שידורי ה WWE ו NOC בישראל

deathcaster

New member
אני דווקא שונא אתכם

כל עוד תמשיכו לרשום את השם שלי ללא האות ו' !!!!! אבל אם נשמיט טעות חמורה זו.... THE FEELING IS MUTUAL ובלי ויכוחים כאלה... הפורום הזה היה פחות מעניין.. תודו בזה !
 

elotan

Member
ואני דווקא חושב שצריכים לכתוב זהר בלי ו'

כמו בעז עם נעם. |מתחילשרשורמטופשחדש|
 

deathcaster

New member
גם אני חושב שצריך לכתוב ארן ../images/Emo13.gif

אבל זה לא משנה מה אני חושב.... (it doesn't matter..............) בתעודת הזהות שלי כתוב זוהר... מעבר לזה לא צריך סיבה נוספת.
 

אורון V1

New member
אין קשר בין שידורים ישירים להופעות

עובדה שבאמצע שנות התשעים היו הופעות בלי שידורים ישירים ועובדה שכשהיו אמורים לבוא לארץ גם לא היו שידורים ישירים, הכל זה עניין של אמרגן שירים את הכפפה וישים את הכסף. ואנשים לא אוהבים לשלם, מה לעשות.
 

RVD18

New member
נחיה ונראה, רק אומר לך

שבמהלך העולם ככה זה עובד, איפה שיש שידורים עדכניים ומסודרים הפופולריות עולה ויש הופעות. ראינו כבר שאנשי הפורום קטני אמונה כשטענו בתחילת שנה זו שאין שום סיכוי בעולם שיהיו שידורים ישירים ועובדה שזה קרה. לפני חודש אמר לי המשתמש Sid שאין חלקיק של סיכוי שצ'רלטון ישדרו היאבקות והנה הוא טעה. ולפני שלוש שנים כולם פה אמרו שאין סיכוי בעולם שה-WWE תגיע לפה, ואז נמכרו 22 אלף כרטיסים. לכן, בינתיים מי שאכל את הכובע זה לא אני.
 

אורון V1

New member
העניין הוא שה-WWE כבר מעבר לשיא בארץ

הם כבר לא השגעון התורן לילדים כפי שהיה לפני כמה שנים. קהל חובבי ההיאבקות בארץ הולך ומצטמצם ולכן עצם העובדה שרוכשים זכויות שידור יקרות עבור הקהל הזה ראוי להערכה. הלוואי ואכן יבואו לארץ אבל קשה לראות את זה קורה.
 
לפי מה שזכור לי ../images/Emo185.gif

הפופולאריות של הWWE לא הייתה ממש בשיא אז שהם כמעט הגיעו לכאן. מרגע ההכרזה לאט לאט התפרסמו כתבות, היו מבצעים, מכרו מרצ'נדייז, הגיע המדור בראש1 והדובדבן שבקפצת: בוטל המופע. אפשר לעשות את זה בקלות גם עכשיו, בעיקר שכיום אין חוסר בTOP STARS שקל לאהוב/לשנוא ובעיקר שעכשיו וינס מכוון לPG-אפשר לנגן על זה גם כאן כך שהורים לא יחששו להראות לילדים שלהם את השידורים.
 
וזה עוזר לנו ../images/Emo185.gif

ככה צ'רלטון יכולים לקדם יותר את שידורי הWWE ולא כמו ערוץ הספורט. כהוכחה אנחנו קיבלנו יומיים ברצף שידורים חוזרים של האירוע בשעות נוחות כולל שידור חוזר של ראו, מה שבספורט 5 עשו רק פעם בשבוע. אני לא הכי מסכים עם הקביעה שצ'רלטון פחות פופולארי. בזמן שהם קנו את זכויות השידור לפריימר ליג ולליגת העל, כמובן שאף אחד לא הסכים לשלם את הסכומים אז היה עליהם עליהום ציבורי. מאז הם קנו את סרייה A, הבונדסליגה, התחלקו בליגת האלופות ובNBA, רכשו את גביע הקונדפרציות, יורופה ליג, הליגה הברזילאית, אתלטיקה שידורי טניס פה ושם וכמובן בימים האלה הם מפציצים עם שידורים של משחקי ידידות. אם נעשה השוואה מדוייקת אני חושב שמבחינת תכנים-צ'רלטון יותר שווה מערוץ הספורט. לאט לאט יותר ויותר אנשים מתחילים להבין את זה. אם הם ישלמו? זה כל בנאדם יחליט לעצמו. במידה ולצ'רלטון לא היו מספיק קונים הם היו מתפרקים, זה לא קורה [בנתיים?]
 

אורון V1

New member
אין ספק

שעד עכשיו צ'רלטון מראים שה-WWE תופסים אצלם מקום משמעותי, השאלה היא אם זה יימשך כך מעבר לחודשי הקיץ שהם יחסית רגועים מבחינת התוכן המרכזי של הערוץ שהוא הכדורגל. צ'רלטון הוא פחות פופולארי מהבחינה שהוא לא נפוץ כמו ספורט5פלוס, חמישים שקל בחודש, כפי ששמת לב לתגובות בפורום, הוא סכום שלא הרבה אנשים מעוניינים להוציא. מבחינת תכנים אין ספק שלצ'רלטון יש תכנים טובים והם משתדלים לתת פייט לערוץ הספורט. ואני לא יודע אם זה באמת קשור למספר הקונים כי הם משלמים הרבה כסף על זכויות ולא בטוח שהם מכסים את זה, כנראה פיני זהבי מזרים הרבה כסף.
 

אורון V1

New member
דווקא יש

ליגה ספרדית וליגת האלופות, בנוסף הבנתי שהכבלים/יס ישקיעו בתכנים של הערוץ כדי למנוע בריחת לקוחות לממיר של ערוצי הבסיס.
 

RVD18

New member
כן אבל איבדו את הבונדסליגה, אופ"א וההיאבקות

צריכים להתעורר שם.
 

אורון V1

New member
לא יודע מה צ'רלטון יעשו עם הבונדסליגה

הרי הם אמורים לשדר את הליגה הישראלית ובדר"כ המחזורים של הבונדסליגה הם בימי שבת ב-16:30, שלא לדבר על הפרמייר ליג שמשודרת ב-17:00. והליגה האירופאית של אופ"א לא מציאה גדולה.
 
אתה בטוח? ../images/Emo185.gif

אז איך וינס מחליט לאיזה ארץ כן להגיע ולאיזה ארץ לא? זה עדיין עולה לו כסף ולא שווה לו לבזבז סתם כך. סבבה נגיד שיש אמרגן שאוהב WWE. צריך את ההסכמה של הצד השני. הWWE צריכים אינדקציה מסויימת לכמות הפופולאריות של הWWE בארץ. ברגע שאין שידורים אין להם דרך לדעת מה נשתנה. מצד שני, ברגע שכן משדרים הם יכולים לפנות לצ'רלטון-לקחת מהם נתונים-ולפי זה להסיק מסקנות האם שווה או לא שווה להגיע לארץ. בינינו זה מאוד שווה להם, מאמין שיד אליהו יהיה 90% מלא ואם שיווק נכון אפילו 100 אבל לצערנו זאת לא החלטה שלנו אלא של וינס. תהיה בטוח שאם הם כן יגיעו לארץ, זה קרה כאשר התכניות ישודרו בערוץ מסויים. אין סיכוי ממשי שהם יגיעו בלי שיש שידורים בארץ..
 

rshamir

New member
אורון לא אמר שאין קשר בין שידורים להופעות

הוא אמר שאין קשר בין שידורים ישירים להופעות, ובזה הוא צודק לגמרי.
 
למעלה