שידורי ה WWE ו NOC בישראל

אורון V1

New member
זה לא ממש יעלה כסף לוינס

במידה ואכן תהיה הופעה אז האמרגן יקח עליו את כל ההוצאות וינסה לכסות אותם ואפילו להרוויח במחירי הכרטיסים להופעה. והאמרגן, כמובן, לא מחליט לקחת על עצמו הופעה אלא אם כן יש לו אינדיקציה שיימכרו כרטיסים, אלא אם כן מדובר באידיוט כמו בהופעה של טנא וראינו מה קרה לו בסוף... אגב נתונים מצ'רלטון לא ממש מצביעים על רמת הפופולריות של השידורים כי הם משדרים גם תכנים אחרים. בכל מקרה מקווה שהם אכן יגיעו לארץ ויצליחו להביא כמות נאה של צופים.
 

Israeli Hero

New member
מה שבאמת יביא את WWE לארץ

לא משנה כמות השידורים. מה שמשותף בכל הפעמים ש WWE התכוונו ובאו לארץ הוא שההאבקות היתה במיינסטרים והיה הרבה באז סביב התחום. ברגע שיחזור הבאז אני בטוח שתחזור ההתעניינות להביא אותם לארץ ע"י כל מיני גופים גדולים.
 

RVD18

New member
היי אורון

חייב לומר לך שזה ממש לא מה שאני רואה בשטח. בסיבוב בעיר נדהמתי לראות כ"כ הרבה מוצרים של WWE. נעלי בית, חגורות, משחקי וידאו, צעצועים, מסיכות של מסטריו, מגזינים (אגב בצומת ספרים המגזין עולה 20 ומשהו). בבאר שבע הפאבים מראים את התכניות (בד"כ כשיש ביורוספורט) ואנשים מסתכלים ומתעניינים. הרבה מדברים איתי על זה, והתקשורת מסקרת. רק היום היה אייטם בערוץ 2 ובספורט מעריב ציינו את השידור בספורט 1 כולל תמונה של מיקי ומאריס. לגבי ספורט 1 וספורט 2, הם לא כאלה נידחים. לרוב חובבי הספורט שאני מכיר יש אותם. תחשוב שעכשיו עם השידורים המסודרים והשעות הנוחות, יותר אנשים ייחשפו לזה. וכמובן מלבד זה, אני מכיר לא מעט אנשים שעוקבים כבר הרבה זמן (לא מהפורום) ולא מתכננים להפסיק. כך שלדעתי המצב טוב והעתיד ורוד.
 

אורון V1

New member
שמח לשמוע שזה מה שאתה רואה

אגב מי שהיו במעריב היו מלינה ומישל. לגבי ספורט 1 וספורט 2 תסכים איתי שהם לא נפוצים כמו ספורט5פלוס למשל כי לא הרבה אנשים מוכנים לשלם 50 ש"ח לחודש. העניין הוא שזה כבר לא השגעון התורן לילדים, עכשיו הם יותר בקטע של טלנובלות ארגנטינאיות.
 

RVD18

New member
צודק

התכוונתי יותר לאנשים בגילנו שמתעניינים. בכל מקרה נקווה לטוב, שידורים סדירים זה כבר טוב.
 
הזכרון שלי קצת מעורפל ../images/Emo185.gif

מלפני 3 שנים, אז אני לא בטוח האם מה שאני זוכר הוא נכון. אני זוכר שהבאז סביב החתום הגיע אחרי שהWWE הכריזו שהם מגיעים לארץ. כלומר: המרצ'נדייז, הכתבות בעיתונים, המדור בראש 1 וכו' וכו'. האם אני טועה?
 

yauli747

New member
למה אתם כותבים 50ש"ח זה הרי עולה הרבה יותר../images/Emo70.gif

סליחה על ה
פשוט לא חשבתי שמישהו יראה את ההודעה שלי בתוך כל הויכוחים האלה... אני מבין שלוהסיף את חבילת הערוצים האלה זה 50 ש"ח אבל אתם שוכחים להוסיף את הסכום הגבוה שHOT או YES לוקחים לחודש. שזה בסביבות ה250-300 ש"ח מה שאומר שהמחיר הוא 3600 ש"ח בשנה!! סכום מטורף לדעתי. אני בזמנו היתי בHOT כי רציית את הWWE 24.7 אבל לצערי גיליתי בדרך הקשה שהVOD עולה 10 ש"ח לחודש רק כדי שתהיה לי את האופציה (אגב התוכנה ש HOא פשוט איטית, גרוע ולא נוחה לשימוש) ואז לשלם עוד 20 ש"ח בחודש על הWWE כך שזה בעצם עלה 30 ש"ח בחודש... קיצור החברות האלה לוקחות סכומי כסף מטורפים ולא מספקים את הסחורה... במשך שנים הם כל הזמן "מוסיפים" ערוצים ובעצם מה שעושים מעבירים לשם את התוכן המענין התורן ואת כל הזבל משאירים בערוצים הישנים... אנשים בארץ חייבים להתעורר ולעשות מעשה כי אם לא ה ימשך שנים וכל פעם רק יחמיר
 

Nurd4Life

New member
זה לא נכון

כמות האנשים שעבור הWWE לא רק צריכים לעשות צ'רלטון אלא צריכים לעשות יס או הוט בכלליות כי אין להם עומד על אחוזים שבטלים בשישים... אפילו הייתי מתיימר להגיד שאין עשרה אנשים כאלה בארץ.
 

yauli747

New member
נכון, אבל זה לא אומר שאתה לא מוציא את הסכום

זאת גם הסיבה שHOT ו YES עושים מלא כסף כי הם כל פעם מוסיפים עוד שטות לקחת עליה כסף ואנשים אומרים כולה עוד 5-10-20 שקל שזה בעצם לא נכון כי הם גם ככה משלמים סכומים ענקים...
 

אורון V1

New member
אתה צודק

הכבלים גובים סכומים חודשיים גבוהים מדי, אנשים שבקושי צופים בטלוויזיה יכולים להרשות לעצמם לוותר על התענוג.
 

yauli747

New member
לא רק מי שלא רואה טלויזיה.

כל אחד משלם מלא כסף על "חבילות" או על "בסיס" ומקבל ערוצים שהוא לא צופה בהם ואפילו לא מגיע אליהם בזיפזופ והם כמובן אומרים לך אתה מקבל X ערוצים אבל בתכלאס אתה צופה בחצי או פחות... מה גם שמה שהם עשו עם ערוצי הסרטים והסופרט גובל כבר בפשע. לקחו את התוכן מערוץ הסופרט\סרטיםה"חינם" והעבירו לערוצים חדשים ובישן השאירו כלום או תוכן זבל זול. הם כמובן לא אמרו את זה ככה אלה מכרו לך את העובדה שהם מוסיפים לך עוד X ערוצי סרטים\ספורט חדשים. מתי פעם האחרונה ראית סרט טוב או מענין בערוץ הסרטים? מתי ראית סרט "חדש" (מה3 שנים האחרונות) בערוץ ה"חינם"? קיצור אנשים לא שמים לב שהם משלמים מלא על כלום! עדיף כבר אם הכסף הזה להגדיל את החיבור לאינטרנט למקסימום ולהוריד מה שרוצים לראות ו\או לעשות צלחת לווין פרטית
 

RVD18

New member
זה לא מדוייק

בערוצי הספורט של צ'רלטון לדוגמא אתה מקבל שידורים שלפני כן לא שודרו בערוצים אחרים. יותר ליגות, יותר משחקים. לפני כן היה משחק מכל ליגה בשבוע וזהו. מבחינת סרטים, אתה מקבל חמישה ערוצים, לפני כן היה אחד. אז נכון שהיו מקרים של זליגה כמו בספורט 5 אבל יש תמורה לכסף. המחיר יקר אבל לא לשכוח שאמנם בחו"ל המנוי זול יותר, אך שם משלמים תשלום נפרד על שידורים שונים כמו היאבקות ו-UFC והמחיר לא זול. אצלנו זה כלול בחבילה אז תעשה גם את החשבון הזה. לגבי צלחת לווין, לי ולך זה משתלם ועדיף בהרבה, אבל לא מתאים למי שרוצה עברית.
 

אורון V1

New member
ועכשיו גם יש את האפשרות

להתנתק מהכבלים/יס ולקנות את הממיר של ערוצי הבסיס.
 
אז כנראה 11

בבית שלי אני צופה רק בערוץ 2 באנטנה. עכשיו אני יעשה ממיר פשוט שקולט ערוצים 1,2,33,10 והכנסת. נמאס לי לשלם להוט/יס סכומים גבוהים מאד שאני בקושי רואה טלויזיה. עכשיו גם הורי הבינו אתזה וביטלו תמנוי עם הכבלים שעלה 350 שקל בחודש (עם 4 ערוצי הספורט המיוחדים). המחירים פשוט גבוהים מדי על מעט מדי תוכן.
 

s t i f f l e r

New member
זה הופך אותי אחד מה-10 האלה?

אין לי טלוויזיה ואין לי כבלים/לווין. אני בטוח שהבעלים של קבוצות כדורגל/פוטבול מתכננים נגדי תביעה ייצוגית כי בגלל שלא רכשתי אחת אחת מהחבילות של הוט/יס הם מפסידים מליונים
ואני חייב לציין שבתור צופה מהצד כל הויכוחים האלה שם למעלה נראים דביליים לגמרי.
 

Legend Killer1

New member
אני איתך

אני שילמתי לחודש הראשון 25 ש"ח לשני הערוצים - ללא התחייבות - וכמובן שאחרי סאמרסלאם אני מתכוון להוריד את הערוצים. אין לי כל כוונה להמשיך לשלם לצ'ארלטון. עכשיו אני משלם כי להרגיש שוב את החוויה של רסלינג בLIVE. אבל אח"כ שיחפשו אותי בסיבוב....
 
למעלה