פייסים והילים
מכל השבוע

meidadc

New member
פייסים והילים
מכל השבוע

זה ששורקים בוז לסינה זה לא חדש. יש על זה גם אנגל כבר כמה שנים.
גם אקס פאק היט זה מושג שגור בפי כל סמארק.

מה שחדש בעבורי זה הפופים המטורפים שמקבלים הילים "מנוולים" כמו קווין אוונס, סאשה בנקס או סת' רולינס (וטייקר, אם זה מחשב).

נראה לי שהיום, יותר מתמיד, הקהל יותר מכבד את הוורק רייט של המתאבק ופחות נשבה בתוך הסיפור של הטובים נגד הרעים. גם סי אם פאנק ודניאל בראיין קיבלו פופים מטורפים כהילים.

היו המון פיודים טובים בין פייסים על השאלה מי טוב יותר. היו פיודים כאלה עוד מתקופת מייקלס וברט הארט וכלה בימינו עם הפיוד של סינה מול רוקי, פאמק ודניאל בראיין.

בתכלס, עברנו תהליך בביזנס הזה מדמויות קומיקס "גדולות המחיים" כמו האלק הוגן ואולטימט ווריור ועד דמויות ריאליסטיות יותר כמו שרואים היום. יכול להיות שהעניין הזה של פייסים והילים קצת איבד את זה? או שזה עוד רובד של הבידור, שחלק מתחברים אליו יותר וחלק פחות, אבל ישאר איתנו לנצח?
 

meny24

New member


היום הקהל מעריך מתאבקים בעיקר לגבי רמת הוורקריות ולא לפי הסטוריליין.

הWWE מלאה במתאבקים שהם וורקרים מעולים,וחלקם גם מאוד חדשניים מתאבקים כמו סזארו,אוואנס,נוויל,זיגלר ועוד ועוד.

מה שהקהל לא אוהב זה שדוחפים לו מתאבקים שלא ראויים, מכל מיני סיבות של פרוטקציות שזה בעיקר חברים של וינס או טריפל (קווין נאש, באטיסטה אורטון) או בנים של כמו רומן ריינס ועוד הרבה
 

Turkisher

New member
בוקר טוב

נראה לי שנמנמת קצת ופספסת את האטיטיוד שבעצם היה אבן היסוד לתקופה שבו הקהל מחליט את מי לעודד, בין אם היל או פייס, לפי מידת החיבור לקהל.
בין היתר זה בזכות האינטרנט שהכניס אותנו אל מאחורי הקלעים ואפשר לאנשים ומתאבקים לשתף אותנו במה שנעשה מאחורי הקלעים, ארגוני אינדיז ועוד.
זאק ריידר לדוגמא לא היה קיים לולא האינטרנט.
אנחנו בתקופת אטיטיוד , אבל בוגרת ואחראית יותר. לא בועטים סתם כי בא לנו, יש סיבה לכל בעיטה.
 

meidadc

New member
בעיני זה אחרת לגמרי מתקופת האטיטיוד

אז היו פייסים שקיבלו סממנים התנהגותיים היליים. מה שנקרא ב D&D "קאוטיק גוד".

אבל עדיין אוסטין ורוקי וברט הארט קיבלו בוזים צורמים כשהיו הילים. לפחות למיטב זכרוני
 

OZ M1

New member
פעם..

לפני כמעט 20 שנה קרה בהיכל הכי מפורסם בעולם אירוע שקוראים לו ה - curtain call שם חברי ה"קליק" המפורסם: שון מייקלס, רייזור רמון, דיזל והנטר הרסט הלמסלי עמדו במרכז הזירה והתחבקו לאחר קרב של מייקלס עם דיזל (כשהוא והלמסלי נחשבו באותה תקופה להילים) ומאז הרבה דברים השתנו. ב - WCW חבורת מתאבקים שכללה את דיזל, רייזור רמון והאלק הוגן. 3 מהשמות הכי גדולים בביזנס כאשר נאש והול הגיעו כ"פולשים" מהחברה ההיא שנמצאת בצפון כאשר הוגן, האיש שמזוהה עם החברה הזו יותר מכל אחת, הצטרף אליהם מאוחר יותר והקימו את ה - NWO. ביחד הם מכרו מלא חולצות וכל מיני מרצ'נדייז וכשהם נכנסו לאולם לעתים היה ניתן לשמוע גם קולות עידוד. למה כל הקטע הזה הצליח? אני לגמרי לא יודע... הרי מבין השלושה רק הול היה מתאבק באמת טוב... ה - WWE הקימו בתגובה את D-X קבוצה של הילים נבלות שהונהגה בידי שון מייקלס שהיה הפנים של החברה וקצת לפני אפילו אנשים החלו ללכת עם חולצות של אוסטין 3:16 שגם הוא היה היל עד רסלמניה 13 ולאחר מכן בא הרוק דמות של ערס ממיאמי שנוהג להשפיל את יריביו ואת שאר הדברים שקרו מאז כבר כולם יודעים.
מה שאני מנסה לומר בזה זה שהגבולות כבר מטושטשים ממזמן! לקהל פחות אכפת מהדמות אלא יותר מהבנאדם עצמו וכשהם רואים מישהו שעובד קשה ומבדר אותם אז הם יודעים להעריך אותו. אבל האם כל העניין של פייס והיל איבד את זה? ממש לא! אם לא היה כל הקטע הזה אז כל העסק היה די משעמם כי כל היריבויות היו על בסיס ספורטיבי נטו ז"א שאולי היו משבצים את הקרבות שהקהל רוצה לראות כמו ב - UFC אבל היית רואה קרבות שהתוצאה שלהם ידועה מראש ללא שום סיפור וזה משהו שעלול מאוד לפגוע במוצר.
 
למעלה