טאף אינאף+טאף טוק עונה 6, פרק 5

טאף אינאף+טאף טוק עונה 6, פרק 5


האתגר הראשון של הפרק היה אתגר מתיש! לא ברור לי למה הביאו את נטליה, אבל כל עוד יש נטליה על המסך שלי, אני מרוצה.
טאנר הזה פשוט לא רואה בעיניים והקטע שהוא חזר לעזור לפטריק היה מעניין.
ברור שג'יג'י תסיים ראשונה. חבל, חשבתי ששרה לי תצליח לנצח, עד שהגיעה לחבלים.

היה לי קצת חבל על צ'לסי והפציעה שלה. שמח שהחליטה לא לקחת חלק באתגר השני.
ועם כבר האתגר השני, לראות את פטריק מושפל ככה היה כיף. לעומת זאת כאב לי על שרה לי ועל ZZ.

כל הדרמה של הנשים הייתה ממש מתאימה לפרק של טוטאל דיווס. כנראה שהם באמת מחפשים עוד דיווה ולא מתאבקת.
לעומת זאת, הקטע של פטריק עם ZZ היה די מביך עבור פטריק וזה אפילו הוציא את ZZ יותר אובר בעיניי הקהל, לדעתי.

הקטע עם ביג שואו היה קורע לחלוטין. ראו שהוא נהנה מזה והקהל גם. פטריק קיבל את זה כמו נמושה וטאנר שוב הפתיע לטובה. זה שביג שואו קרע את החולצה של ZZ היה ממש מצחיק.

הבוטום 3 היו מפתיעים למדי. מבין איך ZZ שוב שם, אבל פטריק וג'וש היו הפתעות. הוגאן אמר שגם הוא היה שם את פטריק, ככה שזה לא פייג' שראתה בו משהו אנטי. בסופו של דבר, ההצבעה של הקהל הייתה מעניינת. ג'וש קיבל יותר קולות מZZ ופטריק הלך הביתה.
האמת שזה לא מפתיע, אבל זה חבל. רואים שפטריק אוהב את העסק ויש לו תשוקה לזה, אולי אפילו יותר מג'וש וZZ ביחד.

אבל לפחות בטאף טוק, מיז עודד את פטריק והשתמש בעצמו כדוגמה. בכלל, אני הרבה יותר אוהב את טאף טוק מאשר קטעי הלייב של טאף אינאף. כולם שם יותר מושחררים, יותר עצמם. כנראה זה בגלל שזה בנטוורק ואין יותר מדי מגבלות כמו בשידור חי בטלויזיה. הקטע שביג שואו חזר לתקוף את המיז פשוט היה פרייסלס. בכלל, מיז עושה יופי של עבודה בתור מנחה, הרבה יותר טוב לדעתי מג'ריקו.

אז פטריק הלך, וגילינו שהקהל מעדיף את ג'וש יותר מאשר ZZ וראינו ששרה לי יכולה לכעוס ולצעוק. לדעתתי מאדה יזכה בסופו של דבר, למרות שZZ הוא הסיפור האנושי המרגש. אצל הבנות זה נראה בכיס של שרה לי מבחינת הקהל, למרות שהייתי מעדיף יותר שג'יג'י תזכה כי יש לה יותר יכולות בזירה והיא אכן שולטת באתגרים.
 

Jobber

New member
דעות

תוכנית טובה, קצת פחות משבוע שעבר.
&nbsp
לגבי פטריק. באיזשהו מקום פטריק הוא כמו הפרוטוטייפ של הסמארקים, הוא היחיד שמבין ברסלינג היחיד שמפגין חיבה ואהבה לעסק ומבין עניין. אז זה הופך אותו לכל כך טוב? לא! ממש לא. חייב להודות שגם אני נפלתי לפינה הזו בתוכניות קודמות. אפשר להגיד שהוא חביב הסמארקים ויכול להיות שהוא יהיה מתאבק מצויין אבל אחרי התוכנית לא חושב שהוא הכי טוב, או אולי לא הכי מתאים. לעומת זאת, ג'וש ומאדה ששניהם נופלים תחת ההגדרה של ביגמן גרוע כמו שוינס אוהב (בעיקר מאדה) מציגים פה אחלה יכולות, גם אם לא מבינים עניין כמו פטריק. זו הסיבה שכולם אוהבים את פטריק. והכי מצחיק, שאחרי שהבנו את זה נשאל - איך קהל היעד שאמור להיות זה שצופה ברסלינג, ומחפש אחד כמו פטריק מצביע לו הכי פחות? כנראה שבסופו של דבר זה לא עובד וזה לא מה שמספיק.
&nbsp
מבחינתי הזוכים הם שרה לי וג'וש בהתאם למה שנשארנו איתו כרגע.
 

AMEOBI

New member
לא מובן לי

איך היחיד שיודע לחתוך פרומו...הלך הביתה.
 
למעלה