תוצאות אולטימה לוצ'ה של LU - חלק ראשון

תוצאות אולטימה לוצ'ה של LU - חלק ראשון


קייג' ניצח את ווילי מאק בקרב ספירות בכל מקום.
קרב אליפות הטריוס: הדיסייפלס אוף דת ניצחו את אנחליקו, סאן אוף האבוק ואיווליס (א) וזכו בתואר.
דראגו ניצח את הרננדז בקרב שבו למעריצים ניתנו חגורות והיה מותר להם להצליף במתאבקים.

 
דעות אחרי צפייה


איזה כיף ואיזה באסה!
כיף כי זה האירוע הגדול של LU. באסה כי שבוע הבא זה נגמר.

קרב פתיחה מעולה בין קייג' ומאק. ככה עושים קרב ספירות בכל מקום. לא נשארים בזירה כי זה לא מעניין. הספוט של הסטאנר עם הבירות היה מעולה לגמרי וספוט הסיום, למרות שהיה נראה קצת בוץ' עם תפיסת הרגל, היה מרשים ויזואלית. יותר מאשר רולינס נגד אמברוז ולבני הבטון. ככה עושים קארב סטומפ למישהו על לבנת בטון! שמח שקייג' ניצח, הוא אחד המתאבקים האהובים עליי.

קרב שלשות קצת מאכזב, בתוצאה. כאילו, אני מבין שאיווליס הייתה פצועה עדיין בזמן ההקלטות, אבל עדיין מבאס. מה שכן, אנחליקו משוגע עם קבלות. ספוט שלישי העונה שהוא קופץ ממקום גבוה בטירוף והפעם היה נראה שאחד מהדיסייפלס לא ממש תפס אותו כמו שצריך ולכן הדם. ספוט פסיכי, קרב עם אנרגיות טובות מהקהל והתוצאה קצת מבאסת. קטרינה מלקקת את איווליס וחותמת את סוף עידן האליפות של השלושה הלא מתפקדת.

המיין איבנט היה לא רע, אבל לא להיט. לא ברמה של הקרב הפותח, לפחות. מה שכן - כל הכבוד להרננדז. הוא השתפר פלאים בLU והיו לו מספיק קרבות העונה שנהנתי מהם. אהבתי שהאוהדים קיבלו כניסה משלהם ושהם סירבו להכות בדראגו אבל פוצצו את הרננדז. היה צפוי שדראגו ינצח, אבל הרננדז הרשים אותי עם המכות שחטף מהאוהדים והמשיך להלחם.

לא יכול לחכות כבר לשבוע הבא ולפרק סיום העונה שיהיה שעתיים ויהיו בו קרבות מטורפים!
 
למעלה