תוצאות סאמרסלאם 2015

תוצאות סאמרסלאם 2015


ג'ון סטיוארט פותח את האירוע בתור המנחה. מיק פולי מתארח.
שימוס ניצח את רנדי אורטון.
ניו דיי זוכים באליפות הזוגות. קופי הצמיד את פרננדו אחרי קלאש אוף דה טייטוס. לא, זאת לא טעות. הוא גנב את ההצמדה.
דולף זיגלר נגד רוסב נגמר בספירת חוץ כפולה.
סטיבן אמל ונוויל ניצחו את סטארדאסט וקינג בארט. נוויל הצמיד את בארט אחרי רד ארו.
רייבאק שמר על התואר הביניבשתי, אחרי שהצמיד את מיז שחטף KO פאנץ' מביג שואו.
רומן ריינס ודין אמברוז ניצחו את בריי ווייאט ולוק הארפר. ריינס הצמיד את ווייאט.
סת רולינס ניצח את ג'ון סינה וזכה בשתי האליפויות, אחרי התערבות והיל טרן של ג'ון סטיוארט. סטיוארט תקף את סינה עם כסא (אחרי ref bump) וזה נתן הזדמנות לרולינס לתת לסינה פדיגרי ולנצח.
טים PCB ניצחו בקרב הדיוות. בהתחלה ברי בלה הצמידה את טמינה והדיחה את טים BAD. בקי לינץ' הצמידה את ברי וניצחה בקרב.
קווין אוונס ניצח את סזארו.
אנדרטייקר ניצח את ברוק לסנר, אחרי שלסנר התעלף מההלס גייט. מוקדם יותר בקרב, טייקר נכנע מהקימורה אבל השופט לא ראה. הפעמון צלצל אבל השופט אמר שהוא לא ביקש את הפעמון ומבחינתו הקרב לא נגמר. זה הוביל ללואו בלו של טייקר וההלס גייט. ברוק נתן לטייקר אצבע משולשת לפני שהתעלף. אחרי הקרב, היימן הכריז על לסנר בתור המנצח האמיתי של הקרב.
 
זמנים בלי תוצאות


אורטן נגד שיימוס - 12:14
קרב אליפות הזוגות - 11:20
רוסב נגד דולף - 11:30
סטארדאסט ובארט נגד אמל ונוויל - 7:38
קרב אליפות ביניבשתית - 5:32
ריינס ואמברוז נגד ווייאט והארפר - 10:51
רולינס נגד סינה - 20:07
קרב דיוות הדחות משולש - 14:41
סזארו נגד אוונס - 14:13
טייקר נגד ברוק - 17:11
 
דעות מקריאה וצפייה בשעה האחרונה בלייב

טייקאובר היה הרבה יותר טוב.
לפי הדיווחים שקראתי, היו 3.5 קרבות טובים. היה בוקינג די הזוי בחלק מהזמן.
ממה שראיתי בשעה האחרונה - היה סבבה. אבל ראיתי רק 2 קרבות מתוך ה3.5 שקיבלו ביקורות טובות, ככה שזה לא אומר הרבה על שאר האירוע.

צפייה נעימה בערב
 
הודיעו את זה מזמן

עוד בראו שאחרי באטלגראונד, טריפל אייץ׳ הודיע שזה היה המיין איבנט. ואחרי זה גם המשיכו לדבר על זה בתור המיין איבנט לאורך כל הבנייה של הקארד.
 
תשובה

הודיעו על זה בRAW שאחרי באטלגראונד.
טריפל אייץ' אמר שזה רשמי הקרב ושזה יהיה המיין איבנט של סאמרסלאם.

חזרו ואמרו את זה עוד כמה פעמים במהלך בניית הקארד.
 

shanytopper

New member
דעה מהירה וללא סדר מיוחד


עם כל אהבתי לג'ון סטיוארט, הוא הזדרז מדי להכנס לזירה, ההתקפה שלו על ג'ון סינה היתה שקופה מדי, והוא היה מבולבל לגבי מה הוא צריך לעשות עם הכסא אחרי זה. היו צריכים לעשות איתו קצת חזרות או משהו, כי זה פשוט נראה היה רע, וזה חבל, כי זו נראית כמו הזדמנות לשלב אותו בסיפור קצת יותר מעניין מאשר עד כה.
&nbsp
הסיום של הקרב של האנדרטייקר ולסנר היה סבבה. טוויסט חביב לסיום דאסטי, שלא מרגיש לי שניצלו יותר מדי. האצבע המשולשת לפני ההתעלפות היתה טאצ' מגניב. הבעיה היחידה היא שבזמן שנראה שקוו העלילה הזה מיועד להמשיך, בפועל שמועות מדברות על זה שהאנדרטייקר היה במצב לא טוב אחרי הקרב. נראה לי שהם צריכים להפוך את זה לקרב פרישה ולסיים את העסק.
&nbsp
הבנות היו סבבה, לא טובות כמו אתמול, אבל אני מרוצה שבונים את הצוות החדש.
&nbsp
האחרים נעו בין סבבה לסביר. לא מרגשים במיוחד.
 

R3B

New member
דעות מסוימות יש


טוב נתחיל מהסוף טייקר נתן קרב הרבה הרבה יותר טוב מאשר במניה האחרונה מול וואייט ובטח מהקרב ממניה 30. אהבתי את החיקוי צחוק של טייקר ללסנר כשהוא קם פשוט פרייסלס.

רולינס נתן את הקרב הכי טוב שלו ממה שאני זוכר אותו מאז שהוא ביחידים אפילו יותר טוב מהטריפל תרת בראמבל וסינה כרגיל בזמן האחרון נותן ליריב שלו להיות פשוט טוב! עבודה טובה של שניהם בלהעביר את הקרב. 2015 בהחלט השנה של סינה ובהחלט מגיע לו להיות מתאבק השנה ואפילו הוא לא צריך תואר בשביל זה. (למרות שכנראה יזכה בU/S טייטל בחזרה בלילה של אלופים).

שאר הקרבות היו פושרים ואפשר לומר בסדר אבל מאד אהבתי את הניו דיי הכי מתאים להם ההיליות.

והפלא ופלא הקרב המלא היחיד שאשתי צפתה בו אי פעם היה של נוויל וסטיבן אמל פשוט בגלל שהיא מאוד אוהבת אותו בחץ........ והיא התעניינה בזה ברמות
 

Aberforth

New member
ספוילר.

הקרב של טייקר נגד לסנר היה הכי טוב שראיתי בשנים האחרונות!



 

Turkisher

New member
המסיבה הכי גדולה של הקיץ

היא גם MEH אחד גדול... בעיקר אחרי שטייקאובר שבר שיאים.
זה פשוט מרגיש כמו ראו, חוץ מ-3 קרבות - טייקר - לסנר שהיה נחמד אם כי טייקר כבר גמור והסיום די הרגיז אותי. כשלסנר פלט לרומן ריינס "סופלקס סיטי , ביץ'" באופן ספונטני במניה, זה היה שוס. עכשיו כשהוא אומר את זה כל הקרב, זה כבר מכונת השיווק המחורבנת של וינס. לפחות האצבע בסיום היתה מקורית.

אני לא מצליח להבין לאן לוקחים את רולינס. בונים אותו כהיל כשבזירה הוא יותר פייס מסינה. הקטע של סטיוארט היה מפגר, היה מתאים יותר ש-HHH יהיה זה שיעשה את המהלך כדי למנוע מסינה תהילה וזה יכל להוביל לקרב באמת מעניין במניה - HHH נגד סינה!

אוונס - סזארו - חוץ מהלוגו של WWE שפשוט לא מתאים לקרב שכזה, הכל היה מושלם. אוונס הוא אלוהים, סזארו הוא הסגן והעתיד נראה ורדרד עם גוונים של כחול, ירוק וסגול.

אל תתנו לי להגיד לכם מה אני חושב על קרב הנשים וה"ברי מוד" כל 2 דקות. זה כואב בלב.

חייבים פיצול של הרוסטר ולזרוק את השיימוסים, אורטונים, סטארדאסטים לשם.
ארוע 5+ ואני נדיב.
 
דעות


חלק לא מבוטל מהקרבות בכלל לא ראיתי מרוב שהם לא עניינו אותי- השאר להלן:

סטיבן אמל בהחלט עשה מאמץ לקראת הקרב הזה וכל הכבוד לו. זכינו לראות רד ארו שזה תמיד נחמד. מעבר לזה אין שום דבר לכתוב על הקרב הזה.

סינה נגד רולינס היה פשוט עבודה מסביב לשעון של רולינס ואפס מעורבות של סינה בקרב, וזה בד"כ מביא לדברים טובים כשהוורקר בצד השני מוכשר- ואכן הוא סה"כ היה חביב. ההתערבות של ג'ון סטוארט הייתה אדירה- באופן כללי כל דבר שג'ון סטוארט מעורב בו נהיה מוצלח יותר. אני מת כבר לראות את הפסל של רולינס.

ובנימה רצינית יותר- באירוע שסה"כ היה אחד הסאמרסלאמים הגרועים שאני זוכר, העובדה שרולינס זכה היא נקודת אור משמעותית- זה מראה שהם באמת ובתמים מאמינים במפעל הזה וזה לא סתם עוד נקודת מעבר עד האליפות הבאה של סינה. בעולם שבו אתה לא יכול לסמוך על הקריאייטיב שיעשו שום דבר נכון, זה נותן תקווה קטנה.

קרב הדיוות היה בסדר, לא באמת ברמה שמישהי מהמעורבות יודעת לספק. הרבה יותר מדי אלישיה פוקס ולא מספיק שארלוט. נחמד שבקי זכתה לפינפול. הגיע הזמן שהמהפכה הזאת תתחיל להעלות הילוך, כי ביילי וסשה די השאירו אבק יום לפני. הטאלנט שם- הגיע הזמן שגם הרמה תגיע.

הנקודה הטובה באוונס-סזארו הייתה שאוונס ניצח- למרבה הצער, מעבר לזה היה קרב די משעמם ביחס לרמה של שניהם. אני לגמרי מבין את זה, מצד שני- אוונס היה בקרב שלקח הרבה ממנו יום לפני וזה לגיטימי לגמרי. ועם זאת, בסה"כ קצת קשה לצאת נורא מרוצה מקווין אוונס בסופש הזה- קרב הסולם שהיה אמור להיות המיין אבנט הגדול בהיסטוריית NXT היה בסה"כ בסדר, ואז הוא עוד בא על חשבון קרב מוצלח פה. עם זאת, הניצחון הוא סופר חיוני ואני מקווה שהוא יחזור למסלול הנכון עכשיו.

על רוב הקרב של טייקר-לסנר דילגתי, והסיום היה פשוט מזעזע- איך שלא מסתכלים על זה, התוצאה הסופית היא שזה יוביל לקרב נוסף ביניהם וזה פשוט בזבוז משאבים אידיוטי; יש לך נכס כ"כ גדול כמו ברוק לסנר ובמקום לנצל אותו כדי לקדם את קווי העלילה של המוצר הראשי שלך אתה מחזיר אותו לאנדרטייקר, שהוא בשום צורה כבר לא חלק מהמוצר הראשי. כן, ברור שזה מביא מלא כסף בטז"מ הקצר, אבל עם השקעה נכונה ברוק לסנר יכול להכניס עוד הרבה, הרבה יותר כסף בסיום של פיוד ארוך נגד מישהו שאשכרה יש לו עתיד בחברה. לדעתי כרגע זה הולך לכיוון של רימאץ' ברסלמניה כדי לשים אנשים במושבים וזה די חבל בהתחשב בכל האופציות האחרות שניתן להשתמש בלסנר בהן.

לסיכום, סאמרסלאם די מזעזע ואם לא הייתי רואה אותו ברצף עם טייקאובר כנראה שהייתי סוגר באמצע משעמום. עם זאת, הערה חיובית לסיום- ג'ון סטוארט טוען בפני פול היימן את כל הטענות שהיו לאוהדים מייד אחרי רסלמניה, נכנס בו בכל החזיתות ולא משאיר שום כדורים בקנה- ואז פול היימן, רגוע כתמיד, קובר אותו בקלילות עם 'גלורי גלורי ברוק לסנר' ו'אני מבין שלא הצלחנו להביא את לטרמן'. מושלם. אין מילים.
 

GITTEL

New member
דעה חיובית על אחד מהקרבות


אמנם יש כאלה שלא אהבו תסיום של הקרב בין סינה לרולינס(עברו 4 או 5 שנים מאז שטיילר בלאק חתם בWWE וקיבל את השם סת' רולינס או שאולי היה לו שם אחר בFCW אבל כבר לא קראו לו יותר טיילר בלאק וזה עדיין משגע אותי לכתוב רולינס כי טיילר בלאק היה שם טוב וסת' רולינס נשמע לי שם מפגר אבל אין מה לעשות, נחליק את זה
) אבל בחזרה לנושא שאיתו התחלתי, לפי דעתי הסיום הזה הוא גאוני!

אמנם אני לא יכול לדעת בוודאות אבל זה נראה כאילו מהרגע שWWE ידעו שג'ון סטיוארט הולך לפרוש מהתכנית שלו, הם דיברו איתו והציעו לו את הרעיון להצטרף אליהם בלי שלאף אחד היה מושג מזה(כולל אותי אבל גם כולל כל אתרי ההיאבקות עם ה"סקופים" שלהם) וכנראה סטיוארט, שאני לא יודע בן כמה הוא אבל הוא לא נראה לי שהוא לא יותר מידי מבוגר, החליט שהוא לא רוצה להשתעמם בבית וגם לנסות להרוויח עוד קצת והלך על זה וככה הWWE סוף סוף אחרי הרבה שנים השיגה סלבריטי לגיטימי להיות חלק מהמוצר שלהם ולמשוך אליהם תשומת לב מחוץ לעולם ההיאבקות(מה שבתקופה האחרונה קרה בעיקר במובנים שליליים)

וגם הבוקינג פה היה גאוני כשממניה סיזן נראה שרולינס וסטיוארט הולכים לעשות אנגל ביניהם שרולינס הוא ההיל וסטיוארט הוא הפייס וחיכינו לראות למה זה יוביל(דרך אגב, זה גם רעיון לא רע) אבל הWWE עבדו על כולנו ובסוף גרמו לרולינס להפוך להיות האלוף הבלתי מעורער של WWE הראשון אי פעם שבמקביל הוא גם אלוף ארה"ב(!) בזכות סטיוארט ועכשיו הם ביחד ובנוסף להישג של רולינס, הוא קיבל עליו את כל התשומת לב שעולם הבידור ייתן לWWE על המעורבות של סטיוארט ויצרו מצב דומה למה שהיה בWCW עם הוגאן והשחקן כדורסל שהמשוגע הזה שהצטרף לNWO, וזה משהו שלא נעשה המון זמן והוא מרענן ופשוט גאוני!

נכון שהסיום של הקרב נשמע טיפשי אבל זה היה די צפוי שרולינס לא ינצח את סינה נקי והדרך הזאת הייתה הכי בלתי צפויה ולפי דעתי גם הכי גאונית, שעכשיו בדיעבד גורמת לי לחשוב שהייתה פה חשיבה לטווח ארוך של הWWE שהובילה לתוצאה מצויינת עבור כולם ובעיקר עבור רולינס אז מגיע להם
 

itaikadosi

New member
דעות סאמרסלאם

האירוע נפתח עם ג'ון סטיוארט שמזמין אליו את מיק פולי, סגמנט חביב, נראה לי שג'ון סטיוארט לא ממש התאמן על הטקסט בבית

בכל מקרה, אהבתי את הפתיחה די מקבלי לסגמנטים שהם עושים ברסלמניה לפני שהאירוע מתחיל. טוב, בכל זאת מדובר ברסלמניה של הקיץ.

וידאו הפתיחה היה מעולה, בכלל אני חייב לתת ציון לשבח ליוצרי הפרומואים והוידאו שבזמן האחרון עושים עבודה ממש טובה.

רנדי אורטון נגד שיימוס - טוב, תראו. אני מאלה שדווקא כן מחבבים את השניים, אפילו ראיתי את כל הקרב מבלי להעביר.
הקרב הרגיש לי קצת איטי אבל לא ממש נוראי. מה חשבתי עליו בעיקר במהלך הקרב הוא - מה עכשיו?. בדיוק בפיי פר ווי שעבר קיבלנו את אותו קרב עם
נצחון נקי של שיימוס, אז בשביל מה היה צריך להמשיך את הפיוד הזה לסאמרסלאם לעוד קרב חסר משמעות? אני ממש תוהה לאן ייקחו את שניהם מכאן?
שיימוס כרגע לא מרגיש לי נכון בתמונת האליפות, המזוודה לא מתאימה לו. נצחון צפוי של שיימוס.

קרב זוגות מרובע - אני חולה על ניו דיי, אני זוכר שבהתחלה, החיבור והקונספט שלהם היה לי ממש מוזר ולא ממש אהבתי
אבל עכשיו?? - גאונות! אני ממש ממש אוהב אותם, כל כך שמחתי שהם זכו בחגורות והם אחד הדברים המעניינים בדוויז'יה הזו. קרב זוגות טוב
היו כמה פיקשושים שם, אבל בסה"כ אחלה קרב.

זיגל נגד רוסב - קרב יחסית טוב בין השניים, אני לא מחובבי רוסב. כשרובי כתב לי בדעות ללא תוצאות "החלטות בוקינג הזויות" הבנתי למה
הוא התכוון. בשביל מה הדאבל קאוונט אאוט? רוצים להמשיך את הפיוד הזה? יש הרבה דרכים אחרות.

סארדסט וקינג בארט נגד סטיבן האמל ונוויל - זה רק אני או שוויד בארט ניהיה ממש חתיך?

אוקיי, לא ממש אתייחס לזה כקרב, כי רובו לא ממש זרם אלא ניסה להראות מה האמל למד לעשות בזירה בשבועיים.. נוויל מאוד מאוד מוכשר!
קרב הפוגה מבחינתי ונצחון צפוי של נוויל והאמל.

קרב משולש על האליפות הבין יבשתית - לא איכפת לי מאף אחד מהמתאבקים האלה, ביג שואו מיצה את עצמו ולא משנה איזה
קרב יתנו לו כבר ידוע שזה קרב שמעבירים בשלט, המיז נראה כאילו סתם נדחף קרב הזה (אם כי הנסיונות שלו לגנוב את הנצחון במהלך הקרב היה חביבים)
ורייבאק? פעם היה מעניין, עכשיו? פחות. קרב סביר, חבל לא היה בפרי שואו.

וויט פמילי נגד אמברוז ורומן ריינס - קרב סבבה, נצחון נכון של ריינס ואמברוז.
כל הקרב הטרידה אותי מחשבה אחת - איזה מסכן רומן ריינס.
כאילו תחשבו על זה? בשילד היה ברור שיצא ממנו משהו, ריצה על אליפות, מיין איבנטים. והדחיפה המהירה שלו אל הפוזיצה הזו הפכה אותו לשנוא העם. הוא לא מפסיק לקבל בוזים חזקים, הקהל ממש התחיל לסלוד ממנו עד שאפילו לא נתנו לו את האליפות ברסלמניה.
ומה עכשיו? לא מכאן? היל טרן יעזור? הפסקה ארוכה אולי? חבל.
ולקרב עצמו - העברתי חלקים ממנו, אבל בטוח שהפיוד ימשיך.

רומן ריינס נגד סינה - היה קרב טוב! בעיקר בגלל שרולינס מאוד מוכשר.
הקהל עף עליו! אהבתי את ההומאז' למלא מתאבקים כמו אוסטין, אדי גוררו, ריק פלייר.. זה היה מעולה.
אני חושב שהתערבות של סטיוארט אולי הייתה מתבקשת והיה מאוד מאוד ברור שהוא יעזור לרולינס (הוא לא עשה את התפקיד בצורה ממש משכנעת)
סינה לא צריך את החגורות, אני חושב שדווקא שהוא נמצא בפרופיל נמוך ובחגורות הפחות חשובות הוא נותן קרבות מעולים ולא ממאיסים אותו על הקהל.

קרב הדיוות - אני מאוד את הדוויז'יה הזו, מדובר במחלקה חשובה. אני פשוט תוהה מתי הם יגיעו לרמה של NXT?
חבל ששסשה בנקס לא ניצחה בשביל הקבוצה שלה ובכלל שהם הודחו ראשונות. אני מבין באיזהשהו מקום למה לתת לבקי לינצ' את ההצמדה.
קרב חביבף מחכה לקרבות איכותיים יותר, למרות שהקהל ממש היה בתוך הקרב.

קווין אוונס נגד סזארו - קרב מעולה, שני מתאבקים מצוינים. לא חושב שיש מה להרחיב בנושא. נצחון צפוי של אוונס. סזארו


אנדרטייקר נגד לסנר - אני חושב שהיה קרב יותר טוב מהרסלמניה.
אהבתי את התקיפה של לסנר על טייקר עוד לפני שהוא סיים את הכניסה שלו. הצחוק של אנדרטייקר היה גדול! מלא MEME ברשת..
סיום הזוי, לא ברור למה לעשות את זה, לא משנה לי מי היה מנצח כאן הייתי יוצא מרוצה.

לסיכום: קהל מצוין, אירוע פושר.
זה לא מסוג האירועים שנזכור לטווח ארוך, חבל.
 
למעלה