של אבולשן.
כמובן כמובן כמובן, שהשילד צריכים לנצח בקרב הזה.
אחרי זה אפשר להחליט אם להמשיך איתם הלאה כיחידה, או שוב לתת לכל אחד לחזור לדרכו, אבל בשביל רסלמניה זה קרב ענקי שיעזור לשלושתם.
 

shanytopper

New member
כל כך, כל כך, לא

"חילוקי דעות בזמן האחרון"? סת' רולינס הוא הילד המפונק של טריפל אייץ', וכל התפתחות הדמות שלו היא סביב זה. קח לו את זה, ובעצם הרסת את כל הדמות שלו. בטח אם זה בצורה כל כך מטומטמת
 
למעלה