איפה חברי הפורום האבודים היום

גונג.... ../images/Emo121.gif

גונג... גונג... גונג...(איפה הברקים פה כשצריכים אותם?!?!?!?) אז בגלל שרשור של מזל טוב שלהפורום כבר לא קופץ אני אכתוב פה
אז שלום לכולם
10 שנים לפורום... חתיכת היסטוריה יש פה. ולא סתם.. למרות שנעלמתי מהפורום..כן קצת איבדתי עניין בו והאבקות.. אני עדיין מתעדכן פה ושם.. רואה עד כמה הדברים הפכו להיות די מזעזעים בעולם ההאבקות ושאין בו מי שיחזיר את העניין. פרט
לאנדרטייקר
אבל הוא בקושי נמצא.. בסופו של דבר גם הוא לא נצחי. אז WOW עשור שלם. בתוך 10 שנים הפורום הזה הפך להיות המוקד המרכזי של קהילת ההאבקות ולאחד הדברים הגדולים בארץ לקהילה. עבר פה הכל.. עברו פה כולם...מדיונים והודעות הזויות של ההתחלה..כשהפורום היה בחיתוליו וההודעות היו מצחיקות של "UNDERTAKER I LOVE YOU" ו שסטינג זה אנדרטייקר חחחחחחח ....גדל לפורום של דיונים של 3423425243 שרשורים שמוציאים את המיץ של המיץ של הפורום ועד דיונים וויכוחים מאוד חריפים וסוערים...וגם מצחיקים בו זמנית חחח וההסכמי שלום שבאו אחרי זה היה שווה ערך למייקאפ סקס
בין אם זה גם לבכות ביחד על מתאבקים חשובים שהלכו לעולם בדרכים טראגיות.. אנשים צבעוניים ומעניינים עם דעות וידע נרחב משלהם... גדלנו לשלוחות נוספות של הפורום של מקורות להורדה מהירה (אגב אני אשמח לאחד כזה בפרטי בבקשה) מלחמות טרולים ומתחזים.. מה לא היה פה? מהההה לא היה פה ? ואני שמח שהייתי שותף להכל מההתחלה של בריאת הפורום..
והתארגנות לפגישות רסלמניהההה שהיו ועדיין קיימים ארועים מהממים...שמחתי לפגוש אחד אחד מהאנשים כאן מהפורום במציאות.. אנשים איכותיים ביותר. את אלון אני רואה כל יום..אני לא מבין עדיין איך הוא מגיע לעבודה בלי החגורות...זה כל יום קרבות שם בעבודה
מדהים מה שנהייה מהפורום..המשיכו כך...נתראה עוד עשור באותו מקום
תודה ליאיר על העדכון
נ.ב מי שרוצה..ומי שבא לו...שמרו על הקשר פייסבוקי Alex Sverdlik.
 

Frostey

New member
You're Still Alive??../images/Emo2.gif../images/Emo9.gif

לא האמנתי שאני יראה את השם הזה שוב.
וחבל באמת שהרסלינג הידרדר עד כדי כך שהוא ככה מבריח אוהדים נאמנים.מקווה לראות אותך במפגש מניה 28!
 
אני מקווה

שתראה אותי ברסלמניה 28 כשאני שם ברסלמניה עצמה חחחחחח הדרדר.. הדרדר, עם כל השמות שאני רואה שהם אלופי עולם שם, זה נראה כאילו הסנדק והמאפיה האיטלקית השתלטה על ההאבקות.
 
אופיייררררר ../images/Emo24.gif

אמאל'הההה כמה זמן....
איזה כיף לראות פנים מוכרות מהגוורדיה הישנה
 

yauli747

New member
שלחתי הודעה לכמה חברה דרך פייסבוק

חלקם אמרו שיבואו לכתוב מזל טוב (דניאל כבר עשה זאת), לאחרים כבר נמאס מרסלינג או מהפורום או משתיהם. אין דרך לקבל מתפוז רשימת הניקים שכתבו בפורום? בתחילת הדרך היה כפתור בסרגל למעלה שקראו לו "חברים" או משהו בסגנון והיתה שם רשימה של הניקים אם הזמן זה היה כבד מדי והורידו את זה אבל אולי לקראת חגיגת 10 השנים תפוז יוכלו לספק לנו רשימה שכזאת. פאק אני חושב שתפוז צריכים לתת לנו משהו על זה שיש פה פורום פעיל כבר מעל ל10 שנים!!!
 

Frostey

New member
זה לא הוא.

יש לו סגנון כתיבה-דיבור שונה משל MCMG\פאטו פאן. אני רואה אותו בפורום FXP.
 
אולי החבר פורום הכי אוברייטד בהיסטוריה...

לא מאמין שעוד זוכרים אותי בפורום (לפחות לרעה אני מקווה...?) מעולם לא הייתי חלק אינטגרלי בכתיבת דעות, הייתי הרבה יותר במירק ורוב הזמן הייתי רק קורא פה... האבקות אני כבר כמעט לא רואה, רק כשיוצא בטליוויזיה ומשתדל לראות (ולהגיע למפגשים!) של האירועים החשובים! אני עדיין קורא כאן מפעם לפעם, וזה באמת מקום מדהים! תמשיכו לעשות עבודת קודש (מנהלים, משתמשים וכיוצ"ב) אין ספק שזה הפורום הכי טוב בתפוז! (אחרי מחקר מעמיק של אפס פורומים חח) תודה ליאיר שטרח לעדכן אותי בפייסבוק!
 

DDN

New member
לא נכון

כן היית כותב, ומביא רוח חיובית וכיפית גם בפורום וגם במפגשים.
 

Frostey

New member
מה קורה,נהגוס?../images/Emo152.gif

לא היית איתנו במפגש מניה 21 באולם ספורט?
 

MysteriOfir

New member
נהגוס ../images/Emo5.gif

יש לי עדיין סיוטים מהדרך חזרה ממפגש מניה 20, ואני חושב שגם לגורדון.
 

Gordberg

New member
תאמין או לא

עד כמה שאני מנסה לשחזר: לא זוכר איך בדיוק חזרתי משם. אמנם זכורה לי נסיעה חזרה עם טל, אבל אני בטוח שהיא התרחשה לאחר ראמבל 2006.
 
למעלה