שרשוראו 20.7

שרשוראו 20.7


אירועים
טייקר פתח את ראו. הוא רוצה לנקום בלסנר, בלה בלה בלה.
במהלך התכנית, טריפס וסטף הורו לתגבר את האבטחה, למרות שהיימן אמר שלסנר לא פה.
כמובן שלסנר היה והיו 2 סגמנטים של ברול בין טייקר ללסנר, כולל מעורבות של רוב הלוקר רום (חוץ מחברי השילד לשעבר, סינה ואורטון. ואולי עוד כמה)

היה פרומו של רולינס שהוא האלוף הכי טוב ובלה בלה בלה. מי שיצא להתעמת איתו היה... ג'ון סינה!
סינה אמר שהוא מה שאלוף אמור להיות ולא רולינס, שהוא פחדן וסתם בדיחה. בסופו של הפרומו, רולינס ברח וסינה נשאר עומד בזירה וכמובן שאמר The champ is here

היו עוד סגמנטים עם רוסב/סאמר/לאנה וגם בריי ווייאט ולוק הארפר, שדיברו דיבורים על הדיברות.

תוצאות
שארלוט (עם פייג' ובקי לינץ') ניצחה את ברי בלה (עם ניקי בלה ואלישיה פוקס). צוות BAD (סשה באנקס, נעמי וטמינה) היו בפרשנות
לוס מאטדורס ניצחו את PTP בקרב לא על התואר, אחרי הסחת דעת של הניו דיי.
ביג שואו ניצח את מיז בפחות מ2 דקות.
רומן ריינס (עם דין אמברוז) ניצח את לוק הארפר (עם בריי ווייאט) בפסילה, אחרי התערבות של בריי. בסוף היה ברול בין כל ה4.
סשה באנקס ונעמי (עם טמינה) ניצחו את פייג' ובקי לינץ' (עם שארלוט), כשבאנקס הכניעה את פייג'. טים בלה היו בפרשנות.
ג'ון סינה, רנדי אורטון וסזארו ניצחו את רוסב, קווין אוונס ושיימוס. במהלך הקרב, שיימוס עזב אחר ריב עם אוונס. כמה דקות אחרי זה, אוונס עזב אחרי ריב עם רוסב. לאנה באה ורבה עם סאמר ריי, זה הסיח את דעתו של רוסב ואז הפייסים נתנו לו AA, סווינג וקאטאפולט של סזארו לתוך RKO של אורטון בשביל הניצחון.
 

meidadc

New member
דעה מקריאה על משהו אחד

החלוקה של דיוויזיית הנשים לשלוש חטיבות (פייג'-שארלוט-לינץ' / בלות / BAD) היא מאוד מסקרנת ויש לה פוטנציאל לסיפורים נחמדים מאוד. זה מזכיר לי את תקופת ה NOD מול הדיסייפלז מול לוס בוריקוואס. אמנם הפיוד הזה לא התרומם לשום דבר, אבל היה בו משהו ייחודי וזכיר.
 

Turkisher

New member
זוכרים את הפעם ההיא שכל הרוסטר "התפטר" בגלל שהם פחדו ממיז..?

זה ציין בעיני את אחת מנקודות השפל שהמוצר הגיע אליו. למה אני מזכיר את זה עכשיו? בגלל מילה אחת - אמינות.
כשרוסטר מתפטר בגלל מיז וטרות' זה נראה ומרגיש כמו זלזול באינטליגנציה.
כשכל הרוסטר יוצא ולא מצליח להפריד בין לסנר לטייקר ומתחולל שם ברול מדהים , אחד הכי טובים והכי אמינים שראיתי - זה קלאסיקה ובגלל זה אני מוכן לשקול לתת להם 40 ש"ח בחודש. זו היתה סצינה לספרים.
הפתיחה של טייקר היתה קלאסית, בזמן שאתם מתווכחים היל, טיל ,החתול שמיל, טייקר כאן לסגור חשבונות ולא מעניין אותו מה יחשבו. הוא בא לסגור ללסנר את הפה אחת ולתמיד.
טריפס וסטף כסייד קיקס בכל הפיוד הזה מילאו תפקיד מצוין וכשהיימן הגיע, התגרה בטייקר , טייקר הופיע, חיכיתי שלסנר יצא והוא באמת בא בריצה והיה ברול אורגזמי. לא פחות.

כל שאר התוכנית היתה סבירה יחסית אם כי סינה - רולינס גרם לי קצת להקיא בפה. לא רוצה את סינה במיינאיבנט בסאמרסלאם!!
המהלך המסיים של המיינאיבנט של התוכנית שסזארו מקפיץ את רוסב ל-RKO היתה מעולה ותמונת הסיום של סינה , סזארו ואורטון חוגגים היתה מצויינת. רק שיתנו לו כבר ריצה אמיתיתבפיוד פרופיל גבוה.
 

Jobber

New member
דעות ראו

ככל הנראה הראו היחידי בשנה שלא העברתי שום חלק ממנו, היה פשוט מצויין.
&nbsp
כמה נקודות:
1. טייקר - לסנר אולי לא יהיה הדבר הכי מדהים בעולם, אבל וואו! זה היה בדיוק בצורה, במינון, בטעם! פשוט מושלם. השימוש בהיימן, בסטפני וטריפל, הכל במקום ובזמן הנכון. שאפו!
2. הדיוות. שוב, לא יודע מתי היה בראו שתי קרבות דיוות, ושוב לא יודע מתי נשארתי לצפות בקרב כזה. בקי לינץ'!
חייב להתוודות ההחלטה לחלק הדיוויזיה למחנות הייתה החלטה חכמה מאוד ותיצור עניין רב והרבה וריאציות לקרבות, גיוון סופסוף.
3. סינה עשה פה חתיכת חיזוק לאליפות ארה"ב. אני לא מעוניין לראות רולינס - סינה אבל לדעתי סינה פשוט זהב.
4. בשבוע השלישי ברציפות: סזארו! יכולות מדהימות בזירה, שוב לוקח את הקרב על הגב ומביא מאה אחוז. יאללה תנו לו מיקרופון שידבר קצת, ויאללה סינה - סזארו לסאמר סלאם.
5. המיין אבנט היה נחמד "בשביל מה שהוא נועד", וגם קיבלנו כבונוס פעם נוספת את התחת של לנה אז הכל טוב.
&nbsp
תעשו לעצמכם טובה ותראו את ראו של השבוע. אם איבדתם תקווה מהמוצר השנה, אולי יחזור לכם מעט החשק עכשיו.
 
דעות אחרי צפייה


מה ראיתי עכשיו?!?! זה הWWE או מה?!
פשוט RAW מצוין, אולי הכי טוב של השנה!
פתיח של טייקר = זהב. אמנם המניעים שלו מפגרים וטוב שנזכרת אחרי שבמניה השנה היית באותו מקום עם ברוק ואפילו קרב אחד לפניו, אבל זה טייקר.
נעבור שניה לברול הכפול. ככה עושים את זה! זה היה הברול הכי טוב שראיתי בWWE אי פעם, הכי אמין והכי אלים. האמנתי שהם רוצים לרצוח אחד את השני והחלפת המשפטים שלהם בדרך מהזירה, כשברוק אומר שהוא יהרוג את טייקר ואז טייקר עונה שהוא יהיה חייב היה פשוט זהב טהור!
ואז הברול מאחורי הקלעים. וואו. אמנם לא בא לי לראות קרב נוסף ביניהם ובטח לא בתור המיין איבנט של סאמרסלאם, אבל זה פשוט בוצע בצורה הטובה והנכונה ביותר.

מה עוד?
שתי קרבות נשים בערב אחד!!! מה פה קורה פה?! האם יש לי חום?
ועוד שתי קרבות נשים טובים פלוס! ברי לא פראיירית ושארלוט פשוט מוטציה של הטבע עם היכולות שלה.
אבל זה כלום לעומת קרב הזוגות. רק חבל לי שנטליה לא שם במקום טמינה או נעמי. זה היה הופך את זה להרבה יותר טוב. אבל נו מילא, היא מטפלת בטייסון בבית שלהם.
סשה באנקס היא המתאבקת הכי טובה כרגע, נקודה. שמחתי שהיא זאת שקיבלה את הניצחון ועוד יותר שמח שזה היה על פייג' ולא על בקי. פייג' היא אלופת NXT ופעמיים אלופת דיוות, אז זה מוסיף הרבה לסשה לנצח אותה.

רולינס פשוט השתפר פלאים על המיק. זה היה נראה שהפרומו שלו ושל סינה זה פשוט שוט פרומו של האוהדים. הם לא חסכו אחד מהשני כלום. אם יהיה קרב ביניהם בסופו של דבר בס"ס, אני מקווה שזה יהיה קרב ראווה ולא קרב איחוד תארים או קרב אלוף נגד אלוף, שיהיה מישהו שיחזיק 2 תארים. אבל יש עוד מספיק זמן עד ס"ס, אז נראה.

אני אוהב את לוק הארפר. הרבה יותר מברי ווייאט. אמרתי את זה עכשיו ואמרתי את זה בעבר. היה פשוט קרב טוב ורומן השתפר מאוד (או שהארפר גרם לו להראות מעולה). לא הייתי מתנגד למיני שילד נגד מיני משפחת ווייאט בס"ס, אבל השמועות מדברות על משהו אחר. בכל מקרה, קרב שמאוד נהנתי ממנו.

מיז ביג שואו וקרב הזוגות - אין הרבה מה להגיד. לא הועיל, לא הזיק.

ואז המיין איבנט!
זה היה נראה כמו קרב חושך או מיין איבנט של האוס שואו וזה היה כיף! אהבתי את הבוקינג שההילים לא מסתדרים ופשוט הולכים! כמה פשוט, ככה חכם! רוסב המסכן, לא יודע את מי הוא עיצבן כדי לחטוף 3 פינישרים. מצד שני, זה גם גורם לך לחשוב שצריך 3 פינישרים כדי להכניע את הבולגרי, אז נגיד שזה הוציא אותו טיפה אובר. לאנה עם ספיר די צולע, אבל נו טוב. איפה ג'ואי סטיילס שיצעק catfight???
והספוט סיום של הסלינגשוט לתוך RKO היה לא פחות ממרהיב. שיתנו לאורטון וסזארו להיות צמד קבוע ושילכו על אליפות הזוגות! ואז שיתנו כבר לסזארו את הפוש על אליפות העולם!!!
סזארו נגד רולינס בס"ס? הם כבר נלחמו מספיק פעמים בROH, FCW בשביל להכיר אחד את השני וזה קרב שאני מוכן לראות בWWE על אליפות העולם.

בקיצור - הRAW הכי טוב של השנה, הקהל היה אחלה ולא היה קרב או סגמנט רע. היו דברים בינוניים, אבל היו יותר דברים מעולים וזה כבר משהו.
 

TL PUNK

New member
סוף סוף כיף לראות ראו!

אז כן לקח לי זמן להשלים פערים אבל סופסוף צפיתי בפרק האחרון של ראו ואני חייב להגיד שנהנתי מאוד , גם קרבות הנשים ,אפילו מקרבות הזוגות . הייתה תכנית מעניינת עם בניה טובה מאוד ללסנר-טייקר בסמארסלאם האמת שאני מתרגש לקראת הקרב הזה..חייב תיקון על הקרב האחרון שלהם שהיה איום .
את סזארו תמיד כיף לראות הוא פשוט מעלה בטירוף את הרמה של הקרב אין מה לעשות הבחור מאוד מרשים ..אם רוצים לבנות אותו כמתמודד פוטנציאלי לתואר חייבים לתת לו קצת זמן על המיק , אני מרגיש כאילו מעולם לא שמעתי אותו מדבר פרט לקריאות ה"יודלה" שלו בזירה
הכי חבל לי שאוונס במגמת ירידה , מאז שהפסיד לסינה הוא דועך וזה חורה לי...מישהו אמר פיוד עם סזארו?
ד"א : בתחילת התכנית בפרומו של טייקר על הנקמה המתקרבת ללסנר אפשר לראות בבירור את ההבדל הענק בין טייקר לוויאט שכאמור אמור להיות ממשיך דרכו כ"הבחור האפל והמפחיד בזירה" כי בזמן שבריי נותן פרומואים מוקלטים על אין לי מושג מה ומזבל את השכל טייקר הולך ישר לעניין וזה מספיק בשביל להפחיד אפילו את ברוק.
 

TL PUNK

New member
תשובה

דיי בערך מהנקודה בה ניו דיי הפכו להילים
סזארו וקיד התחילו את הריצה המשותפת שלהם כהילים וניו דיי כפייסים , אבל אחריי שהקהל התחיל לשנוא בטירוף את ניו דיי ובכוונה לעודד את קיד וסזארו ה WWE עשו משהו שהם בדרך כלל לא עושים ואשכרה זרמו עם הרצון של הקהל .
אני מניח שסזארו יהיה פייס להרבה זמן כי נראה שמנסים לתת לו פוש לכיוון אליפות (לא ממש משנה איזו) ואם יהיה לנו מזל אוליי פיוד עם אוונס
 
דווקא בנוגע להילים/פייסים, WWE, מקשיבים לקהל

אני חושב שזה התחיל אפילו מאורטון ב2010. באותו פיוד עם הלגאסי. לפי התכנון של WWE, הוא אמור להיות היל. אבל הקהל הריע לו והוא עבר פייס טרן
&nbsp
דולף זיגלר, פאנק ודניאל בראיין גם. הקהל הפך אותם לפייס הקהל הקשיב להם
אותו דבר להיל טרנים. בטיסטה ספג היטים עצומים מהקהל ו"זכה" להיל טרן. כי הWWE, בעניין הזה. הקשיבו לקהל
 

Jobber

New member
במקרים כאלה

אין להם יותר מדי ברירה. כך לדוגמה את בטיסטה, הוא היה נמצא בזירה וחוטף היטים כשהוא בכלל מדבר בהתחנחנות כמו פייס גרוע. אף אחד לא קונה את זה. לכן אין להם יותר מדי ברירות אלא לשנות תוכניות גם אם זה נגד רצונם.
 

שי מילר

New member
מנהל
צריך לומר

הברול בין טייקר ללסנר זה הדבר הכי טוב שראיתי ב-WWE השנה, נקודה.
ברול אמין בצורה מפחידה, מסוג הדברים שגורמים לשכוח לרגע שזה וורק.
רק שני מאסטרים ברמה הזאת יכולים לייצר כזאת רמת אינטנסיביות, גאוני לחלוטין, אין מילים.
 
למעלה