דיון: אלופי הNXT הנוכחיים
מטייקאובר

דיון: אלופי הNXT הנוכחיים
מטייקאובר

להלן מצב האלופים של NXT, לאחר טייקאובר (ואחלה תמונה למטה)
אלוף NXT: פין באלור (מחזיק בתואר מה4.7, ניצח את קווין אוונס בטוקיו)
אלופת הנשים: ביילי (מחזיקה בתואר מה22.8, ניצחה את סשה באנקס בטייקאובר ברוקלין)
אלופי הזוגות: הוודווילנס (מחזיקים בתואר מה22.8, ניצחו את בלייק ומארפי בטייקאובר ברוקלין)

לשאלות הדיון:
  1. האם אתם מרוצים מהאלופים הנוכחיים?
  2. מי אתם חושבים שיהיו האלופים הבאים בכל אליפות?


 

meny24

New member
תגובה

פין באלור הוא ללא ספק אובר,והוא גם מוכר הרבה.
אני מניח שהוא יהיה אלוף עוד חודשיים,עוד 2 PPV ואז הוא יפסיד את התואר ויילך לWWE.

ביילי הכי טובה ברוסטר לדעתי, אחרי העזיבה של כל שאר הדיוות, היא לא כ"כ מתאימה לאליפות ולדעתי מתאימה יותר לWWE, אבל אין היום מתאבקות טובות (יש הרבה חדשות,אבל ייקח זמן עד שהם יתגבשו).
להערכתי היא תהיה אלופה עוד PPV אחד ואח"כ תפסיד את האליפות.
בדנה ברוק אני רואה כאריזמה של אלופה, אבל אין לה יכולת בזירה עדיין, אולי היא תשתפר ואז בטח תהיה אלופה.

הוודווילנס לא מתאימים לאליפות, כנראה פשוט נמאס ממרפי והשני, שגם לא התאימו לאליפות.
להערכתי הם יפסידו את האליפות בPPV הקרוב, אם לא לפני
 

shanytopper

New member
דעה:

הוודויליאנס מטופשים ממש. איכס. מצד שני, אני לא יודע אם יש כרגע ב NXT הצעה מעניינת אחרת בתחום הזוגות. נו מילא.
&nbsp
לפין באלור יש פוטנציאל מצויין, ואני שמח שהוא מקבל את הריצה הזו, אבל לעזזל, הוא *חייב* לעבוד על כשורי המיקרופון שלו. אם הוא היה עולה עכשיו לרוסטר הראשי, והמקרופון היה מגיע אליו בזמן שהוא לא בדמות השד, הוא לא היה שורד יותר משבוע. צריך לתת לו את המאמנים הכי טובים שיש למשחק ועבודה על המיקרופון, ודחוף.
&nbsp
ביילי, אני חושב שכוורקרית היא נהדרת ממש. אבל הגימיק שלה מחריד. זה אומנם פתרון אלגנטי לזה שהיא לא יפה במיוחד, אבל הילדותיות הזו גורמת לי לרצות להקיא, ולא מתאימה מבחינתי לעולם ההיאבקות. צריכה שינוי גימיק ומייד.
 
תגובה


אליפות ראשית: כל המצב מסובך כאן כרגע, כי כשחושבים על זה- בלי קווין אוונס, יש בערך היל אחד בלבד במיין אבנט (וגם זה קצת לונג שוט)- טיילר בריז. מכיוון שכבר ראינו את זה כבר כמה פעמים ממש אין לי חשק לפעם נוספת, אבל אני באמת לא יכול לחשוב על אופציה אחרת לפיוד כרגע. להערכתי באלור יחזיק בתואר הזה בעתיד הנראה לעין, עד שהם יחשבו על משהו קונקרטי יותר- אופציה אידיאלית מבחינתי היא סמי זיין כשיחזור; לא צריך לכתוב שום דבר בפיוד הזה, הכל נבנה כבר מראש.
&nbsp
אליפות זוגות: הסיבות היחידות לאובריות המסויימת של הוודווילנס הן העובדה שסיימון גוץ' פאקינג אדיר, ושהקהל ממש נהנה לשנוא את אלכסה בליס. איידן אינגליש ממזמן ניצל את כל האשראי שהקהל העניק לו ופשוט לא התקדם- הוא נשאר באותו מקום בינוני שהוא היה בו עם הגימיק התיאטרלי הקודם ומעולם לא עשה את המעבר לשלב הבא. זה יכריע את הכף כנגד הוודווילנס כבר בשבועות הקרובים לדעתי. יהיה די אדיר אם ג'ורדן וגייבל יקחו את התארים.
&nbsp
אליפות נשים: בניגוד לשתי החגורות האחרות, לביילי יש כבר 2 יריבות טבעיות שמחכות לה ממש עכשיו- אמה ודיינה ברוק. מאמין שאמה תקבל את ההזדמנות הראשונה בעקבות הניצחון בקרב המרובע ושדיינה תהיה הבאה בתור. עם זאת, אני לא חושב שמישהי משתיהן תקבל את התואר בזמן הקרוב- ביילי הולכת להחזיק אותו בעתיד הנראה לעין. אם בכל זאת צריך להמר על האלופה הבאה, אני מניח שזאת תהיה דיינה ברוק- למרות שהרבה יותר הייתי שמח לראות את פייטון רויס (לשעבר קאסי) או בילי קיי (לשעבר ג'סי מקיי) לוקחות אותו כשהן יעלו לבל בעוד כמה חודשים.
 
למעלה