טאף אינאף עונה 6: הגמר!

טאף אינאף עונה 6: הגמר!


בקצרה, כי אני קצר בזמן.
הפיינליסטים קיבלו אתגר - קרב בלייב. אבל לא אחד מול השני!
הגברים מול סזארו, הנשים מול אלישיה פוקס.

אני חשבתי שהקרב של שרה לי היה טוב יותר משל אמנדה, באופן מפתיע. כן, אמנדה ניסתה יותר מהלכים "נוצצים" וקיבלה יותר באמפים, אבל הקרב של שרה ואלישיה זרם יותר.

אצל הגברים, ג'וש היה כוכב הערב. הוא קיבל דאבל פוט סטומפ מבלי להגן על החזה, את הסווינג ואפילו פגע עם הפינישר שלו (כמו כל השאר, אבל שלו נראה הכי מרשים).
ZZ היה פשוט שק חבטות והיו לו הרבה בוצ'ים יחסית לקרב של 2 דקות.

בסופו של דבר - ג'וש ניצח 70-30 (מפתיע חוסר התמיכה בZZ. בעצם, לא מפתיע בהתחשב בזה שהוא לא עשה כלום) ואצל הנשים שרה לי ניצחה 64-36. חבל, אני חושב שאמנדה יכולה להיות דיווה טובה יותר.

מצד שני, כבר ראינו שלא חייבים לזכות בטאף אינאף כדי שתהיה לך קריירה בWWE.

מה אתם חשבתם על פרק הגמר?
סיכום העונה כולה יגיע מתישהו במהלך הימים הקרובים.
 

shanytopper

New member
דעה מהירה

1- הקרב של ZZ היה מזעזע. זה חבל, כי מבחינה תאטרלית אני חושב שיש לו המון פוטנציאל. אבל אין מה לעשות, הוא פשוט לא "קשוח מספיק", וזילזל מדי באספט האתלטי והפיסי של התחום.
2- ג'וש סבבה, אבל צריך השתלת אישיות. בקצב הנוכחי הוא לא יכול להיות מושך קהל, וזה חבל.
3- שרה לי עשתה קרב סבבה, אבל אני מצאתי את הקרב של אמנדה טוב יותר, ובאופן כללי מאמין שהיא מתאבקת טובה הרבה יותר. *אבל* הנסיון שלה לעשות סלוט שיימינג לשרה לי היה דוחה ומגעיל, ולא רק שזה גרוע ברמה האנושית, אלא ספציפית כאשר מדובר על תחום שבו מילולית אתה שם את את החיים שלך בידיים של מישהו אחר בכל פעם שאתה נכנס לזירה, לא להפגין כבוד בסיסי זה פשוט מטומטם. למרבה הצער הגיע לאמנדה להפסיד.
&nbsp
לגבי המשך קריירה? נצחון בטאף אינף פשוט לא אומר כלום. חוץ מג'וני מוריסון\מונדו לא היה אף אחד ש*ניצח* ובנה מזה קריירה (וסורי, אני לא סופר את מייבן), ולעומת זאת גם המיז וגם רייבאק בנו קריירה נהדרת בזמן שהם הפסידו. אז נראה :)
 

meidadc

New member
דעות

צפוי ודי משעמם.
הקרבות היו כצפוי די סלופיים כפי שהיה מצופה מירוקים כאלה.
הפרומואים היה מפתיעים לרעה - בעיקר זה של ג'וש.
התוצאות צפויות לחלוטין

היתה עונה נחמדה עם פרק סיום קצת אנטי-קליימקסי
 

tal19hit

New member
דעות באיחור

לקח לי קצת זמן לראות את הגמר במיוחד כי הרגשתי שאין לי סיבה לראות את הגמר הזה..
לאחר שראיתי זה היה בדיוק מה שחשבתי והמשיך את הקו של כל העונה.. ואת הנקודות שחשבתי כל העונה: ג'ריקו היה צריך להיות אוחד מהשופטים במקום המיז(או הוגן) מראש ורנה יאנג הייתה יכולה וצריכה להנחות לבד, חמלה מהקהל תיקח אותך עד גבול מסויים רק ולכן ג'וש זכה, לשרה לי אין אישיות בכלל וזה לא חדש אבל זה גם לא יהיה כל כך נורא אם היא תעבוד ממש קשה בכמה שנים הקרובות ותהייה ממש טובה בזירה (אני מתכוון לרמת סזרו ומעלה). אגב אני הייתי הולך עם אמנדה ולא בגלל המראה שלה אלה כי לדעתי היא תוכל לפתח אישיות בקצב מהיר יותר (במיוחד אם זה יהיה הדמות של המין גירל) ומשם כל השאר זה טכני ואולי יהיה אפילו אפשר להשתמש בה כמנג'רית בזמן שהיא עובדת על השאר

הקרבות היו אמורים להיות רעים כי ארבעת הפינליסטים לא באמת יודעים לעשות יותר מידי ובנוסף לא היה להם זמן לעבוד


לסיכום העונה אני אומר שהניסוי הזה עשה את מה שהוא צריך לעשות לתת את התוכן לרשת השידור שהWWE התחייבו אליו (אם הם עשו את הרייטינג או לא אני לא בדקתי) אם זה הייה תלוי בי בתוכנית הייתה אחרת לגמרי אבל זה סיפור ליום ושרשור אחר
 
למעלה