תוצאות ערב ההאבקות של יום רביעי - 22.7.15

תוצאות NXT 22/7


אווה מרי ניצחה את קסי
ברון קורבין ניצח מישהו ב10 שניות
סמואה ג'ו ניצח את מייק רוליס
ביילי ניצחה את אמה (עם דנה ברוק) ואמרה שהיא רוצה את תואר הנשים
הוודווילנס ניצחו את דוקינס ופולטון

חתימת חוזה לקרב אליפות הNXT בברוקלין: אוונס חתם, התעצבן והעיף את השולחן, תקף את ריגל ובסוף באלור הצליח להרחיק את אוונס מהזירה וחתם גם.
 

Turkisher

New member
הדבר הכי מרשים...(המשך בפנים)

בדביוט של אווה מארי היה ... המתחרה שלה. רואים שהיא התאמצה למכור ומצד שני הביאה כמה מהלכים מאד מרשימים משלה. לאווה מארי אין מה לחפש בזירה. באמת. שתלך למנג'ר מישהו ותשחרר אותנו מהעונש הזה, בטח בתקופה שיש שארלוט, בקי, סאשה, ביילי וכו'.
החתימה היתה טובה - אוונס כרגיל סחב על הגב את כל הסגמנט. באלור מחוץ לזירה חסר כריזמה לחלוטין.
טיילר נתן סגמנט נחמד עם ריגל, בנייה לקרב שלו עם ג'ושין לייגר.
 
דעות אחרי צפייה


אווה מארי לא נראתה נוראית בזירה. היא לא ברמה של ארבעת ההורסוומן, אבל יש לה מה להציע.
זה גם עזר שקאסי הייתה יריבה טובה ממש. היה טוב לראות את סלייסד ברד #2 שוב על המסך. רואים שהעבודה עם קנדריק השפיעה.

ביילי כל כך אובר שזה לא ייאמן. אסור לה בחיים לעשות היל טרן. היא הג'ון סינה של מחלקת הנשים. קרב טוב ומרשים. יאללה, תורה להיות אלופה הגיעה. נתראה עם התואר בברוקלין.

כל שאר הקרבות היו סקוואשים לא מעניינים. מה שכן, זה נראה שסמואה ג'ו חזר לעצמו קצת. מצד שני, זאת הייתה התכנית הראשונה שצולמה באותו ערב, אז יכול להיות שהוא היה עדיין מלא אנרגיה.
אני אוהב את בארון קורבין. מצפה לראות אותו ברוסטר הראשי כבר.

לגבי פין באלור. הוא כריזמטי, הוא אתלט מעולה, הוא מתאבק מרשים. אבל אל תתנו לו מיק לעולם. תעשו אותו עוד פול היימן גאי. תנו לו את אנזו אמורה בתור מנג'ר. הבחור יבש על המיק לגמרי. זה לא קשור אפילו למבטא האירי שלו. אני נהנה לשמוע את בארט (הבריטי) ואת שיימוס (האירי) על המיק. אבל משהו בבאלור לא מתחבר עם המיק. חבל, זה יכול להרוס לו את הפוטנציאל ברוסטר הראשי. מה שכן, הדרופקיק בחליפה היה נראה מעולה. יהיה אחלה קרב בברוקלין.
 
דעות


אלוהים ישמור כמה שאיווה מארי נוראה. קיוויתי שאיכשהו היא נורא נעלבה מהתגובות שהיא קיבלה אז היא תתאמץ להשתפר, אבל היא פשוט נוראית. זה שאת עושה סופלקס ושיראנוי לא הופך אותך למתאבקת... היא נראית בזירה בדיוק כמו מה שהיא- דיווה. מגושמת, איטית ומשקיעה אפס מאמץ. נדמה שהקהל הרגיש שהוא קצת הגזים בתגובות השליליות המיידיות והחליט לתת לה צ'אנס הפעם, אבל אני די בטוח שהיא הולכת לקבל בוזים מוחצים בהמשך. פול סייל לא מקבלים את החרא הזה- היא פאקינג הלכה על הטרנבאקל במקום לרוץ מרוב שהיא עצלנית! בקיצור, ביזיון, ושתעוף לי מהמסך.
&nbsp
כן צריך לציין כרגיל את קאסי שממשיכה להשתפר בטירוף ונראתה מעולה, עד כמה שאפשר להיראות מעולה ליד מישהי כמו איווה מארי. מחכה לראות עוד ממנה ומג'סי מקיי.
&nbsp
ברון קורבין מקבל את הבוקינג הכי משעמם שאי פעם נתקלתי בו. הוא לא עשה כלום חוץ מהפיוד המיותר עם ריינו ואנגל קצר וחסר חשיבות עם בול דמפסי. מאמין שהוא ייעלם תוך חודש ברגע שהוא עולה לרוסטר הראשי.
&nbsp
מייק רולס לדעתי בדרך לצאת ממשבצת הג'ובר- הוא זכה לעבוד קצת עם ג'ו בקרב הזה, והוא מפגין אישיות באופן קבוע בכל הטאג ג'ובס שהוא עושה בחודשים האחרונים. הוא נראה רציני- מקווה לראות אם הוא שווה משהו בקרוב. ג'ו זה ג'ו. חבל שאין להם מושג מה לעשות איתו כרגע והם מבזבזים אותו על ג'ובים.
&nbsp
ביילי קיבלה חזרה של מלכה, כמו שמגיע לה. עכשיו ששארלוט וסשה מתקדמות היא הפאן פייבוריט הברורה של פול סייל. אמה עדיין משעממת וביילי נראית טוב כרגיל. מחכה לראות אותה נגד שארלוט ובהמשך נגד סאשה.
&nbsp
פרומו חביב נוסף של דיינה ברוק. הלוואי שהיא תתעל חצי מהאישיות הזאת לעבודה בזירה, כי מחוץ לה היא עושה עבודה טובה ובזירה היא ירוקה בקטע אחר עדיין. אם יש מישהי שיכולה לגרור אותה לקרב טוב זאת שארלוט.
&nbsp
הוודווילנס נגד פולטון/דוקינס היה די משעמם, למעט הבעיטות לראש של גוץ' שהיו פשוט אדירות. שמח שהם מקבלים את הטאג שוט שלהם בתוכנית ולא בטייקאובר ושהבוקרים הבינו שהם פשוט לא אובר עם הקהל כרגע.
&nbsp
הייתי בשוק שהם סיימו לחתום על החוזה בלי להפוך את השולחן, בד"כ זה לא קורה
באלור מצליח איכשהו לגרום לאדריאן נוויל להישמע כריזמטי כשהוא לוקח מיקרופון, זה פשוט נורא. הוא חייב מנג'ר.
 

אסף Day

New member
לא ראיתי אבל יש לי השערה קטנה

ראינו את אווה מארי עושה את "תרגיל ההיאבקות המסובך והמחוכם" שאנחנו רואים כל פאקצה עושה הידוע בכינויו "היירמייר"?
 

shanytopper

New member
דעה על פין באלור

הוא *חייב* להפסיק לדבר, ובאופן כללי להפסיק את הגימיק ה"אנושי" שלו. הוא עושה שם עבודה איומה ונוראית וזה חושף אותו כחסר כל כריזמה. וזה חבל, כי הוא בחור מוכשר בטירוף.
&nbsp
אני מבין שהוא לא יכול להשקיע בציור גוף מלא בכל שבוע, אבל מה שהוא עושה כרגע מחריב את הפוטנציאל שלו, וזה סתם חבל
 
תוצאות לוצ'ה אנדרגראונד 22/7


טחאנו ניצח את ג'וני מונדו בפסילה, אחרי שהקרו באו והרביצו לטחאנו. אלברטו אל פטרון בא לאזן את המצב, אבל הראה גם שהוא לא חבר של טחאנו, אלה שהוא בא בשביל מונדו.
מאק ניצח את קייג' בפחות מדקה. התחיל ברול ענק. דריו קואטו הכריז ששבוע הבא יהיה קרב ספירות בכל מקום ביניהם.
דריו קואטו הסביר את החוקים של המדליונים ואמר שפניקס לא פה כדי להגן על שלו, אז נקבע באטל רויאל.
פניקס ניצח את הבאטל רויאל, כשבסוף כשנשארו 2 (פניקס ומרטי דה מות) זה הפך לקרב רגיל.
פרינס פומה בא לדבר לבד, אבל אז קטרינה, מיל מוארטס והדיסייפלס אוף דת באו. התכנית נגמרה בזה שפומה עומד בזירה, אחרי 630 ספלאש על מוארטס
 
דעות אחרי צפייה


ג'וני מונדו מרשים. הולך להיות יופי של קרב בין לבין אלברטו אל פטרון. גם טחאנו לא רע בכלל.
קייג' הוא פשוט מפחיד. מעצבן אותו שנתנו למאק לנצח אותו פעמיים ברצף, אחרי כל הבנייה שלו בתור מפלצת. לא נורא, תמיד יהיה לנו את PWG.

פניקס ממש אובר בטמפל. שמח שנתנו לו לנצח מחדש את המדליון שלו. אהבתי מאוד את העקיצה של דריו קואטו כלפי הWWE: "זה מקנה קבלת קרב אליפות מתי שרוצים. אבל יש טוויסט! צריך להודיע לי שבוע מראש, כי אני רוצה לפרסם את קרבות האליפות שלי בהתאם. לא רוצה שיהיה קאש אין פתאומי, בלי לפרסם את זה כמו שצריך". BURN!

פרינס פומה נבנה מעולה. אהבתי את הברול ואת זה שהוא היה בבגדי רחוב ומיל מאורטס בחליפה. קטרינה עושה את הצוות הזה למושלם. לא מבין איך הWWE ויתרו עליה ככה.

אני מתבאס שנשאר רק שבועיים מהעונה הזאת של לוצ'ה ואז הפסקה. מקווה שאולטימה לוצ'ה יהיה טירוף מוחלט של האבקות! לא יכול לחכות!
 
למעלה