שידורי ה WWE ו NOC בישראל

nadavr1

New member
פניה לכל מי שמעורב בויכוח הזה

חבר'ה, בואו נפסיק עם זה. אין עם מי לדבר (אלא אם כן מחשיבים מישהו שרק רוצה לצאת צודק). אף אחד מאיתנו לא מחויב לדאוג לכיס של איזה מיליארדר מניאק שלא שווה את כל הדיבורים האלה. RVD18, אמרת את כל מה שהיה לך לומר, יצאת משהו מסוים בעיני (ובעיני עוד אנשים אני בטוח) ואין עוד שום דבר שתגיד שיוכל לשנות את זה. בואו נסיים את הויכוח הזה כאן וזהו, חבל לכער את הפורום.
 

RVD18

New member
אגיד לך דבר אחד

ובצורה בוגרת, לא כמוך שקראת לי ילד. לפי התגובה שלך כלל לא הבנת את הפואנטה של מה שאמרתי. לא אמרתי להעשיר את הכיס של וינס, ומי שלא רוכש כל דיוידי הוא לא אוהד. אמרתי שכאשר אין שידורי טלוויזיה ישנם אנשים רבים ללא גישה לדודים כפי שאתה קורא להם. אם אפשר במאמץ לא כזה גדול של שקל ומשהו ביום לעזור להם, ובו זמנית להנות משידורים מסודרים שגם מעלים את הסיכוי להופעה בארץ (וזה מוכח ששידורים סדירים מביאים מופעים), למה לא? לא הכרחתי אף אחד, רק שאלתי למה לא. זה הכל. ולדעתי מי שמתיימר להיות אוהד שרוף וכלל לא אכפת לו מהמצב, הייתי מצפה ממנו שיהיה אכפת לו. אבל זה כבר נתון לויכוח
 

meidadc

New member
אפשר לעשות קרב אוהד אמיתי נגד אוהד מזוייף ../images/Emo13.gif

 
לא יודע מה זה SD אבל אני גר בניו יורק

ורואה את RAW, ECW וסמאקדאון במסך רחב בFULL HD וכן גם את הPPV אם אני מחליט להזמין וזה בדר"כ קורה רק עם הרויאל ראמבל ורסלמניה כי זה 50 דולר להזמנה אחת.
 
אתה סותר לעצמך כבר בתוך משפט אחד

"מי שמתקמצן על 50 שקל שיבושם לו." כלומר, אתה בא מעמדה שיפוטית וביקורתית ("קמצנים"), כאילו שאתה הוא זה שקובע על מה האנשים האחרים אמורים להוציא את כספם, ואז אתה אומר "שיבושם לו". אז אם באמת "שיבושם לו" ולך באמת לא איכפת - לא היית כותב את ההודעה הפרובוקטבית שלך ולא היית יוצא פוץ מוחלט בפעם מי יודע כמה. תכל'ס, מזל שלך שזה האינטרנט וכל אחד יכול לשפוך את השטויות שלו כאן בלי סינון בצורה אנונימית. במציאות, אם תיגש למישהו ברחוב ותתחיל להטיף לו על מה הוא אמור להוציא את הכסף שלו ולמה - סיכוי רב שזה לא היה נגמר טוב בשבילך.
 

RVD18

New member
הבהרה

המילה קמצן לא מיועדת לכל אדם מהרחוב, כשכתבתי אותה התכוונתי לכל מי שמצהיר על עצמו כאוהד שרוף של ה-WWE ועד לפני שבוע לא היתה לו דרך לצפות באירועים בשום גוף שידור ישראלי, ועכשיו שכבר יש גוף כזה הוא מחפש תירוצים כאלו ואחרים למה לא לשלם עבור המנוי שיקנה לו אפשרות לצפות באירועים בשידור חי. לגבי העובדה שאתה משווה בין הורדות שירים לבין הורדות כאלה ותמיד קוטל אותי באופן אישי, חשוב לי להגיד כי אין כל קשר בין הדברים. הורדה של מוסיקה אינה משפיעה על הצלחת ענף ההיאבקות בארץ, בעוד הסתפקות בהורדת תכני ה-WWE דרך האינטרנט בלבד תשאיר את הענף זניח, דבר שאף אחד מאיתנו לא רוצה בו. יש סגנונות שונים של אנשים, לי חשוב לפעול למען החברה ובמקרה הזה למען חובבי ה-WWE בארץ. לא לכל אחד יש גישה למחשב או לגורמים בחו"ל שישלחו לו תוכניות. הדוגמא הכי טובה היא שכן שלי בן ה-70 שכנראה כבר לא ירכוש מחשב אבל קפץ מאושר כששמע שהשידורים חוזרים לערוץ ישראלי. כשכתבתי לא התייחסתי לעצמי בלבד. כן גם אני יכול להוריד הכל באינטרנט אבל בארץ מסתבר יש חובבים של הענף שאין להם את הפריבילגיה הזו. ולי אכפת מהם בניגוד להרבה אחרים. שיהיה לך שבוע נפלא.
 

dannygoosh

New member
כל זה לא משנה, אתה עדיין גנב

גם אני מכיר פרובוקציות זולות
 
המילה קמצן היא מעליבה וביקורתית

אם תיגש למישהו באופן אישי ותתחיל לקרוא לו "קמצן" - תחטוף סטירה מצלצלת. לא מאמין? נסה להטיף למישהו בחיים האמיתיים כמו שאתה מטיף כאן ותחזור אלינו עם התוצאות. השקרים הילדותיים שאתה מספר לעצמך, כמו "הורדה של מוסיקה אינה משפיעה על הצלחת ענף ההיאבקות בארץ", נועדו כנראה רק כדי לשכנע את עצמך. הורדה של מוסיקה משפיעה על ההצלחה של מוזיקה. וגם תחסוך מכולם את הדמגוגיה של "לי חשוב לפעול למען החברה ובמקרה הזה למען חובבי ה-WWE בארץ". אף אחד לא מינה אותך לפעול מטעם אוהדי WWE ואתה רק יוצר אנטגוניזם כלפי עצמך. החברה לא זקוקה לאנשים ילדותיים, שרואים רק שחור ולבן וחושבים שהם לבן טהור.
 

RVD18

New member
כן תאמין

יש אנשים לא אנוכיים בעולם. בכל מקרה, אין לי שום עניין להמשיך בדיון איתך.
 

RVD18

New member
אני ואתה באים מעולמות שונים

אתה אדם אנוכי, אתה מדבר מהזווית של עצמך. לי אכפת גם מהאנשים שאין להם גישה, אני מסתכל על התמונה הכוללת. אין לך איך לסתור אותי כי אמרתי את האמת אז תחסוך את התגובה.
 

deathcaster

New member
אני רוצה להעיר רק דבר אחד קטן

ממש מרתק לראות את כל אלה מעליי מתווכחים על כלום
 

pufpuf

New member
עכשיו אתה יודע

איך זה לראות ויכוחים שלך מהצד! זינג! סתם זהר, אתה יודע שהכל מאהבה
 
למעלה