מאמר: איך סשה באנקס וביילי גנבו לי את הלב ואת ההצגה

מאמר: איך סשה באנקס וביילי גנבו לי את הלב ואת ההצגה


שימו לב. במאמר הבא יש ספוילר ג-ד-ו-ל מאוד מNXT טייקאובר ברוקלין.
כל מי שעדיין לא ראה או שמע מה היה - עכשיו זה הזמן לברוח.

גילוי נאות: אני חושב שסשה באנקס היא המתאבקת הטובה ביותר כיום. הדמות, הלוק, המהלכים, יכולות ההאבקות, יכולות המיק. הכל מהכל. כל זה והיא בת 23.
גילוי נאות 2: מכל ארבעת ההורסוומן של NXT, אני חושב שביילי הכי "חלשה". שארלוט מתאבקת רק שנתיים ועשתה יופי של דרך. בקי פשוט תותחית. אבל ביילי הכי פחות הרשימה אותי. היא בסדר גמור ומעל חצי מהבנות ברוסטר הראשי לפחות, אבל בין ארבעת הפרשיות, היא לטעמי הכי פחות טובה.

לכן, לא חשבתי שהקרב של שתיהן יהיה יותר טוב מהקרב של סשה מול בקי מהטייקאובר הקודם. זה מסורת לא כתובה שכזאת, שקרב הנשים בכל טייקאובר טוב מהקודם, אבל לא חשבתי שזה יהיה המקרה הפעם.

קמתי ב4 בבוקר לראות בלייב את הטייקאובר. אשתי ישנה והנסיכה הקטנה גם. הנסיכה נוטה לקום בסביבות 6 כל בוקר, אז חשבתי שיהיה לי מזל ואצליח לראות עד הסוף. חיכיתי ל2 קרבות במיוחד: סשה נגד ביילי ובאלור נגד אוונס. לא התעצבנתי כשסטף יצאה להציג את הקרב. זה מראה שהקרב מספיק חשוב אם סטפני מקמהון באה לNXT ומציגה אותו.

הוידאו פקאג' שלפני הקרב היה אחד מהטובים ביותר שהWWE הפיקו והם מפיקים וידאו פקאג'ים מעולים תמיד. זה כבר הכניס את הצופה לאווירת הקרב, ידעת שזה משהו מיוחד. סטפני הציגה את זה בתור המיין איבנט הראשון של הערב, אבל הרגשת שזה יותר מיין איבנט מאשר באלור-אוונס.

באירוע הכי גדול של NXT אי פעם ציפו מ2 בנות לצאת ולגנוב את ההצגה. ראשונה יצאה ביילי, עם מחווה לדאסטי רודס עם נקודות הפולקה. סשה יצאה עם מכונית וארבעה שומרי ראש, כאילו היא מינימום JBL או אלברטו דל ריו בתקופת האליפות שלהם. ככה מציגים אלופה!

מה יש להגיד על הקרב? היה בו הכל מהכל. פסיכולוגיה מהטובה שיש, מהלכים גדולים, קיק אאוט ממהלכי סיום. סשה עלתה מדרגה עם רמת ההיליות שלה ולמרות שהקהל קיבל אותה בפופים, זה השתנה להיטים מהר מאוד. איך אפשר כשלא, כשביילי לקחה דף מהספר של סמי זיין של איך להיות הבייבי פייס האנדרדוג.

כשסשה הורידה את המגן של ביילי ותפסה לה את היד במדרגות, זה כאב. רציתי לראות את ביילי נוקמת בה. כשסשה בעטה ביד של סשה באמצע הבנק סטייטמנט, זה היה מבריק ומרושע בו זמנית. כשביילי התחילה את הקאמבק שלה, הייתי לגמרי מאחוריה. סשה עוד עשתה את הסלטה מעל החבל ומעל השופט שהדליק לגמרי את הקהל.

ואז – כשסשה הדפה את ביילי באמצע הוריקארנה מהחבל העליון וביילי כמעט שיפדה את הצוואר שלה, התחלתי לדאוג. אבל ביילי לא הפסיקה. גם סשה לא. ואז – הולי שיט רברס הוריקאראנה מהחבל העליון. סשה מתה~! בלי טו ביילי! 1-2-3!!! ביילי אלופה!

התוצאה הייתה צפויה מראש. היה ברור לי מהרגע שהקרב הוכרז שזה יהיה הזמן של ביילי. סשה ברוסטר הראשי והיא הייתה צריכה להפסיד. ביילי נשארה מאחור כדי להוביל את הנשים של NXT. אז לגבי התוצאה לא היה לי ספק. אבל וואו, לא ציפיתי לקרב הזה. הוא עלה על כל הציפיות שלי והוא כרגע קרב הנשים האהוב עליי בכל הזמנים וגם הטוב ביותר שראיתי. בלי שום צל של ספק.

לא חשבתי שביילי תצליח להתעלות על בקי לינץ', אבל בחיי שהיא הצליחה. אולי היא לא טכנית מעולה, אבל יש לה תשוקה ויכולות בייבי פייס לא מהעולם הזה. הסיפור שהבנות סיפרו היה מושלם. ככה עושים קרב טוב – כשיש סיפור ויש פסיכולוגיה, אז הקהל מעורב ורוצה לראות את הקרב, רוצה לשתות אותו בשלוק. זה לא משנה אם זה נשים או גברים, ככה עושים קרב טוב.

זה היה קרב של 5 כוכבים מבחינתי והיה בו הכל. קפצתי משמחה בבית כשביילי ניצחה ושוב – היא ההורסוומן הפחות אהובה עליי. עד כדי כך הם תפסו אותי עם הסיפור. אבל אז קרה הרגע שקיוויתי שיעשו והן עשו ובגדול. הקארטן קול 2015 של ארבעת ההורסוומן. לא האמנתי שיתנו להן לעשות את זה. חשבתי שזה יהיה מאחורי הקלעים ואז זה יצוץ לו בטוויטר. אבל לא – נתנו להן את מרכז הזירה.

שארלוט ובקי יצאו מהר ושמחו עם ביילי. חיבוקים ושבירת קייפייב. ואז העלו את סשה לזירה והדמעות זרמו מעצמן. גם של ארבעת הנשים וגם שלי. בשעה 5:40 בבוקר יום ראשון, אני בוכה בגלל מופע האבקות בידורי, מנסה לא להעיר את הבת הקטנה שלי ואת אשתי. הן עמדו במרכז הזירה והניפו את סימן ה4, הסימן שכל כך מוכר עם ההורסמן האגדיים שהנהיג אבא של שארלוט. הקהל שמנע מעל 15 אלף איש עמד והריע לארבע נשים שנתנו הכל במהלך השנים האחרונות.

עצוב היה לי על בקי לינץ', שהיא היחידה מהפרשיות שלא החזיקה באליפות NXT. אבל זה בסדר, אני בטוח שהיא תחזיק באליפות ברוסטר הראשי ואולי אפילו יותר מפעם אחת.

לדעתי, זה היה חייב להיות המיין איבנט. האימג' הסופי של האירוע היה חייב להיות החיבוק של ארבעת הנשים בזירה. אבל בעולם ההאבקות שלנו, כנראה שזה יותר מדי לבקש. ועדיין, זה היה קרב הערב. מסכנים באלור ואוונס. הם באמת ניסו לעשות הכל כדי להתעלות, אבל ללא הצלחה. שלא תבינו לא נכון, הם נתנו יופי של קרב, אבל לא ברמה של סשה וביילי.

אז תודה לטריפל אייץ' שאיפשר את זה. לשרה אמאטו שאימנה את הבנות. לדאסטי רודס ז"ל שהאמין בהן. ולכל מי שהיה מעורב בקרב הזה, קרב הנשים הטוב ביותר שראיתי אי פעם ואחד מקרבות השנה של 2015.
מהפכת הנשים היא אמיתית בNXT. רק מקווה שהיא תגיע גם לרוסטר הראשי בקרוב.

 

meidadc

New member
אגב

הגימיק של ביילי הוא בהצהרה גימיק לילדים קטנים.
ובכל זאת עקבתי אחרי הקהל וראיתי את אותם זכרים בוגרים שקופצים חשמים כשהיא ניצחה.

משום מה זה עובד לה ולא לג'ון סינה....
 

pufpuf

New member
גם

לג'ון סינה זה עבד כשזה עוד היה טרי בתחילת הדרך ולא מאוס. אם עוד 10 שנים זה יעבוד זה כבר שאלה אחרת
 
למעלה