היום בלילה יש NXT TAKEOVER ברוקלין!

היום בלילה יש NXT TAKEOVER ברוקלין!

האירוע הכי גדול אי פעם של NXT, מול קהל שיא של 13 אלף אוהדים!
האעירוע צפוי להיות כ-3 שעות וחצי.
השעה וחצי הראשונות יהיו הקלטות של קרבות שישודרו (כתקציר או במלואם) בתכניות מאוחריות יותר של NXT.
לאחר מכן, נקבל שעתיים בשידור חי בנטוורק (החל מ4 בבוקר שעון ישראל) של הטייקאובר הכי גדול של NXT נכון להיום!

להלן הקארד, קצת פירוט וניחושים שלי לגבי הזוכים:
אליפות הNXT, קרב סולם: פין באלור (א) נגד קווין אוונס.
הWWE דואגים להגיד שזה קרב מומחיות של אוונס, בעוד לבאלור אין שום קרב סולם בהיסטוריה שלו (מוזר, אני יודע). איך שאני רואה את זה, הולך להיות קרב מעולה, שלדעתי יקבל איזה 20 דקות ובסופם באלור מנצח ושולח את קווין אוונס באופן רשמי לרוסטר הראשי ובכך מתחיל באופן רשמי את שלטון הדימון.

אליפות הנשים: סשה באנקס (א) נגד ביילי.
המתאבקת הכי טובה כיום בWWE מול ההורסוומן שנשארה מאחור. אחרי חתימת החוזה (המעולה) בין השתיים, אני מחכה לקרב הזה ממש. היו לי חששות שביילי לא ברמה של שארלוט או בקי, אבל אני סומך עליה ובעיקר על סשה שיתנו לנו קרב שיגנוב את ההצגה וייכנס לדיבור של רשימת קרבות השנה, לשני המינים, בדיוק כמו סשה-בקי מהטייקאובר הקודם. קרב של 13-15 דקות שבספו של דבר, האנדרדוגית ביילי תזכה, הקהל יתפוצץ, סשה תחבק אותה ותעביר לה את השרביט בקרב הפרידה שלה מNXT. הלוואי ונקבל רגע קארטן קול ושארלוט ובקי ייצאו בסוף הקרב וארבעת ההורסוומן יחגגו יחד בזירה.

אליפות הזוגות: בלייק ומארפי (א) נגד הוודווילנס.
בואו נודה בזה - הסיבה הכי טובה לראות את הקרב זאת אלכסה בליס. יחד עם זאת, אני סקרן לראות את מי יביאו הוודווילנס בתור תרופת הנגד לאלכסה. הWWE פספסו פה לדעתי עם היריבים. שימו את אנזו וקאס בקהל הבייתי שלהם בברוקלין ותנו להם לזכות בתואר ותקבלו את הפופ הכי מחריש אזניים שאפשר. במקום זה, אני הולך על ניצחון של האלופים וסטירת מבליס לוודווילנס ולעזרה שיביאו.

פעם ראשונה בWWE: ג'שין לייגר נגד טיילר בריז.
בריז הוא שון מייקלס של תחילת שנות ה90 בNXT. יפיוף שחצן שמשתמש בסופרקיק. לייגר הוא אגדה יפנית בן 50 בערך, שאין לו בעיה להוציא אובר את היריבים שלו כשהוא מגיע לארה"ב (ראו דוגמאות ROH). קשה לי להאמין שיתנו ללייגר להפסיד במה שיכול להיות הקרב היחיד שלו בWWE, אבל מצד שני אמרתי אותו דבר על סטינג. יאללה, נלך על פרינס פריטי בקרב שיכול לגנוב את ההצגה.

גם כן פעם ראשונה בWWE: אפולו קרוז (אוהה ניישן לשעבר) נגד טיי דילינג'ר.
אפולו קרוז הוא מתאבק אינדיז מוערך שעושה את קרב הבכורה שלו בארגון. עושים ממנו ביג דיל. הוא קיבל תקצירי וידאו. קרוז מנצח בסקוואש הפתיחה.

בארון קורבין נגד סמואה ג'ו.
העניין שלי בקרב הזה עלה בעקבות הפרק האחרון של NXT. תמיד התלהבתי מקורבין ואני חושב שבתור היל הוא מעולה. יש לו לוק מאיים (חוץ מהבטן הזאת שלו. תטפל בזה בנאדם!), יש לו פינישר מעולה והוא לא צריך לדבר כדי להצליח. סמואה ג'ו, לדעתי, יישאר עוד קצת בNXT כדי להתמודד מתישהו נגד באלור על התואר, קורבין הוא תוצר ביתי. הייתי רוצה קרב של 10 דקות ככה, שיהיה צמוד, ובסוף קורבין מנצח עם איזה טריק מלוכלך לפני האנד אוף דייז. הקרב הכי ארוך של קורבין עד עכשיו היה מול ריינו (7 דקות), כשמול נוויל היה לו 5 דקות ובשניהם הוא היה לא רע. מצפה לקרב סטיפי בין שני ביגמנים.

שוקל לגמרי לקום לראות בלייב בנטוורק. גם כי זה רק שעתיים וגם כי זה מתחיל ב4 ולא ב3.

ובאופן מפתיע, אני מחכה לטייקאובר באותה מידה כמו שאני מחכה לסאמרסלאם. כל הכבוד WWE על היכולת ליצור ציפיה עדיין, למרות תוצאות די ידועות מראש בשני האירועים.
 
למעלה