והיריב של אנדרטייקר לרסלמניה 32 הוא.....

והיריב של אנדרטייקר לרסלמניה 32 הוא.....

לפי הרסלינג אובסרבר, יש דיבורים כרגע על 3 יריבים לטייקר ברסלמניה 32.
האופציות הם:
סת רולינס!
ג'ון סינה!
בראון סטראומן!

רגע, מה?
כן, קראתם נכון.
יש סיכוי שנראה את טייקר נגד בראון סטראומן ברסלמניה 32.
שני הראשונים עוד הגיוני וסביר. סת הוא הוורקר הכי טוב היום. אם יישאר אלוף עד אז, אולי זה יהיה קרב פרידה אחרון מטייקר על התואר. אם לא יהיה אלוף, אפשר לחזור לימי השילד שהם תקפו את טייקר או לעשות סיפור מזה שטייקר הפריע לסת בקרב מול לסנר.
סינה נגד טייקר לא היה כבר מלא זמן. זה יכול להיות קרב בין ענקים וקרב של העברת הלפיד לסינה. נכון, יש כאלה שאומרים שזה קרב שהיה צריך להיות כשהסטריק עוד היה קיים, אבל זה יכול להיות אחלה פיוד של פייס נגד פייס. לפחות פייסים על הנייר, לא לפי הקהל.

אבל בראון סטראומן?
כן, זה גם הגיוני קצת. ווייאט ניסה לחסל את טייקר ולא הצליח, אז הוא מביא את המפלצת שלו שנה אחרי כדי לכבוש את טייקר.
אם טייקר יפסיד, זה פשוט יקפיץ לשחקים את המניות של סטראומן, שהוא איש חזק בצורה לגיטימית וסוג של יורש של מארק הנרי. אם טייקר ינצח, אז הוא יהיה זה שעצר את המפלצת של משפחת ווייאט (בהנחה שהוא יישאר בלתי מנוצח עד אז). אבל קרב ביניהם לא מרגש אותי.

אני בכלל בעד פין באלור. הכניסות שלהם ייקחו חצי שעה והקרב 5 דקות. טייקר יפסיד ויעביר את "הכוחות" שלו לדימון פין, שיוכל להשתמש בניצחון על טייקר כחתיכת מקפצה לעתיד.

דעתכם?
 
כל האופציות גרועות

רולינס זאת האופציה הכי מזעזעת בתרחיש שאתה מתאר- אם הוא נשאר עם החגורה והולך לקרב אליפות ברסלמניה, זה מן הסתם המיין אבנט וזה אומר שטייקר צריך לזכות בראמבל ובכך לקחת ספוטלייט מרכזי ב2 האירועים המשמעותיים של החברה. מעבר לזה, אם רולינס ישמור על התואר עד אז הכהונה הארוכה שלו תוסיף משמעות ויוקרה עוד יותר לקרב הזה- ופשוט לא הגיוני לשים במשבצת שמולו את טייקר שלא סוחב.
&nbsp
גם בלי התואר לשים את רולינס מול טייקר זה בזבוז נוראי- גם טייקר וגם החברה יודעים טוב מאוד שהוא לא יכול לסחוב קרב רציני, וכשהם הולכים על שבירת שיאים הרבה יותר הגיוני פשוט לשים שם גדול מול טייקר בקרב שואוקייס ואת רולינס לשמור למשהו רלוונטי יותר.
&nbsp
סינה זאת אופציה פחות רעה- זה קרב שימשוך הרבה מאוד קהל, זה משאיר את סינה מחוץ לספוטלייט המרכזי וגם ככה אף אחד לא יצפה לקרב איכותי כשסינה מעורב. מצד שני, זה אומר שנצטרך לראות את טייקר-סינה ברסלמניה...
&nbsp
סטרומן זאת אופציה הגיונית בכל רסלמניה אחרת שבה לא מנסים למשוך מעל 100,000 איש- זה גם פולואפ לא רע לבריי וואייט. מה שכן, אין צ'אנס בגיהנום שטייקר יעשה את הג'וב פה ואני גם משוכנע שסטרומן יאבד את כל הבאזז שיש מסביבו כרגע עד רסלמניה ויהפוך ל'עוד ביגמן'. אבל כאמור, בכל מקרה הקרב הזה לא יקרה כשצריך למלא את הקארד בשמות גדולים.
&nbsp
הרבה יותר סביר לדעתי שבסופו של דבר טייקר יקבל קרב מול שם גדול כלשהו שכבר לא פעיל רק לצורך הdraw.
 

METAL15

New member
חושב ש..

סינה - טייקר יכול להיות קרב מצוין בניגוד למה שכתבת. גם טייקר ורולינס יכול להיות קרב מעולה אבל נראה לי פוינטלס בשלב הזה בקריירות של שניהם. סינה זה השם הגדול היחיד שנשאר לטייקר לפני פרישה.
 

Aberforth

New member
לפני כן, יש בעיה אחרת.

הוטרנים: טייקר, טריפל אייץ', לסנר, הרוק, סטינג, גם סינה נכנס לרשימה הזו, אולי גם אורטון, אולי גם באטיסטה. כל אחד מהם דורש קרב משלו. הם לא ישתתפו בקרב מרובה משתתפים והארגון לא יטחן קרב שהם עשו כבר 30 פעם בעבר.
&nbsp
ובהנחה שיש 7-9 קרבות בכל האירוע, זה משאיר 3-6 קרבות לשאר הרוסטר.
&nbsp
&nbsp
 

dannygoosh

New member
שנים אני אומר

טייקר-סינה בקרב i quit.
לא צריך אף קרב אחר חוץ מזה.
&nbsp
טייקר-רולינס יהיה סתם שחזור של טייקר-פאנק: יהיה קרב טוב, אבל טייקר ינצח ואף אחד מהצדדים לא ירוויח מזה כלום.
&nbsp
טייקר-סטרומן יהיה סתם שחזור של טייקר נגד כל ביגמן במהלך ההיסטוריה. טייקר לא צריך יותר קרבות כאלה, אף אחד לא צריך יותר קרבות כאלה. מספיק.
 
למעלה