NXT 23.09

Turkisher

New member
NXT 23.09

התוכנית נפתחת עם אווה מארי נגד כרמלה. לא ברור לי למה בחרו להראות שוב את הבוטץ' המביך של אווה מארי ששכחה לצאת מספירה והשופט הציל אותה ולטעון שמדובר בארוע שנוי במחלוקת. המחלוקת היחידה היא למה היא בכלל בענף הזה... עכשיו מנסים להפוך את זה לאנגל. נו שוין... לפחות הכותבים של NXT הרבה יותר יצירתיים מאלה של RAW. הקהל לא ממש התלהב מפרץ היצירתיות הזה. אווה מארי מנצחת לקולות בוז צורמים של הקהל.

טיילר בריז נגד בול דמפסי - בריז מנצח באופן לא נקי בקרב בינוני.
טקס חתימה רשמי בזירה של KANA או בשמה החדש Asuka. נראית ונשמעת כמו Kenta הידאו איטמי. לא נראית מרשימה במבט ראשון. דנה ברוק ואמה מתפרצות , אף אחת מהשלושה אגב, לא לבושות לקרב אלא ליציאה למסיבה.
הדבר היחיד שמקורי אצל אמה הוא צבע השיער שלה...
דנה הרבה יותר מרשימה כדמות הילית.
הן מגרשות את אסקה מהזירה בעזרת העלבות. לא ממש ברור כל הסגמנט הזה.

אפולו קרוז נגד טיילר בריז נקבע לטייקאובר.
יותר מחצי תוכנית עברה ואף מילה על .... הטורניר לזכר דאסטי. קצת מפגר שבאמצע שכחו ממנו והמשיכו הלאה. רק עכשיו מכריזים ששבוע הבא יהיה המשך והגמר יתקיים בטייקאובר.

קרב חוזר על אליפות הזוגות בין המלכה אלכסה ושני העבדים שלה נגד הוודווילנס. בקהל מחפשים את בלו פאנטס... ופתאום היא יוצאת באמצע הקרב ומגרשת את אלכסה , פתאום הקרב הרבה יותר משעמם.
האלופים מנצחים ושומרים על החגורה.

מילה לגבי השדרים - לא ברור לי למה מתעקשים לדחוף את ביירון סקסטון לכל פינה בעיקר כשקורי גרייבס עושה עבודה מעולה והרבה יותר צבעונית. גרייבס וריץ' מעולים ביחד ולדעתי לא פחות טובים מקול ו-JBL. טוב שגם בזה יש עתודה ראויה.

לסיכום - תוכנית פושרת מאד.
 

shanytopper

New member
דעה מקריאה


אויש, נשמע נוראי. מה עובר על טריפס? יותר מדי עסוק בשביל להשקיע כמו קודם? חבל
 

tal19hit

New member
דעות אחרי צפייה

כמה נקודות שעלו לי אחרי הצפייה:
* את אווה מארי מול כרמלה היה אפשר לשים כמו שהוא בתור אחד מסרטוניי הבוטצ'ים שיש ביו טיוב..
*אווה פשוט לא משתפרת בזירה.... היא הייתה צריכה להיות סוג של איי קנדי על היד של מישהו מההתחלה
* בריז ודמפסי היה בדיוק כמו שחשבתי שיהיה אבל לא הבנתי למה בריז פוגש את קרוז בטייקאובר במקום לסיים את הפיוד שלו עם דמפי שם
* ההצגה של אסוקה נעשתה בצורה נוראית.. אבל דיינה ברוק ממשיכה להיות לא רעה על המיק (הכל יחסי) ובכלל לא הבנתי למה אסוקה לא פשוט בעטה להם בראש בסגנון ההצגה של הידאו איטאמי כי היא ידועה בבעיטות שלה (ובהכנעות)
* קרב הזוגות היה כמו שחשבתי שהוא יהיה וזה סביר לדעתי לוודווילנס חסר משהו וזה לא קשור ליכולת הזירה שלהם
* הסיום עם הפרומו של אנזו וקאס וכמובן של ג'ו ובאלור היה נחמד בזה שזה הציג לנו את מה שיהיה בשבוע הבא
&nbsp
כמה דברים לגבי צוות השידור:
* אולי זה בגלל שאני שומע ורואה אותו במשך שלוש שעות כל שבוע בRAW אבל ביירון סקסטון מתחיל להימאס עליי
* למרות הנקודה הקודמת אני עדיין מעדיף את צוות השידור של NXT בעיקר כי אני לא שומע את קול וJBL או את לולר
* אישית יהיה הרבה יותר טוב אם הם או יוציאו את סקסטון לגמרי מצוות השידור או שהם יחליפו אותו במישהוא אחר אישית אני זוכר שרנה יאנג הייתה נהדרת בכמה פעמים שהיא הייתה שם.
&nbsp
לסיכום: למרות תוכנית פושרת זה היה עדיין הרבה יותר טוב מRAW
 
דעות


איווה מארי קיבלה את הצ'אנס והיא פשוט לא מספקת את הסחורה. לא אכפת לי מה פולי רשם, הניסוי הזה נמאס והוא לוקח זמן מסך מנשים אחרות שזכאות לאותה הזדמנות בדיוק כמוה. אם הם כ"כ רוצים לתת לה טלוויזיה בגלל טוטאל דיווס שיעשו את זה ברו, סמאקדאון, סופרסטארס או וואטאבר- חלאס להרוס לכולנו את NXT.
&nbsp
קרב בינוני של דמפסי ובריז. בול צריך להתחיל למנף את האובריות שלו לשלב הבא.
&nbsp
האנגל הזה עם אסוקה היה awkward בקטע מטורף. מה לעזאזל עבר על מי שכתב את הקטע הזה? אתם מציגים פייסית חדשה שמגיעה עם באזז ענק, ואז אומרים לה פשוט להקשיב להיליות וללכת מהזירה בקטע הכי ג'וברי שיש? איך זה אמור לגרום לנו להתעניין בה? כשקנטה הגיע ואותגר ע"י האסנשן (שאשכרה היו מאיימים בניגוד לדיינה ברוק ואמה) הוא לא הסכים להכנע וקיבל את הביטדאון, וזה רק עשה אותו אובר. לא יודע למה לא עשו אותו דבר פה.
&nbsp
קרב הזוגות היה סביר, לא התעלה לגבהים מיוחדים- בדיוק כמו הקרב שלהם בטייקאובר. שמח ששני הזוגות האלה עפו מהטורניר.
&nbsp
הקטע של אפולו קרוז עם טיילר בריז מאחורי הקלעים דווקא היה מוצלח- יש לבחור הזה איכויות של כוכב ואני בטוח שימיו בNXT ספורים.
&nbsp
אם כבר עלה הנושא של השדרנים, חייבים לחתוך כבר את סקסטון. אני חושב שיש קונצנזוס מוחלט לגבי זה שאף אחד לא סובל אותו. הפינג פונג עם גרייבס נהיה מעיק ומסיח את תשומת הלב, והוא פשוט נוראי בלשים מתאבקים אובר כשהוא מנסה. להיפטר ממנו ולהסב את רנה יאנג לקולור קומנטייטור. אם היא עשתה עבודה כ"כ טובה כשדרנית היא תצליח גם בזה.
 

yanivoss

New member
דעתי על הקטע עם אסוקה

אולי לא קראתי את הסיטואציה נכון, אבל נראה לי שהיא עזבה את הזירה כי היא כביכול מכבדת את המתאבקות הוותיקות יותר, אבל כשהיא עלתה ברמפה היא הסתכלה אחורה וחייכה מבט שאומר "אל תדאגו ביצ'ס, הנקמה תגיע".
&nbsp

 
כן, זה די ברור שזאת הייתה הכוונה

אבל אנחנו לא ב2005 יותר ומתאבק שעושה דייביו לא צריך להיראות כמו האפס הכי גדול בהיסטוריה. כולם יודעים מי היא, כולם יודעים שההחתמה שלה זה קטע גדול ומילא היו מביאים את סשה או משהו- זה כולה דיינה ברוק שמתאבקת פחות זמן ממנה ואמה שהיא רלוונטית בערך כמו מלפפון.
&nbsp
זה שהיא הסתובבה וחייכה בסוף בלי להוסיף שום דבר רק חתם את הטייטל שלה בתור הביץ' שלהן. הילים יכולים ללכת כדי למנוע את הסיפוק מהקהל (כמו שאוונס עושה בצורה מושלמת), אבל כשפייסים עושים את זה זה פשוט לא עובד בעיניי.
 
למעלה